Mwa...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Even wat anders: het lijkt erop dat Obama de verkiezingen gaat winnen en ik ben ervan overtuigd dat de serie '24' daar ook een kleine bijdrage aan heeft geleverd.
Ja, denk ik echt. Veel mensen hebben de serie gevolgd en David Palmer gezien als geweldige president.quote:
Ik zeg niet dat het veel invloed heeft gehad, maar wel degelijk heeft meegespeeld. Volgens mij was '24' ook de eerste keer dat er een donkere president op tv te zien was.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat je overdrijft.
Er was idd ook een aanslag op hem geplandquote:
Als het nieuwe seizoen in januari 2008 gewoon was doorgegaan.... en de president dus een vrouw was, wie weet wat er dan was gebeurd bij deze verkiezingenquote:Op donderdag 6 november 2008 07:59 schreef dapluiz het volgende:
Wel grappig dat het in 24 toen idd nog als "bijzonder" werd verteld, en nu is het toch waarheid gewordenDe waarheid achterhaald de fictie
bron?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:17 schreef juniorL het volgende:
Mensen
24: redemption wordt 30 november om 21:30 uur door RTL 5 uitgezoden.
Ik heb zo'n idee dat de meesten de tvfilm dan al lang zullen hebben gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:17 schreef juniorL het volgende:
Mensen
24: redemption wordt 30 november om 21:30 uur door RTL 5 uitgezoden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |