Ik twijfel nog!?!?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik twijfel ook na de laatste keer, godskolere wat was ik bezopen
JAquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik twijfel nog!?!?![]()
CARNAVAL IN OLDENZAAAAL![]()
Nee het was in Breda, dus net ff iets zwaarder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik twijfel nog!?!?![]()
CARNAVAL IN OLDENZAAAAL![]()
Breda is ontzettend vergelijkbaar met Oldenzaal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee het was in Breda, dus net ff iets zwaarder.
Jup en de paus lijkt op iron manquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Breda is ontzettend vergelijkbaar met Oldenzaal.
Zou me serieus niet verbazen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Almelo was toch pas geleden de pauperste stad van NL?
Twente bedoel je? Goedkoopste kaarten zijn bij de meeste clubs 20-25 euro volgens mij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wat kost een kaartje voor een random wedstrijd eigenlijk? Ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest en omdat het stadion 5 minuten fietsen is wil ik het wel een keer checken.
Ja FC Twente. Da's nog wel te doen. Ga binnenkort maar eens een wedstrijd bekijken dan met wat vrienden. Heb niet echt iets met voetbal, maar lijkt me wel grappig om een keer in een stadion te zitten en die sfeer mee te makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Twente bedoel je? Goedkoopste kaarten zijn bij de meeste clubs 20-25 euro volgens mij.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:00 schreef skippy22 het volgende:
Bij heracles is het trouwens gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |