Straks sporten jullie nog bij dezelfde sportschoolquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hehehe +1Ik heb hier thuis wel een paar dumbells en een barbell en een bankje om te trainen maar k doe t ook wel eens hoor (in t weekend naar de stad rijden). Ik zit in de Life-line, zomerhofstraat lekker cheapo
Mss ga k straks ook nog wel ff
Kan ik meteen door naar de sauna
Dat is toch normaal als je nog jong bent? Ik heb tot mijn negenentwintigste (quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben net begonnen met mijn loopbaangeschiedenis op papier te zetten voor het gesprek met de loopbaanbegeleider dat ik later deze week heb en ik word er echt niet vrolijk van. Jezus, wat een draaikont ben ik altijd geweest
.
wedstrijdje doen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben net begonnen met mijn loopbaangeschiedenis op papier te zetten voor het gesprek met de loopbaanbegeleider dat ik later deze week heb en ik word er echt niet vrolijk van. Jezus, wat een draaikont ben ik altijd geweest
.
bwah die kans is zeer klein hoor, er zitten er heel veelquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Straks sporten jullie nog bij dezelfde sportschool.
Ik heb vooral veel aan studiehoppen gedaan (zoals je in het topic in SES hebt kunnen lezen, maar ik heb de bijvakken en minoren nog buiten beschouwing gelatenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wedstrijdje doen?
elke keer als ik ergens wat zie of langsloop dan zeg of denk ik: Hé, hier heb ik ook nog gewerkt, of iets soortgelijks gedaan![]()
Als je jong bent mag je jobhoppen![]()
Nou, veel medestudenten lijken precies te weten wat ze willen: eentje ging als een speer in de taalkunde en zij is nu aan het promoveren in Nijmegen, een ander wist ook een tijdje niet wat ze wilde, maar weet nu wel al dat ze ook wil gaan promoveren, weer een ander heeft tijdens z'n studie veel schrijf- en redactiewerk gedaan, omdat hij al vroeg wist dat hij 'iets met schrijven' wilde gaan doen. En de rest gaat het onderwijs in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is toch normaal als je nog jong bent? Ik heb tot mijn negenentwintigste (volgende week 31) ook allerlei baantjes gehad, pas nu kan ik spreken van een 'carrière' (bah, ik haat dat woord
).
Wat vind je leuk? Dus buiten beschouwing gelaten of je het al kan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, veel medestudenten lijken precies te weten wat ze willen: eentje ging als een speer in de taalkunde en zij is nu aan het promoveren in Nijmegen, een ander wist ook een tijdje niet wat ze wilde, maar weet nu wel al dat ze ook wil gaan promoveren, weer een ander heeft tijdens z'n studie veel schrijf- en redactiewerk gedaan, omdat hij al vroeg wist dat hij 'iets met schrijven' wilde gaan doen. En de rest gaat het onderwijs in.
Waarom weet ik het dan niet verdorie?!.
Weet je, die mensen die altijd al weten wat ze willen en ook precies dat gaan doen, zijn soms ook van die onuitstaanbaar saaie types die niet verder denken dan hun neus lang is. Die trouwen met hun eerste vriendje en leiden dan een gezapig leventje, om op hun vijftigste te bedenken dat ze zijn vergeten te genieten van het leven.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, veel medestudenten lijken precies te weten wat ze willen: eentje ging als een speer in de taalkunde en zij is nu aan het promoveren in Nijmegen, een ander wist ook een tijdje niet wat ze wilde, maar weet nu wel al dat ze ook wil gaan promoveren, weer een ander heeft tijdens z'n studie veel schrijf- en redactiewerk gedaan, omdat hij al vroeg wist dat hij 'iets met schrijven' wilde gaan doen. En de rest gaat het onderwijs in.
Waarom weet ik het dan niet verdorie?!.
Hahaha, zo redeneer ik ook altijd, maar stiekem ben ik gewoon jaloersquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet je, die mensen die altijd al weten wat ze willen en ook precies dat gaan doen, zijn soms ook van die onuitstaanbaar saaie types die niet verder denken dan hun neus lang is. Die trouwen met hun eerste vriendje en leiden dan een gezapig leventje, om op hun vijftigste te bedenken dat ze zijn vergeten te genieten van het leven.
Je hebt het woordje 'soms' gemist.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:32 schreef conleche het volgende:
Nou ja, dat hoeft toch niet altijd zo te zijn! Als je een passie en talent voor iets hebt dan kan het best zijn dat je van jongsafaan al weet wat je wilt, dan ben je toch niet direct onuitstaanbaar, saai en getrouwd met je 1e liefde?
Als zij daarmee gelukkig zijn, zou ik zeggen dat ze de juiste keuze gemaakt hebben.Soms zou ik dat ook wel willen; gewoon lekker simpel zijn, tevreden met een saaie kantoorbaan of in een winkel oidquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet je, die mensen die altijd al weten wat ze willen en ook precies dat gaan doen, zijn soms ook van die onuitstaanbaar saaie types die niet verder denken dan hun neus lang is. Die trouwen met hun eerste vriendje en leiden dan een gezapig leventje, om op hun vijftigste te bedenken dat ze zijn vergeten te genieten van het leven.
.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:38 schreef Ewelina het volgende:
Na het promoveren krijgen maar heel weinig mensen een baan in de wetenschap, dus na die 4 jaar mag je weer overnieuw bedenken wat je precies wil.
Schrale troost?
Ja, een minirokje maat 36 en een he-le-boel boeken (20 stuks ofzo) + een aantal huishoudelijke apparaten die we willen hebben maar waaraan we geen geld willen uitgeven (gezichtsbruiner, droogrekje, massagelamp). Ik had ook nog een hele mooie leren rok gezien, maar die was helaas te groot. Het is toch zo jammer dat er heer nauwelijks fatsoenlijke 2e handswinkels te vinden zijn. Kent iemand nog leuke adresjes in Utrecht? Ik zoek dus echt iets in de categorie "rokje ¤ 1,50" of "boek ¤ 1,25".quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:12 schreef Laureline het volgende:
Hoi Tinkepink!![]()
Heb je nog toegeslagen in de tweedehandswinkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |