abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62148350
Ik ga na het leggen van de nieuwe vloer en na het renoveren van de badkamer iemand inhuren om mijn huis te poetsen. Ik werk nu vijf dagen per week (voorheen vier) en hoewel ik schoonmaken geen vervelende bezigheid vind, wil ik er niet mijn halve weekend aan kwijt zijn.
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:39:53 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62148446
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij of all people zou toch moeten weten dat de term 'light' niet direct betekent dat je je te barsten kunt vreten.
Het is low carb.
pi_62148459
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:33 schreef Anosmie het volgende:
Dames, ik hoor het al. Jullie hebben jullie huis duidelijk niet in 'zones' ingedeeld.
Oooo, dat is van de fly ladies! Living in C.H.A.O.S.? Alles declutteren! En vooral het eerste 'geschenk' voor jezelf: de sink shinen
Er is toch ook een heel topic van op fok? Ik heb het weleens vluchtig bekeken, het zou voor mij ook De Redding kunnen betekenen! Maar ik wacht nog even af hoe het jou vergaat...hoe hopeloos ben jij?
pi_62148473
Jullie hebben as usual helemaal gelijk. Mijn vriend maakt het even af, ik eet even en ga zo nog even lekker tutten. Ben alweer een beetje rustiger geworden. Net voelde ik echt óf een enorme huilbui óf een enorme ruzie met m'n liefje opkomen

Jullie zijn lief
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:42:18 #255
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62148498
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga na het leggen van de nieuwe vloer en na het renoveren van de badkamer iemand inhuren om mijn huis te poetsen. Ik werk nu vijf dagen per week (voorheen vier) en hoewel ik schoonmaken geen vervelende bezigheid vind, wil ik er niet mijn halve weekend aan kwijt zijn.
Ik háát poetsen. Opruimen is tot daar aan toe.. maar poetsen. .
Ik heb ook altijd het idee dat het geen zoden aan de dijk zet. Je kan de hele dag wel poetsen en dan aan het eind kan je weer bij het begin starten.

BIj mij is het op het oog schoon en 1x in de maand botvier ik mijn hormonale driften op de ruimte die me op dat moment het meest irriteert.
Fok!bejaarde
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:47:57 #256
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62148648
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:40 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oooo, dat is van de fly ladies! Living in C.H.A.O.S.? Alles declutteren! En vooral het eerste 'geschenk' voor jezelf: de sink shinen
Er is toch ook een heel topic van op fok? Ik heb het weleens vluchtig bekeken, het zou voor mij ook De Redding kunnen betekenen! Maar ik wacht nog even af hoe het jou vergaat...hoe hopeloos ben jij?
Op poetsgebied heb j einderdaad ook zones in je huis. (fly Ladies!!) Maar voor het opruimen heb je andere zones aldus mijn opruimjuf.
Zij is professioneel opruimer (gecertificeerd en al!) en je kan niet goed opruimendeclutteren als je je huis niet in zones indeelt. Bv slaapkamer. Wat is het hoofddoel van je slaapkamer? Alleen slapen? Dan moet je alles wat niet met slapen te maken heeft uit je slaapkamer halen. Maar wil je ook TV kijken een slaapkameractiviteit maken? Dan moet je ook accepteren dat er tv-kijk-gerelateerde spullen in je slaapkamer staan.
Keuken opruimen? Prima, wat doe je doorgaans allemaal in de keuken? Definieer je keukenbezigheden en sleep alles wat niet meer in de keuken hoort eruit. .
Fok!bejaarde
pi_62148662
Ik ben gewoon echt tot in het diepst van m'n porieen slordig. Als je mij m'n gang laat gang tover ik ieder huis om in een zwijnenstal. In no time. Het erge is dat ik er helemaal niet van hou als het vies is, dat is dus een enorme contradictie. Want om te kunnen schoonmaken, moet je op z'n minst de troep aan de kant douwen. Dat is dus wat ik doe, ik sleep troep van de ene kant van het huis naar de andere en daaronder maak ik schoon.
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:00:57 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62148926
Ik háát schoonmaken. Opruimen haat ik nóg meer. Toch ziet mijn huis er tegenwoordig best toonbaar uit. Al zou dat ook kunnen komen omdat het huis gewoon veel groter is en de troep zich over het hele huis verspreidt
Zodra ik meer dan 24 uur werk is het hier ook direct te zien. De badkamers moeten ook dringend schoongemaakt worden
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:02:00 #259
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_62148942
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:48 schreef conleche het volgende:
Ik ben gewoon echt tot in het diepst van m'n porieen slordig. Als je mij m'n gang laat gang tover ik ieder huis om in een zwijnenstal. In no time. Het erge is dat ik er helemaal niet van hou als het vies is, dat is dus een enorme contradictie. Want om te kunnen schoonmaken, moet je op z'n minst de troep aan de kant douwen. Dat is dus wat ik doe, ik sleep troep van de ene kant van het huis naar de andere en daaronder maak ik schoon.
Idem hier
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62148945
Ik haat rotzooi en viezigheid, kan niet eens fatsoenlijk nadenken als het een troep is. Dan voel ik onrust.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 16:03:59 #261
163650 Greys
pi_62148972
Het enige waar ik ECHT een bloedhekel aan heb ik strijken. Daar word ik bijzonder agressief van. En dan ook echt, gegarandeerd ruzie in de tent. Ik ga er eerst een paar uur tegenop zien en uitstellen, vervolgens onder veel gezucht en gejengel en geklaag de strijkplank en strijkbout van boven halen. Dan heel demonstratief alles nèt iets te hard neerzetten in de woonkamer voor de tv. Tussendoor nog even snauwen dat Heer G in de weg zit...
Hij biedt dan meestal uit beleefdheid nog even aan om het te doen, maar daar ben ik dan weer te eigenwijs voor ( ). En daarna zal hij het berouwen dat IK zo stom ben geweest zijn aanbod niet aan te nemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62148991
Ik hou er ook van als het opgeruimd en schoon is Maar soms heb ik het zo druk doordeweeks, dan wordt het zo snel een puinhoop.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62149061
Zo, ik merk dat ik met wat eten in m'n buikje ook ineens een stuk beter te genieten ben
pi_62149073
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
Het enige waar ik ECHT een bloedhekel aan heb ik strijken. Daar word ik bijzonder agressief van. En dan ook echt, gegarandeerd ruzie in de tent. Ik ga er eerst een paar uur tegenop zien en uitstellen, vervolgens onder veel gezucht en gejengel en geklaag de strijkplank en strijkbout van boven halen. Dan heel demonstratief alles nèt iets te hard neerzetten in de woonkamer voor de tv. Tussendoor nog even snauwen dat Heer G in de weg zit...
Hij biedt dan meestal uit beleefdheid nog even aan om het te doen, maar daar ben ik dan weer te eigenwijs voor ( ). En daarna zal hij het berouwen dat IK zo stom ben geweest zijn aanbod niet aan te nemen
Dat haat ik ook, strijken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 16:08:27 #265
163650 Greys
pi_62149078
Flylady!
Die was ik eigenlijk een beetje vergeten!
Ik ga even het laatste topic doorlezen, want ik krijg daar altijd inspiratie van om zelf eens iets hygiënisch te gaan doen Nu heb ik dus zin om te declutteren! Vuilniszak mee en gewoon een rondje door het huis om overbodige troep weg te gooien. Alleen jammer dat ik - om bij de grote vuilnisbak te kunnen komen - strontnat ga regenen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62149111
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:08 schreef Goodbye het volgende:
Zo, ik merk dat ik met wat eten in m'n buikje ook ineens een stuk beter te genieten ben
Duh. Er zijn weinig dingen waar ik zo strontchagrijnig van word als niet eten. Ben blij dat ik geen moslim ben.
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:10:22 #267
331 Merel
Be here now.
pi_62149141
Ik vind opruimen niet erg, maar ik heb echt een hekel aan schoonmaken! Vooral stofzuigen en dweilen, dat lijkt toch zo zinloos omdat alles na 1 min alweer stoffig en/of vies is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62149143
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Duh. Er zijn weinig dingen waar ik zo strontchagrijnig van word als niet eten. Ben blij dat ik geen moslim ben.
Ik merk dat soort dingen altijd pas achteraf op . En ramadan zou ik sowieso niet kunnen, maar ik denk dat je dat ook alleen uit overtuiging kán.
pi_62149167
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:10 schreef Merel het volgende:
Ik vind opruimen niet erg, maar ik heb echt een hekel aan schoonmaken! Vooral stofzuigen en dweilen, dat lijkt toch zo zinloos omdat alles na 1 min alweer stoffig en/of vies is
stofzuigen . Die edele taak heb ik aan mijn vriend toegewezen. In ruil doe ik de was
pi_62149177
Het is met schoonmaken en opruimen volgens mij net als met echt gezond leven en eten: je weet al jaaaren precies hoe het moet, maar je doet het gewoon niet. Dus het zou logisch zijn, als we straks allemaal gezond en slank zijn geworden, dat we daarna collectief de opruim- en schoonmaakdiscipline erin gaan brengen
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:14:03 #271
331 Merel
Be here now.
pi_62149226
Ik wil gewoon rijk worden zodat ik een werkster kan betalen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:15:18 #272
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62149269
Mn keukenkastje is weer ingeruimd! Schoon en netjes en georganiseerd!

Ik heb me alleen in het kader van "zo, dat was een koekie' een beetje laten gaan en nu ligt de inhoud van 1 boekenkast/bergkast op de grond. Klaar om 'gedeclutterd' te worden.. Demmit!
Fok!bejaarde
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:16:53 #273
331 Merel
Be here now.
pi_62149314
Ja dat is het rotte van opruimen. Je moet er eerst een grotere troep van maken voordat je kan beginnen met uitzoeken. En meestal is dat het punt waarop ik geen zin meer heb
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:17:30 #274
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62149331
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:10 schreef Merel het volgende:
Ik wacht meestal net zolang totdat ik écht eer van mn werk heb.
Van zo'n WOW! Kijk eens hoe schoon het nu is! effect wordt ik zooo happy. .
Fok!bejaarde
pi_62149333
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef Merel het volgende:
Ik wil gewoon rijk worden zodat ik een werkster kan betalen!
God, als ik een werkster neem moet ik eerst het hele huis van onder tot boven poetsen. Ik schaam me anders dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')