abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64485047
afgelopen weken vanaf s01e01 tot s04e10 gekeken... echt te vet... nu wachten tot 15 januari...

vraag me nog steeds af wat die engelen nu echt van plan zijn...
<hr>
pi_64487334
Die engel doet me ergens aan denken, castiel... beetje zoals dat personage uit Constantine, die film met keanu reeves
<hr>
pi_64637120
Check Ackles in deze film dan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64640437
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:24 schreef Tim86 het volgende:

Okay, Ackles speelt erin.Maar ik ga deze vrouwenfilm echt niet kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terpentin07 op 04-01-2009 19:18:26 ]
pi_64647141
Elisabeth Harnois speelt er wel in, dat is voor mij wel een plus
pi_64686386
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:24 schreef Tim86 het volgende:

omg!
It suits him, haha! Blijft een lekker ding
pi_64753939
Demons UK is een nieuwe serie die fans van Supernatural en Buffy wellicht ook wel waarderen.
pi_64754660
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Demons UK is een nieuwe serie die fans van Supernatural en Buffy wellicht ook wel waarderen.
Ik heb het FOK topic erover aangemaakt en het klonk veelbelovend maar nu ik het heb gezien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64796204
thanks voor de tip
<hr>
pi_64797600
ik neem mijn woorden terug.. wat een klote bagger serie...
<hr>
pi_64800314
Ik zal die serie ook eens checken. En supernatural begint bijna weer.
pi_65114503
Vrij matige filler. En Sam ziet er een beetje vreemd uit met z'n zonnebankhoofd .
Amen.
pi_65117502
Eerste van jaar om binnen te halen.
pi_65117866
Damn, ik hoop dat die snel binnen is.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:57:09 #140
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65122766
Topaflevering. Best vermakelijk dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:26:51 #141
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65124136
Vond hem ook vrij matig, enige wat verder ging in de storyline was Dean en zijn gemoedsrust.
Maar de humor is altijd top bij SPN
Sommige lines (DEAN!):
"It's psycho Nell"
"Geez, rent Juno, get over it"
En echt de aller beste: "Wow, story ripped from an Austrian headline"
En daarnaast, "Casper the pervy ghost, hey Fonzie! Deliverance. Like Scooby Doo?" Echt al die referenties naar films en nieuwsfeiten zijn altijd leuk En vooral dat meisje met de kwijl hand:
quote:
The Licked Hand is an urban legend where a girl goes to sleep with her dog next to her. During the night she wakes to a noise, but is comforted when the dog licks her hand, In the morning she wakes to find the dog dead and a note saying "humans can lick to".
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_65128367
Tering, creepy aflevering Niks bovennatuurlijks aan maar dat drukte de pret geenszins voor mij

Roll on aflevering 12!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_65128895
tja.. niet echt "post"-pauze waardig...
pi_65129477
Ik vond deze ep ontzettend donker en schrok me elke keer kapot Maar idd die referenties naar films en nieuwsfeiten enzo vond ik erg tof, heb vaak zat gelachen.
Ook zo "Hurry he is coming!!"
"Who?"
"Her brother!"

Erg creepy maar ik ben blij met Supernatural!!
pi_65130425
Ik snap de klagers niet helemaal Deze aflevering vind ik echt heerlijk recht toe recht aan griezelen zonder overdreven die Dean in de hel plotlijn erin te knallen laten we niet vergeten dat deze serie van huis uit een horror serie is Ik zat het mijn hart in mijn keel in ieder geval en heb genoten
pi_65133466
Toffe ep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65133910
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap de klagers niet helemaal Deze aflevering vind ik echt heerlijk recht toe recht aan griezelen zonder overdreven die Dean in de hel plotlijn erin te knallen laten we niet vergeten dat deze serie van huis uit een horror serie is Ik zat het mijn hart in mijn keel in ieder geval en heb genoten
Begrijp me niet verkeerd, ben totaal niet tegen op zichzelf staande episodes bij deze serie. Supernatural heeft altijd voor het grootste deel bestaan uit fillers. Deze aflevering vond ik gewoon niet zo bijzonder, had meer uit gehaald kunnen worden. Het begin vond ik spannend maar de clou was matig en ongeloofwaardig. Heb verder geloof ik nog geen enkele slechte aflevering gezien dit seizoen en eerdere seizoenen ook vrij weinig.
Amen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:00:58 #148
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65137146
Erg creepy aflevering. Meestal vind ik Supernatural gewoon amusant, maar in deze aflevering zaten een paar echte schrikmomenten.
Ik vind de term filler voor dit soort afleveringen trouwens een beetje onterecht. Supernatural heeft gewoon steeds meer een doorlopende verhaallijn gekregen, maar dit soort afleveringen hoort ook gewoon bij Supernatural. Juist door af en toe wat zijstappen te maken blijft de serie voor mij boeiend.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_65137251
Man ik hoop dat binnenkort alle seizoenen op Blu-Ray uitkomen.Vond deze aflevering ook niet helemaal top maar het was wel spannend en de humor zat er ook weer goed in.Vooral Psycho Nell en de verwijzing naar Oostenrijk.
pi_65141184
Seizoen 3 is leverbaar op Blu-Ray!

http://www.play.com/DVD/B(...)Product.html?cur=258
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')