maar moeten jullie ook bij een bedrijf afstuderen oid?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verkoop- en communicatieplan, marktonderzoek, keuzes voor promotie en dergelijke. Het standaard werk als CE'er.
goeie zaakquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:54 schreef Bob-B het volgende:
TVP + ik heb nu gezelschap van Jack en nog fftjes genietten van jackie en dan slapen
ik ken jack allangquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:54 schreef Bob-B het volgende:
Toffer dit is jack, jack dit zijn de tukkers op fok:
[ afbeelding ]
kloot'n hequote:
Ranzige pruttel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:54 schreef Bob-B het volgende:
Toffer dit is jack, jack dit zijn de tukkers op fok:
[ afbeelding ]
goh wat een toevalquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goeie zaak![]()
je hebt geluk, Nath is net naar bed
ouzo? wasta?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ranzige pruttel.
Doe mij dan maar
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
nu kwam net lordi voorbijquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:57 schreef Bob-B het volgende:
en we hebben natuurlijk lekker fresh FM op de stream staan met rustige deuntjes die perfect passen bij men humeur.
quote:
quote:
4,75 per 0,7 liter bij de Lidl vlak over de grens.quote:Ouzo (ούζο), wellicht de bekendste Griekse alcoholische drank met percentage van 40-44%. Ouzo wordt gedestilleerd in koperen ketels van een nauwkeurige combinatie alcohol, anijs (Pimpinella Anisum), steranijs (Illicium verum), kardemom (Elettaria cardamomum), maīs, angelica (engelwortel), lindebloesem en koriander (Coriandrum sativum). De precieze verhouding en ingrediënten is vaak een goed bewaard (familie)geheim. Toch is de smaak die het meest naar voren komt die van anijs. Aanverwante anijsdranken: Raki (Turkije), sambuca (Italië), pastis (Frankrijk). Tsipouro (Griekenland) kān lijken op ouzo als deze over anijs wordt gedestilleerd, maar dat hoeft niet het geval te zijn. De meeste ouzo wordt op het eiland Lesbos gemaakt met meer dan 20 ouzofabrieken. Ouzo wordt zowel puur als met water gedronken. Puur is de drank helder, met water wordt het een iets witachtige emulsie door de anijsolie.
nogmaals, de persoon is niet boeiend, maar als die eenmaal op dreef is komt er zoveel uit wat zo weinig zegt dan denk ik echt van...ok ik kom hier om beetje gezellig te babbelen, niet om kont te pratenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je wordt niet zat van mij alleen?
ik kan ook op iedereen reageren(ook al is het maar een smiley-reactie
)
ik doe allebei.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
nogmaals, de persoon is niet boeiend, maar als die eenmaal op dreef is komt er zoveel uit wat zo weinig zegt dan denk ik echt van...ok ik kom hier om beetje gezellig te babbelen, niet om kont te praten
slaap lekkerquote:
das niet duur. maar volgens mij kan ik niet zoveel van die zooi binnenhoudenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
4,75 per 0,7 liter bij de Lidl vlak over de grens.
Dat kan geen normaal mens....quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das niet duur. maar volgens mij kan ik niet zoveel van die zooi binnenhouden
zonder dames?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:05 schreef Bob-B het volgende:
Hebben we dan echt uiteindelijk nu het topic voor onszelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |