abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62134567
Ik vind de bus ook leuk hoor!
pi_62134890
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het staat vast in een van de vorige topics, maar misschien mag het ook even zo : heb jij die Hello Kitty's zelf gemaakt?
Nee, die lagen per zak van 18 bij de kruidvat mijn naam te roepen
Saartje
pi_62135350
Oeh, wat een gave taarten.
pi_62136612
Die rampentaart vind ik echt zo leuk. Ik heb m'n vriend gevraagd of ie zo'n taart wilde als we gaan trouwen (ooit), maar hij zei dat dat ongeluk bracht.
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2008 @ 22:34:33 #30
43556 miss_dynastie
pi_62136999
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 20:51 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Nee, die lagen per zak van 18 bij de kruidvat mijn naam te roepen
He, ik hoopte al dat je ze ergens had gekocht, maar Kruidvat is dan weer minder, die hebben niet zo'n constant assortiment
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 22:37:09 #31
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62137059
Mijn hartige taartjes:
Ik heb geprobeerd om ze een beetje op cupcakes te laten lijken door ze in cupcake papiertjes te stoppen. Ze zijn voor morgen voor een buffet.

Overzicht:

Met de oranje papiertjes zijn met surimi, de paarse met geitenkaas en olijven en de rode zijn met groente, cashewnoten en bladerdeeg.

Op de surimi taartjes was de bedoeling dat er soort van visje op zou zitten maar tijdens het bakken is hij een beetje misvormt . Het hartje op de groentetaartjes zijn beter gelukt

Zo zagen ze er uit voor ze de oven in gingen:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_62137487
Doe mij maar zo'n groentetaartje! Ziet er erg lekker uit, krijg er honger van.
Sanity is (not) statistical
pi_62137588
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef PM-girl het volgende:

Ingrid, hoe is het met jouw taart gegaan?
Ik hoop goed. Ziet er mooi uit. Ruikt lekker. Het hoort toch niet zo hoog te zijn zeg maar?
Chocotaart is bijna klaar. Het warme water en de kachel waren er mee gekapt. Gelukkig de electriciteit niet!
pi_62148922
wat staan er mooie dingen in de OP
knap hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62152117
Die groentetaartjes zien er idd lekker uit!
pi_62155057
Tvp .

Ik ben woensdag vrij .
pi_62155279
Ik heb zojuist een cake gebakken Ik had alleen zoveel beslag dat het een stukje boven de springvorm is uitgerezen en had ook nog 3 muffinvormpjes gevuld. Ruikt heeeerlijk en het beslag (kant en klare moscovisch-mix (a)) was echt ongelooflijk snel klaar. Morgen ga ik hem bekleden enzo Ik heb er zo zin in!
pi_62163456
Hmm, heb ik vanmiddag besteld bij detaartenfee.be voor de taart die volgende week dinsdag klaar moet zijn (dus 9 dagen nog), duurt het overmaken allen al 5 werkdagen, dan 2 werkdagen voor het versturen en daarna moet het nog met de post hierheen.. Volgens mij red ik dat nooit Echt jammer want heb paletmes, kleuren, bloemetjesvormen, smoother enzo besteld. Iemand hier ervaring mee?
pi_62164620
ik kan niet meer zonder mijn smoother
jammer dat het bestellen zo lang duurt Nouwk!
Saartje
pi_62164672
leuke taarten
Heb zelf atm alleen een klein elektrisch oventje , duurt nog wel even voor ik weer een grote gasoven heb dus tot die tijd meekijken hier
pi_62177228
Ik wou vandaag cupcakes gaan versieren, maar mijn ze waren bijna allemaal ingezakt

Dus ipv gewoon de cakejes te versieren heb ik er mini taartjes van gemaakt. Lang niet zo mooi als die van jullie, maar oefening baart kunst

ik vind rolfondant trouwens makkelijker als mmf...volgende keer eens een echte taart met lagen proberen
pi_62180843
Wat een mooie cakejes Heel lief.

Nou, vandaag was het zo ver Mijn eerste taart! Heb helemaal geen ervaring met decoreren dus ook geen cakejes enzo. Heb ook nog geen uitstekers en ander gereedschap en alleen roze, zwart en geel, dus zoveel geks kon ik niet doen.

Ik wilde ook nog witte rozen maken maar had niet genoeg fondant, daarom maar stipjes.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik wilde eigenlijk bloementaart maken maar helaas, geen uitstekers te vinden hiero. Hij's gevuld met jam en slagroom!

Sorry voor de hele wazige foto's, de taart staat trouwens een beetje scheef lijkt het wel, maar dat komt denk ik een beetje door de camera
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:13:22 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62181060
Hij is leuk! Lief taartje hoor!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:17:59 #44
229513 Blurred86
Live Positive
pi_62181205
wat een mooie creaties hier zeg! ik krijg helemaal zin om te bakken, heb alleen helaas geen tijd
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_62182827
Lief taartje, Nouwk .

En Bla_Bla_Bla, ik vind ze mooi hoor .
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:53:06 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62186770
Ziet er goed uit allemaal!
Blablabla, heb je de oven misschien te vroeg opengedaan? Ik laat ze na de tijd van het bakken afkoelen in de oven en doe pas na 15 minuten de deur open.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62187358
Ja mischien heb ik ze idd te snel eruit gehaald, maar deed ik volgens mij normaal ook als ik cake bakte en heb dit nog nooit eerder gehad.

Naja ze smaakte er niet minder om, volgende x beter

Leuk taartje Nouwk! en schattig hondje er bovenop
pi_62199896
Ohhh! Helemaal gemist dat de vorige al vol was!

Ik mag voorlopig even geen taart bakken van mezelf. tenzij ik heel veel eters heb
pi_62244638
Mijn paps was jarig dus heb ik hem een kaas getaart
Gevuld met Mona toetje van de maand, abrikozenjam en lemoncurd. Geweldig lekker

Saartje
pi_62245299
Cute Maar is dat toetje stevig genoeg voor zo'n laag? Hoe had je dat gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')