abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62142922
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, hoe zou dat toch komen hè . Heb je je laten inspireren door Isegrims seksstandjeslijstje? .
Waar. waar?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62143000
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, hoe zou dat toch komen hè . Heb je je laten inspireren door Isegrims seksstandjeslijstje? .
Mijn imago, wat doe je?
pi_62143014
wat heb ik net een ontzettend zoetsappig slechte film liggen kijken

"Uptown Girls"

eens kijken of er nog zoiets slechts te vinden is voor een dag als deze
Ja doei.
pi_62143143
He moblo, wat is eigenlijk dat logo in jouw ava? Het lijkt namelijk op het Vishnu-teken / vaishnava-tilak dat wordt gedragen door Hare Krishna's:

zondag 5 oktober 2008 @ 10:52:59 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62143185
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar. waar?
http://www.c4vct.com/kym/humor/csex.htm
Niet meer actief op Fok!
pi_62143257
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:49 schreef Isegrim het volgende:
He moblo, wat is eigenlijk dat logo in jouw ava? Het lijkt namelijk op het Vishnu-teken / vaishnava-tilak dat wordt gedragen door Hare Krishna's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
het zijn twee gekruiste stemvorken

en het is het logo van Yamaha mijn motor is een Yamaha

Ja doei.
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:03:05 #182
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_62143306
Goedemorgen ladies
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62143472
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het zijn twee gekruiste stemvorken

en het is het logo van Yamaha mijn motor is een Yamaha

[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het er drie.

Grappig, maar waarom stemvorken? Zo mooi vind ik motoren niet klinken.
pi_62143531
drie natuurlijk

yamaha is aanvankelijk geloof ik begonnen met het maken van muziekinstrumenten
Ja doei.
pi_62143553
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62143601
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:22 schreef Merel het volgende:
Ohja, mijn lijstjes zijn dus overdag altijd precies hetzelfde:

O: brinta
T: eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: ?
T: amandelen

En het avondeten voor vandaag wordt pita shoarma met een hoop sla en een beetje knoflooksaus
Ik verander eik ook alleen mn avondeten elke keer...
Ow en de salade die ik tussen de middag pak... Da's de ene keer met spinazie ofzo en de andere keer weer wat anders of alleen bleekselderij en wat kool ...
Maar de rest is eik best "eentonig"

O: yoghurt met vezelzooi
T: fruit ( meestal kiwi)
L: Salade
T: fruit of nootjes
D: ?
T : nootjes ( of snoep, chips of alles wat maar vreetbaar is)

Dat laatste is denk ik ook de rede dat ik op de 75 kilo blijf hangen!

Vanaf morgen ga ik ophouden met die onzin en er ook braaf elke dat bij sporten!
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:29:54 #187
331 Merel
Be here now.
pi_62143627
Ik ga zometeen gewoon naar de sportschool Door de regen en de wind, met de trein naar Rotterdam, speciaal om te sporten! Ik ken mezelf niet terug zo gedisciplineerd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62143669
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
drie natuurlijk

yamaha is aanvankelijk geloof ik begonnen met het maken van muziekinstrumenten
Vandaar.
pi_62143687
ik heb honger en dorst, maar lig prima zo, met de laptop op bed..
ik probeer mezelf te verleiden met een smoothie, maar het wil nog niet echt lukken

zondagochtend zonder is helemaal niet leuk
Ja doei.
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:39:42 #190
331 Merel
Be here now.
pi_62143771
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:27 schreef vamperotica het volgende:

Vanaf morgen ga ik ophouden met die onzin en er ook braaf elke dat bij sporten!
Ik vind het echt heel goed helpen om in dit topic te laten weten wat ik ga eten en of ik ga sporten, dan heb ik het gevoel dat ik het ook écht moet doen. En het feit dat SHE er tijd in heeft gestoken om een schema voor me te maken telt ook mee. Als ik alleen aan mezelf verantwoording hoef af te leggen verzin ik steeds allemaal smoesjes, maar nu moet ik me netjes aan m'n plannen houden. Werkt wel motiverend
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62143816
Ik ga vanaf morgen ook weer wat strenger doen. Was vanochtend wel weer 200 gr. afgevallen -moet ik eiks nog even updaten, maar niet echt de moeite- maar ik wil voor de meet weer onder de 60 zijn. Vandaag doe ik ook geen rare dingen hoor, maar d'r moet nog wat meuk op uit de koelkast.

Vanaf morgen wordt mijn lijstje:

O: eitje+vleeswaar
L: salade met vlees of vis, of een omeletachtig iets.
T: 1 wodka met stuk of 10 amandelen.
D: vlees of vis met heul veul groenten en als toetje 1 bloke pure choco

En dan misschien nog wat magere kwark met aardbeien of meloen tussendoor indien hongerig.

Helaas heb ik 2 etentjes van de week bedenk ik me net. 1x naar de Japanner, maar dan neem ik gewoon sashimi en zeewiersalade, dus das oké, maar ook 1x dat Jacques Brel-gedoe......Na ja. KH's laten liggen en toetje overslaan dan maar.
pi_62143838
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:29 schreef Merel het volgende:
Ik ga zometeen gewoon naar de sportschool Door de regen en de wind, met de trein naar Rotterdam, speciaal om te sporten! Ik ken mezelf niet terug zo gedisciplineerd!
Wat goehoed!!
Ik woon tegenover een sportschool...Maar durf niet!
En ben nog lid van een andere. Daar kwam ik jaaaren geleden voor de pump, combat en steplessen... Ook bijna dagelijks...
Die hier doet niet aan dat soort lessen geloof ik... Alleen gewichten enzo....
Maar ik vind de mannetjes die ik daar vaak naar binnen zie gaan een beetje engig!
pi_62143854
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel goed helpen om in dit topic te laten weten wat ik ga eten en of ik ga sporten, dan heb ik het gevoel dat ik het ook écht moet doen. En het feit dat SHE er tijd in heeft gestoken om een schema voor me te maken telt ook mee. Als ik alleen aan mezelf verantwoording hoef af te leggen verzin ik steeds allemaal smoesjes, maar nu moet ik me netjes aan m'n plannen houden. Werkt wel motiverend
Ja...Het hier meeschrijven scheelt enorm... Maar zo gauw er "iets" tussen komt ( van feest tot verdriet) ben ik weer terug bij af!
pi_62143870
ik zag deze link net op de blog van Hanneke Groenteman: oh meisje
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:47:21 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62143874
Hoi! Weer terug van vakantie . Het was wel érg regenachtig, maar ik heb me toch wel kunnen ontspannen. Véééél gezwommen met de kinderen, want dochterlief wil haar zwemdiploma halen. Verder redelijk normaal gegeten en wat meer gesnoept dan normaal. Al met al viel de schade mee: 200 gram zwaarder dan voor vertrek. Ik denk dat gewoon weer beginnen met sporten voldoende moet zijn om weer op 62 kg rond uit te komen.

Wel fijn om te merken dat ik niet meteen kilo's aankom als ik weer normaal eet. Dat betekent dus dat ik met regelmatig sporten waarschijnlijk wel op gewicht kan blijven .

Overigens voelt het wel wat raar om zo dicht bij de 60 kg te zitten. Ik voel me zo "luchtig", bijna alsof ik verdwijn zegmaar Kent iemand dit gevoel?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62143958
Hee Tink, WB! Dat valt idd reuze mee, die 200 gram! 1x plassen en das ook weg!
Fijn dat het ondanks de regen toch leuk was!
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:54:06 #197
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62143975
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:29 schreef Merel het volgende:
Waarom heb je geen sportschoolabo in je eigen woonplaats? Ik heb ook een sportschoolabo in Roffa terwijl ik er momenteel niet woon, maar dat is omdat ik er werk. Beter zoek je dat zo dichtbij mogelijk

Enne ik vind vrouwen in de gym ook altijd beetje engig, maar ik probeer er zo min mogelijk op te letten
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:59:06 #198
331 Merel
Be here now.
pi_62144055
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom heb je geen sportschoolabo in je eigen woonplaats? Ik heb ook een sportschoolabo in Roffa terwijl ik er momenteel niet woon, maar dat is omdat ik er werk. Beter zoek je dat zo dichtbij mogelijk
Nouja zeg Ik heb dus ook een abo in Rotterdam omdat ik daar werk! Normaal ga ik meteen door uit m'n werk, nu ga ik gewoon ook een keer in het weekend, dat is toch niet zo gek? Ik ga niet een extra abo nemen in de buurt voor de weekenden alleen hoor
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:59:34 #199
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62144067
@Tink, neej dat gevoel ken ik niet, maar fijn dat je een goede vakantie achter de rug hebt en die 200 gram ben je zo weer kwijt hoor.

@Merel, heel goed! denk dat velen al niet meer waren gegaan

@ de rest, mooie lijstjes hoor!

ik ben pas een half uurtje uit bed, heb echt heerlijk geslapen. Maar wat is het weer ontzettend rotweer buiten! echt niet leuk!
gaan straks even op familiebezoek, maar proberen om half vijf weer thuis te zijn, omdat vriendlief heel graag Ajax live wil zien. (digitale tv).

allemaal een fijne zondag!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:08:21 #200
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62144254
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Nouja zeg Ik heb dus ook een abo in Rotterdam omdat ik daar werk! Normaal ga ik meteen door uit m'n werk, nu ga ik gewoon ook een keer in het weekend, dat is toch niet zo gek? Ik ga niet een extra abo nemen in de buurt voor de weekenden alleen hoor
Hehehe +1 Ik heb hier thuis wel een paar dumbells en een barbell en een bankje om te trainen maar k doe t ook wel eens hoor (in t weekend naar de stad rijden). Ik zit in de Life-line, zomerhofstraat lekker cheapo Mss ga k straks ook nog wel ff Kan ik meteen door naar de sauna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')