scherp DMquote:Op zondag 5 oktober 2008 07:58 schreef DolleMina het volgende:
Goedemorgen.![]()
Al was iemand nog niet helemaal wakker, want in de TT staat zondag 4 oktober, terwijl het 5 oktober is.
Hey, jij bent genoemd naar zo'n gehaktstaaf.quote:Op zondag 5 oktober 2008 07:58 schreef DolleMina het volgende:
Goedemorgen.![]()
Al was iemand nog niet helemaal wakker, want in de TT staat zondag 4 oktober, terwijl het 5 oktober is.
hier in't noorden ook heurquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:30 schreef Topspin het volgende:
Goede morgen
Hele nacht gestormd hier in het zuiden, ben vaak wakker geworden ervan. Toen maar opgestaan rond 0700.
roflquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:48 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben slechthorend, dus van een storm heb ik niets gemerkt. Misschien ben ik daarom zo scherp op de vroege ochtend...
Hele land stormachtig zeker geweestquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier in't noorden ook heur
had echter ook een stormachtige nacht hier
viel mee, wel veel lichaamsvloeistoffen uitgewisseldquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:02 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hele land stormachtig zeker geweestNet ff met hond gelopen, tis echt hondenweer
Veel gezopen vannacht?
Op die manierquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
viel mee, wel veel lichaamsvloeistoffen uitgewisseld
quote:
heerlijk, heb mijn eigen bed nog niets eens gezienquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe is ie vandaag? goede nacht gehad?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |