quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:04 schreef nielsgeode het volgende:
Durian![]()
Ik heb dat een keer vers gegeten, gatverdamme
Ja ruikt altijd erg lekker iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:04 schreef nielsgeode het volgende:
Durian![]()
Ik heb dat een keer vers gegeten, gatverdamme
Smaak...ik kan het niet plaatsen...en ik raad het ook niemand aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:26 schreef Yuin het volgende:
Ziet er niet echt als een cake uit.. Waar smaakt zo'n ding naar?
Quotje wat de sensatie beschrijft:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:40 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Smaak...ik kan het niet plaatsen...en ik raad het ook niemand aan.
"smaakt een beetje naar kip." bedoelt iequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:19 schreef EricT het volgende:
[..]
Quotje wat de sensatie beschrijft:
Alfred Russell Wallace: "A rich, butter-like custard highly flavored with almonds, but intermingled with wafts of flavor that call to mind cream cheese, onion sauce, brown sherry and other incongruities. The more you eat of it, the less you feel inclined to stop."
omg ahahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Cici het volgende:
Mijn vader had Durian waterijsjes.
Heb er een gehad, maar vond het ook niet zo bijzonder.
Mijn tante omschreef de geur als van een ongewassen vagina
Mijn oma vind het lekker.
Mmm...Den Durian wordt met het uur minder aantrekkelijk...quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Cici het volgende:
Mijn vader had Durian waterijsjes.
Heb er een gehad, maar vond het ook niet zo bijzonder.
Mijn tante omschreef de geur als van een ongewassen vagina
Mijn oma vind het lekker.
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:36 schreef Cici het volgende:
Belde net mijn oma.
Ze werd een beetje boos op mij.
(Met Indo accent) Als je zulke dingen zegt, dan eet niemand Duren (krijg dat streepje er niet op, maar zo noemt zij het dus). Maar goed, zij kent geen Durian cake.
Maar ik moest zeggen dat zij Durian niet vind stinken, Trassi stinkt, maar Durian niet...
En zij vind het zaaalig!
Ok oma, als u dit leest, heb gedaan wat u zei hoor!
maar het engelse cake betekend toch niet altijd "cake" zoals we hier kennen toch? En denk ook maar eens aan "black pudding" wat absoluut geen pudding isquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:11 schreef missy_c het volgende:
Volgens mij is het gewoon om zo te eten hoor.
De Chinese naam dat er op staat is: Lau Lin Ko = Durian Pudding/Cake
Het is gewoon een snack.
-Grijns-, dat er een verbod bestaat met een Durian...haha..geweldig!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:57 schreef hassanjassan het volgende:
Dit is het bord
[ afbeelding ]
en zo ziet de vrucht eruit:
[ afbeelding ]
En ik vind het puur en vers niet te vreten, maar icn vanille-ijs is het niet te versmaden, heerlijk een romige smaak, iets minder sterke smaak, maar heerlijk dus op die manier
Het formaat is alleen wat anders dan van een lychee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef quirina het volgende:
Lijkt me niks.
Het ziet er uit als een lychee ( aan de buitenkant) en het ruikt naar ongewassen doos.
Mijn nIeuwsgierigheid is bij deze bevredigd
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef missy_c het volgende:
In de toko ook te vinden in diepvries. Vandaag nog gezien.
Ik koop alleen de versie waar het vruchtvlees al uit het schil is gehaald. Zo'n gedoe anders..
De echte goede durians komen uit Thailand en zijn open als ze rijp zijn. Helaas verkopen ze dat niet zo vaak hier..
Vergeleken met de geur valt alles mee, zelfs broodje poep!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:51 schreef Basp1 het volgende:
In thailand een paar jaar geleden eens gegeten maar dat kon me toch echt niet bekoren.
Vreemde geur , de smaak viel dan nog wel mee in vergelijking tot de geur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |