Ik vraag me af hoe mensen het zover kunnen laten komen, en dan met name de oudersquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef kaasplankje het volgende:
Shock-doc![]()
De vrouw van 500 kilo, RTL 5, 19:30 uur
Je kreeg toch zo'n implantaat? Misschien gaat het daarna hartstikke goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja, bij zo'n beroep loop ik wel onmiddellijk tegen m'n handicap aan:
Ouders, dat kan haast niet anders. Die zullen er wel veel te veel snoep/pizza/fastfood in gepropt hebben en weinig lichaamsbeweging.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:38 schreef Greys het volgende:
Vreselijk, die vrouw![]()
Ik vraag me direct af hoe het kwam dat ze op haar 12e al 150 kilo woog
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:20 schreef Goodbye het volgende:
Bah, ik sta op het punt van janken. Om helemaal niks nog wel.
Nee hoor, zo extreem zwaar kun je alleen worden als je een ernstige stofwisselings stoornis hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ouders, dat kan haast niet anders. Die zullen er wel veel te veel snoep/pizza/fastfood in gepropt hebben en weinig lichaamsbeweging.
Niet stressen joh! Als jouw schoonouders lelijke opmerkingen maken over hoe jij je huis houdt dan zijn ze gewoon stom. En je geeft eigenlijk zelf al aan dat ze dat niet doen, dus relax en neem een kop thee!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:22 schreef Goodbye het volgende:
Nou, die cursus zou ook wat voor mij zijn. Ik zit hier alles tot in de puntjes op te ruimen omdat er straks familie van vriendlief komt. En ik voel gewoon stress omdat ik bang ben dat ze een opmerking over iets maken en dat slaat gewoon nergens op, want ze zouden het nooit flauw bedoelen ofzo.
Maar dan nog, 150 kg op je 12e?!?!?!?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, zo extreem zwaar kun je alleen worden als je een ernstige stofwisselings stoornis hebt.
Dan kun je sporten wat je wil, of dieten wat je wil, maar niets zal helpen. Alleen medicijnen en ook in die hoek is de wetenschap nog druk aan het onderzoeken en is er weinig beschikbaar.
@ Tink: Bij mij aan de gracht zitten een tweetal tweedehands zaken naast elkaar, de 1 boeken en huishouden, de ander kleding.
Het heet 'de Arm' .
Ja, je hebt ook wel gelijk. Ik ga me altijd opfokken om van alles en nog wat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Niet stressen joh! Als jouw schoonouders lelijke opmerkingen maken over hoe jij je huis houdt dan zijn ze gewoon stom. En je geeft eigenlijk zelf al aan dat ze dat niet doen, dus relax en neem een kop thee!
En daarnaast, het is jouw huis. En zolang ze niet in hink-stap-sprong naar de bank moeten of accute astma van ronddwarrelende stofvlokken krijgen dan is er toch niks aan de hand? Er moet wel in een huis geleefd worden hoor. Showrooms zijn voor koopwaar.
Ik heb ook zo'n kastquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Greys zei ook dat het bij mij best netjes was![]()
Totdat ik een deur opendeed van wat eiks een computer annex kledingkastkamer is, helemaal gevuld met rommel waar ik toch niet aan toe was gekomen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |