"Schijnt?" Heb je geen Bart Smit in de buurt zitten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Schijnt al te koop te zijn bij Bart Smit.
Zag het xboxworld forum, maar ik ga natuurlijk voor de LE bij de FRS. Dan maar langer wachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:13 schreef Resco het volgende:
[..]
"Schijnt?" Heb je geen Bart Smit in de buurt zitten?
Ik vind de physics dik in orde, zeker als je iemand met een shotgun van de zijkant uit een auto kan knallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Zijn de physics beter dan deel 1? Toen ik dat na GTA IV weer eens speelde vond ik de auto-crashes en dergelijke zo diep triest in Saint's Row...
In november pas ja, of later...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:27 schreef DaFrenk het volgende:
Even kijken of m'n PC het aan kan, dan ga ik hem wel checken.
Bij mij is het nog niet gelukt. Er staat wel de optie 'LAN' maar dit lukt niet met 2 controllers op 1 PS3. Misschien is die optie voor als je 2 ps3's aan elkaar koppelt? Iemand?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef -Menn0- het volgende:
Is het trouwens alleen online co-op? Zou wel gaaf zijn om met mn broertje het verhaal te kunnen spelen
Zo dan heb je ze mooi te pakkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]dan moet 2 het ook hebben anders krijgt het een lage score van mij!
Nou echt wel hoor! Weet maar coño!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef zlatan-online het volgende:
[..]
Zo dan heb je ze mooi te pakken
Nee hoor , ik ga wel een beetje lopen rukken of zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zuigt... Pest ik je als ik zeg dat ik om 7.00 weer achter de 360 duik met Saints Row 2?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |