Waar. waar?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat toch komen hè. Heb je je laten inspireren door Isegrims seksstandjeslijstje?
.
Mijn imago, wat doe je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat toch komen hè. Heb je je laten inspireren door Isegrims seksstandjeslijstje?
.
het zijn twee gekruiste stemvorkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:49 schreef Isegrim het volgende:
He moblo, wat is eigenlijk dat logo in jouw ava? Het lijkt namelijk op het Vishnu-teken / vaishnava-tilak dat wordt gedragen door Hare Krishna's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het er drie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn twee gekruiste stemvorken
en het is het logo van Yamahamijn motor is een Yamaha
[ afbeelding ]
Ik verander eik ook alleen mn avondeten elke keer...quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:22 schreef Merel het volgende:
Ohja, mijn lijstjes zijn dus overdag altijd precies hetzelfde:
O: brinta
T: eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: ?
T: amandelen
En het avondeten voor vandaag wordt pita shoarma met een hoop sla en een beetje knoflooksaus
Vandaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
drie natuurlijk
yamaha is aanvankelijk geloof ik begonnen met het maken van muziekinstrumenten
Ik vind het echt heel goed helpen om in dit topic te laten weten wat ik ga eten en of ik ga sporten, dan heb ik het gevoel dat ik het ook écht moet doen. En het feit dat SHE er tijd in heeft gestoken om een schema voor me te maken telt ook mee. Als ik alleen aan mezelf verantwoording hoef af te leggen verzin ik steeds allemaal smoesjes, maar nu moet ik me netjes aan m'n plannen houden. Werkt wel motiverendquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:27 schreef vamperotica het volgende:
Vanaf morgen ga ik ophouden met die onzin en er ook braaf elke dat bij sporten!
Wat goehoed!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:29 schreef Merel het volgende:
Ik ga zometeen gewoon naar de sportschoolDoor de regen en de wind, met de trein naar Rotterdam, speciaal om te sporten! Ik ken mezelf niet terug zo gedisciplineerd!
Ja...Het hier meeschrijven scheelt enorm... Maar zo gauw er "iets" tussen komt ( van feest tot verdriet) ben ik weer terug bij af!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel goed helpen om in dit topic te laten weten wat ik ga eten en of ik ga sporten, dan heb ik het gevoel dat ik het ook écht moet doen. En het feit dat SHE er tijd in heeft gestoken om een schema voor me te maken telt ook mee. Als ik alleen aan mezelf verantwoording hoef af te leggen verzin ik steeds allemaal smoesjes, maar nu moet ik me netjes aan m'n plannen houden. Werkt wel motiverend
Waarom heb je geen sportschoolabo in je eigen woonplaats?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:29 schreef Merel het volgende:
Ik ga zometeen gewoon naar de sportschoolDoor de regen en de wind, met de trein naar Rotterdam, speciaal om te sporten! Ik ken mezelf niet terug zo gedisciplineerd!
Nouja zegquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom heb je geen sportschoolabo in je eigen woonplaats?Ik heb ook een sportschoolabo in Roffa terwijl ik er momenteel niet woon, maar dat is omdat ik er werk. Beter zoek je dat zo dichtbij mogelijk
![]()
Hehehe +1quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja zegIk heb dus ook een abo in Rotterdam omdat ik daar werk! Normaal ga ik meteen door uit m'n werk, nu ga ik gewoon ook een keer in het weekend, dat is toch niet zo gek? Ik ga niet een extra abo nemen in de buurt voor de weekenden alleen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |