Zal ik je opwarmenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks koukleum, weet je hoe fackin koud het buiten is
Beide.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die gelukkige man of dat naakte wijf in bed?
Ook welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als ze alleen een string aanheeft ben je niet gelukkig?
Ik heb liever dan een naakte man in m'n bed...quote:
Die heb ik vannacht al gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever dan een naakte man in m'n bed...
die wil ik ook welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat naakte wijffie natuurlijk
Ik gisteren. En het was niet m'n eigen bed. Maar het telt wel toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik vannacht al gehad
Nouja, ik lag ook bij hem in bedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gisteren. En het was niet m'n eigen bed. Maar het telt wel toch?
je houdt van afwisseling oniequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik vannacht al gehad
Ja, zo af en toequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je houdt van afwisseling onie
komen jullie allebei bij mij in bedquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik lag ook bij hem in bed![]()
Ik vind dat dat gewoon telt
Neequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komen jullie allebei bij mij in bed
* MinderMutsig is jaloers!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor gaat woensdag naar Bert Visscher
* TheGirlNextDoor zit dan ook nog eens op de tweede rijquote:
Wat Nath zegt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komen jullie allebei bij mij in bed
Bob-Bquote:
quote:
* MinderMutsig haat TheGirlNextDoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor zit dan ook nog eens op de tweede rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |