Doe eensquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:16 schreef Huilie het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
Nee, ontopic.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zijn dat nou zaadvragende ogen?
Welke idioot gaat er met dit weer vrijwillig in de tuin staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:16 schreef Huilie het volgende:
Wie kent het niet, ben je net lekker in je mooie zwarte aarde aan het schoffelen, blijft er weer zo'n vieze gore ranzige kattendrol aan je tuinharkje kleven. Hier in de buurt lopen wel 12 katten, ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
Katten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zijn dat nou zaadvragende ogen?
Kattenstront juist niet, alle planten gaan erdoor kapot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:46 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
het is anders bijzonder vruchtbaar voor je aarde
Hay!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:21 schreef Vurious het volgende:
Lucht altijd op, zelfs voor een kat. Zie het als dat jij een nieuwe superdeluxe gel bril uitprobeert.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:49 schreef xqlusivv het volgende:
ik heb daar een geniale oplossing voor, getest en wel.
Je koopt een paar pvc buizen van een halve meter lengte, en iets van 12cm doorsnede. Die graaf je verticaal in, netjes tot aan de grondoppervlakte. Dan krijg je dus als het ware een holle, lege koker in de grond, van een halve meter diep. Daar gooi je een bakkie oude sardientjes of iets in die zin, in. En klaar is kees. Alle katten komen erop af, en kruipen erin om bij die vis te komen, maar het is zo diep dat ze er helemaal in moeten klimmen, maar omdat de koker te smal is om te keren ken die er niet meer uit. stroomt bloed naar ze kop, en klaar. Wel af en toe even de kat eruit halen en er nieuwe vis ingooien.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:49 schreef xqlusivv het volgende:
ik heb daar een geniale oplossing voor, getest en wel.
Je koopt een paar pvc buizen van een halve meter lengte, en iets van 12cm doorsnede. Die graaf je verticaal in, netjes tot aan de grondoppervlakte. Dan krijg je dus als het ware een holle, lege koker in de grond, van een halve meter diep. Daar gooi je een bakkie oude sardientjes of iets in die zin, in. En klaar is kees. Alle katten komen erop af, en kruipen erin om bij die vis te komen, maar het is zo diep dat ze er helemaal in moeten klimmen, maar omdat de koker te smal is om te keren ken die er niet meer uit. stroomt bloed naar ze kop, en klaar. Wel af en toe even de kat eruit halen en er nieuwe vis ingooien.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:49 schreef xqlusivv het volgende:
Wel af en toe even de kat eruit halen en er nieuwe vis ingooien.
1. Dat is meestal de oorzaak ja, dit valt op te lossen met grondbedekkers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:47 schreef trabant het volgende:
1- Als je nog aarde vrij hebt om te schoffelen, dan staat je tuin niet vol genoeg.
2- Strooi gebruikte koffie over de looproutes. Vinden katten niet fijn aan de pootjes.
De 'tip' van xqlusivv zou ik negeren. Niet alleen slecht voor je karma, maar voor dit doel een halve meter diep graven is iets voor loosers. En in een groot deel van NL staat het grondwater daarvoor ook nog eens te hoog.
k vind het wel eenleuk grapje. Ik heb overigens van hetzelfde last. Alleen de katten van de buren en mijn andere buren gebruiken de tuin onder mijn slaapkamerraam als battlefield midden in de nachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:01 schreef xqlusivv het volgende:
is bananenman nou de enige die mijn humor deelt
maar even serieus, ik denk dat het beste inderdaad cacaodoppen en van dat steekgras, is .. dat gras dat prikt zegmaar.
Ik moest ook lachen, niet alles is verloren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:01 schreef xqlusivv het volgende:
is bananenman nou de enige die mijn humor deelt
Bij mijn katten niet hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:57 schreef Killer_Mom het volgende:
katten houden niet van water , tuinstoeltje, waterslang, weg katten, werkt goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |