quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neet veurdring'n
goat moar achteran stoan
dat zeg ik aalt teg'n de wieve. moar die wilt d'r niks van wet'nquote:
Vind je het heel gek?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zeg ik aalt teg'n de wieve. moar die wilt d'r niks van wet'n
volgens mij heb ik dat altijd nog met iedereen om elke meid hier gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er wordt nu al om Siaor gevochten hier
Jullie failen
ie kunt nie met ze moar ook nie zonder zequote:
Oja?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat altijd nog met iedereen om elke meid hier gedaan
Hoe oud ben je en waar woon je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef Siaor het volgende:
Ik kan nauwelijks Twents.
Woon al meer dan 20 jaar in Twente
Beetje bewuste keuze.
Dan fail jij nu officieel het hardst!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat altijd nog met iedereen om elke meid hier gedaan
Kom ie es em'n met noar mien bed danquote:
Wie kunt wa zonder. Ze bliev'n alleen plakk'nquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ie kunt nie met ze moar ook nie zonder ze
24, Enschede.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waar woon je?
maakt gin donder uut. ik vind oe zo ook wa leef. aj nog eam mooie ploaties neerzet van oezelf dan buj zo geinterigeerdquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef Siaor het volgende:
Ik kan nauwelijks Twents.
Woon al meer dan 20 jaar in Twente
Beetje bewuste keuze.
Nee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom ie es em'n met noar mien bed dan
Doar hej wa geliek in. Moar zie hef 'n foootoooooboekquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maakt gin donder uut. ik vind oe zo ook wa leef. aj nog eam mooie ploaties neerzet van oezelf dan buj zo geinterigeerd
moej minder plaksel broek'nquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie kunt wa zonder. Ze bliev'n alleen plakk'n
Jezus, ikben half dronken he.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maakt gin donder uut. ik vind oe zo ook wa leef. aj nog eam mooie ploaties neerzet van oezelf dan buj zo geinterigeerd
Wesserlerbronx baby!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon helemaal in Enschede
Woar kump oe vandoan da?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |