Even het vervolg hierop:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:46 schreef Tim86 het volgende:
Geinig, dat stukje komt me totaal niet bekend voor..
Beautyquote:
Dat punt is uit 2007...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef robbydlr het volgende:
Mooiste punt 2008:
Geweldig het bos in gestuurd!
Favoriete wedstrijd 2008:
Legendarische wedstrijd.
Favoriete speler 2008:
Roger Federer
Vind jij dat ook? Kijk dan op http://www.rogerfederer.nl/
Je hebt helemaal gelijk, ik heb het inmiddels gewijzigd!quote:
Nou ja, het topic staat in het tennisfilter.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef Komakie het volgende:
Moeten het tennissers zijn
Staat nergens in de OP of de TT namelijk...
Neemt trouwens niet weg dat het een fantastisch punt was...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef robbydlr het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb het inmiddels gewijzigd!
Dat zeker niet, het was er eentje om in te lijsten. Maar het gaat om het mooiste punt van 2008, dus telt hij helaas niet mee.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Neemt trouwens niet weg dat het een fantastisch punt was...
Ik wilde net op de website kijken die je daar zo schaamteloos promote maar ik vond het niet het mooiste punt dus ik mag nietquote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef robbydlr het volgende:
Mooiste punt 2008:
Brilliante smash-lob!
Favoriete wedstrijd 2008:
Legendarische wedstrijd.
Favoriete speler 2008:
Roger Federer
Vind jij dat ook? Kijk dan op http://www.rogerfederer.nl/
Het wordt dan misschien tijd dat je ook met iets op de proppen komtquote:Op donderdag 27 november 2008 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde net op de website kijken die je daar zo schaamteloos promote maar ik vond het niet het mooiste punt dus ik mag niet
Video, or it didn't happenquote:Op donderdag 4 december 2008 08:52 schreef LaTiNo het volgende:
Wedstrijd van het jaar Wimbledon finale off course. Rally van het jaar die van Youzhny-Almagro, die heeft echt ALLES. En punt van het jaar die van Cuevas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |