Het is low carb.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]Jij of all people zou toch moeten weten dat de term 'light' niet direct betekent dat je je te barsten kunt vreten.
Oooo, dat is van de fly ladies! Living in C.H.A.O.S.? Alles declutteren! En vooral het eerste 'geschenk' voor jezelf: de sink shinenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:33 schreef Anosmie het volgende:
Dames, ik hoor het al. Jullie hebben jullie huis duidelijk niet in 'zones' ingedeeld.
Ik háát poetsen. Opruimen is tot daar aan toe.. maar poetsen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga na het leggen van de nieuwe vloer en na het renoveren van de badkamer iemand inhuren om mijn huis te poetsen. Ik werk nu vijf dagen per week (voorheen vier) en hoewel ik schoonmaken geen vervelende bezigheid vind, wil ik er niet mijn halve weekend aan kwijt zijn.
Op poetsgebied heb j einderdaad ook zones in je huis. (fly Ladies!!) Maar voor het opruimen heb je andere zones aldus mijn opruimjuf.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo, dat is van de fly ladies! Living in C.H.A.O.S.? Alles declutteren! En vooral het eerste 'geschenk' voor jezelf: de sink shinen![]()
Er is toch ook een heel topic van op fok? Ik heb het weleens vluchtig bekeken, het zou voor mij ook De Redding kunnen betekenen! Maar ik wacht nog even af hoe het jou vergaat...hoe hopeloos ben jij?
Idem hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:48 schreef conleche het volgende:
Ik ben gewoon echt tot in het diepst van m'n porieen slordig. Als je mij m'n gang laat gang tover ik ieder huis om in een zwijnenstal. In no time. Het erge is dat ik er helemaal niet van hou als het vies is, dat is dus een enorme contradictie. Want om te kunnen schoonmaken, moet je op z'n minst de troep aan de kant douwen. Dat is dus wat ik doe, ik sleep troep van de ene kant van het huis naar de andere en daaronder maak ik schoon.
Dat haat ik ook, strijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
Het enige waar ik ECHT een bloedhekel aan heb ik strijken. Daar word ik bijzonder agressief van. En dan ook echt, gegarandeerd ruzie in de tent. Ik ga er eerst een paar uur tegenop zien en uitstellen, vervolgens onder veel gezucht en gejengel en geklaag de strijkplank en strijkbout van boven halen. Dan heel demonstratief alles nèt iets te hard neerzetten in de woonkamer voor de tv. Tussendoor nog even snauwen dat Heer G in de weg zit...
Hij biedt dan meestal uit beleefdheid nog even aan om het te doen, maar daar ben ik dan weer te eigenwijs voor (). En daarna zal hij het berouwen dat IK zo stom ben geweest zijn aanbod niet aan te nemen
Duh.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:08 schreef Goodbye het volgende:
Zo, ik merk dat ik met wat eten in m'n buikje ook ineens een stuk beter te genieten ben![]()
Ik merk dat soort dingen altijd pas achteraf opquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Duh.Er zijn weinig dingen waar ik zo strontchagrijnig van word als niet eten. Ben blij dat ik geen moslim ben.
stofzuigenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:10 schreef Merel het volgende:
Ik vind opruimen niet erg, maar ik heb echt een hekel aan schoonmaken! Vooral stofzuigen en dweilen, dat lijkt toch zo zinloos omdat alles na 1 min alweer stoffig en/of vies is
Ik wacht meestal net zolang totdat ik écht eer van mn werk heb.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:10 schreef Merel het volgende:
Ik vind opruimen niet erg, maar ik heb echt een hekel aan schoonmaken! Vooral stofzuigen en dweilen, dat lijkt toch zo zinloos omdat alles na 1 min alweer stoffig en/of vies is
God, als ik een werkster neem moet ik eerst het hele huis van onder tot boven poetsen. Ik schaam me anders doodquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef Merel het volgende:
Ik wil gewoon rijk worden zodat ik een werkster kan betalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |