quote:
Neen, da's iemand anders en als je even de moeite had genomen om in mijn fobo te kijken had je het geweten.quote:
Heuj ik heb nooit gezegd dat het niet kan (denk ik), het is alleen onwaarschijnlijk dus ik vind dat men niet moet zeuren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat men zegt over dat de show niet kan varieren bij grote bands, dat kan wel. Muse speelt NOOIT dezelfde setlist, behalve toen men twee avonden op hetzelfde ferstival stond.
Ja dat zeker!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef baard8 het volgende:
was zeker vet! geluid in het begin wat matig maar na de eerste nummers zeer strak! lichtshow was ook heel vet om naar te kijken! was de moeite en het geld zeker waard!
Voor mij geldt hetzelfde. Ik stond op 2 mensen na helemaal vooraan en toen zag ik dus tijdens het eerste nummer (Life in Technicolor) Chris door die doeken heen, k had gelijk de rillingen op mn rug! Zo vet gewoon. Al met al heel erg genoten, na een tijdje gingen mn kaken pijn doen van het zingen, maar dat was het helemaal waard. Nu hopen dat ze snel terug komen. Owhja, ook nog ff dat shirtje gekocht met de albumhoes op de voorkant en op de achterkant de plaatsen waar ze spelen/hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef Delnooz het volgende:
heb ook echt genoten! Luister al veel Coldplay sinds ze met Parachutes zijn doorgebroken, maar ik had ze nog nooit live gezien. Het is echt een bizarre ervaring als je een band, waarvan verreweg de meeste nummers helemaal mee zingt en waar je dagelijks naar aan het luisteren bent, ineens voor je live ziet optreden.
eensch met Noortje. Natuurlijk zou je altijd wel de setlist kunnen veranderen, maar in dit geval met alle special effects die erbij komen kijken, en de geoliede machine die het nu is, is het niet logisch om de setlist steeds om te gooien. Ik had er in elk geval totaal geen problemen meequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heuj ik heb nooit gezegd dat het niet kan (denk ik), het is alleen onwaarschijnlijk dus ik vind dat men niet moet zeuren.
Hmhm, ik ben gewoon verwend. Muse al vijf keer gezien, en nog nooit dezelfde setlist. En de enige band met een betere show van Coldplay. Die shirtjes waren wel leuk, maar waarom moeten die dingen altijd zwart zijn? Daar loop je normaliter toch niet mee over straat. Ik heb ook een zwart bandshirt, maar draag het enkel bij concerten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heuj ik heb nooit gezegd dat het niet kan (denk ik), het is alleen onwaarschijnlijk dus ik vind dat men niet moet zeuren.
Arcade Fire ook, Coldplay helaas nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:17 schreef Noortje. het volgende:
Kaiser Chiefs shirts zijn wel in mooie kleurtjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |