JULLIE!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Bananenman het volgende:
Kap eens met dat achterlijke gebrul van .....
Verzonnen ... Welke planeet woon je ? Of leef je in een ander parallel-universum.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Bananenman het volgende:
Oké, hier mijn reactie dan maar he!
Leuke film. Goed verzonnen. Slecht geacteerd. Matig plot. Redelijk camerawerk. Co Starring zat er alleen niet in, die zit wel in de meeste films. Raar. The Dark Knight was beter!
6/10
shocking. Niet onlogisch dat zeker. Maar gewoon hoe bespottelijk we bezig zijn als mens. Alles wordt tegen ons gebruikt...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of dat plaatje met die stoelendans en 't "te weinig geld om alle schulden af te lossen" principe nou eigenlijk erg is. En dan echt 't basisprincipe.
Dat Amerika landen afperst volgens een bepaalde strategie en dat de grote bedrijven schone energie en alternatief transport blocken is shocking, maar als je erover nadenkt niet eens onlogisch.
De meeste mensen kunnen een enigszins andere kijk op de wereld dan de kijk die ze er al op hebben niet aan, of het interesseert ze gewoon niet. Ik denk vooral het laatste. Waren er maar net zoveel mensen geïnteresseerd in dit onderwerp als jij, dan was dit klote systeem (kapitalisme, bedrog, armoede) misschien allang vervangen door een soort beter systeem a la het alternatief dat in de documentaire werd genoemd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
shocking. Niet onlogisch dat zeker. Maar gewoon hoe bespottelijk we bezig zijn als mens. Alles wordt tegen ons gebruikt...
Nou meer de Bill Gates' en Steve Jobs' van deze wereld. Als zij nu met hun miljarden een betere wereld maken. En dan dus niet op de manier zou als Gates nu doet. Hij is dus een verantwoordelijk voor de verslechtering van de honger, ziektes, als verteld in Addendumquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:13 schreef FastFox het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen een enigszins andere kijk op de wereld dan de kijk die ze er al op hebben niet aan, of het interesseert ze gewoon niet. Ik denk vooral het laatste. Waren er maar net zoveel mensen geïnteresseerd in dit onderwerp als jij, dan was dit klote systeem (kapitalisme, bedrog, armoede) misschien allang vervangen door een soort beter systeem a la het alternatief dat in de documentaire werd genoemd.
Zo'n man als Hitler pleegt toch geen zelfmoord, kom op zeg. Dat slaat nergens op. Net als Saddam had Hitler meerdere dubbelgangers.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik blijf het geniaal vinden hoe je werkelijk ALLES in twijfel trekt en aangrijpt om een nieuwe samenzweringstheorie ten gehore te brengen
quote:
The World was lied to about Hitlers Death
As the Third Reich collapsed in the spring of 1945, the Russians were the first to enter Berlin and capture Adolf Hitler's bunker. Then, the Soviet Union made a series of contradictory statements or lies concerning Hitler's death. Stalin announced to Truman during lunch in Potsdam on July 17, that Hitler did not commit suicide but had probably escaped. After that, the Russians released photographs of what they claimed to be Hitler's corpse on a dingy floor.
Hmkay?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
...
Net als met de dino's iedereen is in de veronderstelling dat een meteoriet ervoor heeft gezorgd dat ze zijn uitgestorven. Dat is ook gewoon larie.
Van wat ik er van begrepen heb (doe momenteel minor finance) is het de ECB die de controle heeft over geldcreatie (en inname!) en de rentestanden. Wat in Nederland een probleem is dat we enorme hypotheken hebben, en dat als de huizenprijzen gaan dalen (wat zowat onvermijdelijk lijkt) mensen erg veel geld gaan verliezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef P8 het volgende:
Zeitgeist2 heeft het geregeld over de Federale Bank.
Hoe is het in Nederland eigenlijk geregeld? Is het niet in Nederland zo dat de staat zelf het geld creëert? En zo ja, hoe erg is onze situatie dan vergeleken met Amerika?
Same Same, dus.quote:Most richer countries today have an "independent" central bank, that is, one which operates under rules designed to prevent political interference. Examples include the European Central Bank (ECB) and the U.S. Federal Reserve. wiki - Central Bank
Ik denk niet dat dat veel uitmaakt. Waar ik voor vrees is dat ze het op mondiale schaal willen doen, een World Bank die dezelfde rechten verwerft als de FED.quote:Zeitgeist2 heeft het geregeld over de Federale Bank.
Hoe is het in Nederland eigenlijk geregeld? Is het niet in Nederland zo dat de staat zelf het geld creëert? En zo ja, hoe erg is onze situatie dan vergeleken met Amerika?
Aangezien amerika de wereldeconomie leid, en nederland daar op in speelt. zal de vergelijking wel erin opgaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef P8 het volgende:
Zeitgeist2 heeft het geregeld over de Federale Bank.
Van wat ik uit andere docu's over dit onderwerp had begrepen is dat de FED in die zin wezenlijk verschilt van de ECB is dat de FED in de basis gestuurd&bestuurd wordt door private bankiers in de US, de Morgans, Rockefellers etc. waar de Europese Centrale Bank bestuurd word door overheidspersonen, privaat versus Overheid dus, ergens een pot nat, maar toch in de basis een wezenlijk verschil.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |