Hoezo niet? Als je maar genoeg betaalt kan allesquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef cinnamongirl het volgende:
...maar dat kun je niet uitbesteden.
Jawel hoor. Dat doet een vriendin van mij. Ze geeft de volle wasmand aan de wasvrouw en krijgt een paar dagen later alles in netjes gestreken stapeltjes terug. De was voor het hele gezin.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef cinnamongirl het volgende:
juist aan de was doen en strijken heb ik een kolerehekel maar dat kun je niet uitbesteden.
Zo kun je voor $ 225 per uur je huis laten schoonmaken door een blote ventquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:19 schreef Merel het volgende:
Hoezo niet? Als je maar genoeg betaalt kan alles
Daarom.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoef geen werkster, het idee dat er een vreemde in je huis komt staat mij niet aan.
Misschien omdat hij dacht dat jij het wel fijn zou vinden om een schone badkamer te hebben?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom.
Ik logeerde een jaar of 8 geleden een keer bij mijn broer en die had wel een werkster. Ik pakte m'n tas in van te voren, want ik vond het een irritant idee dat ze aan mijn spullen zou zitten.
Ook zo stom: m'n broer liet toen een briefje voor haar achter met de tekst: "Mijn zusje logeert hier, dus wil je de badkamer ook even doen?". Waarom moet ze de badkamer doen als ik er ben? Ook nooit aan hem gevraagd, dus ik vraag het me nog steeds af
.
Mijn vader heeft ook zo'n wasserij die eens in de zoveel tijd alles bij hem thuis komt halen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat doet een vriendin van mij. Ze geeft de volle wasmand aan de wasvrouw en krijgt een paar dagen later alles in netjes gestreken stapeltjes terug. De was voor het hele gezin.
Wat betaalt ze daarvoor?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat doet een vriendin van mij. Ze geeft de volle wasmand aan de wasvrouw en krijgt een paar dagen later alles in netjes gestreken stapeltjes terug. De was voor het hele gezin.
Als ik het geld zou hebben..quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook zo'n wasserij die eens in de zoveel tijd alles bij hem thuis komt halen!
Ik realiseer me nu ineens dat ik waarschijnlijk de huishoudelijke talenten van mijn vader heb geerfd: hij laat de was halen en brengen, heeft een schoonmaakster, gaat 's ochtends buiten de deur koffiedrinken en iedere avond uit eten.![]()
Die man kan nog geen blik bruine bonen opwarmen
Dat hangt er van af of het een do-it-yourself wasserette is. Ik weet niet of er vaak was gejat wordt, maar volgens mij blijven de meeste mensen er wel bij...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Als Amersfoort doorgaat moet ik in het begin ws ook bij een wasserette wassen. Hoe gaat dat precies? Breng je je was ernaartoe en haal je het later weer op? Of moet je er de hele tijd bij blijven, omdat anders je was gejat wordt?. Jezus, daar gaat m'n vrije zaterdagmiddag
.
Ik laat mijn was ook doen, want ik word agressief van strijken.quote:
Jij ook al agressief?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik laat mijn was ook doen, want ik word agressief van strijken.
Ik heb altijd heel veel was, want ik gooi kleren van de dag altijd direct in de mand. Ik heb zo'n 10 kilo wasgoed per week en daar betaal ik 12 euro voor. Dan wordt het gewassen en gestreken en gevouwen. Dat krijg ik dezelfde dag nog terug.
dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik stop niet alles na 1x dragen in de was! Jeans en zo en truien draag ik meerdere keren. Alleen ondergoed en sokken draag ik maar 1 dag. T-shirtjes ruik ik altijd even in het okseltje: kan meestal ook wel 2 dagen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |