Okay, Ackles speelt erin.Maar ik ga deze vrouwenfilm echt niet kijken.quote:
omg!quote:
Ik heb het FOK topic erover aangemaakt en het klonk veelbelovend maar nu ik het heb gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Demons UK is een nieuwe serie die fans van Supernatural en Buffy wellicht ook wel waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The Licked Hand is an urban legend where a girl goes to sleep with her dog next to her. During the night she wakes to a noise, but is comforted when the dog licks her hand, In the morning she wakes to find the dog dead and a note saying "humans can lick to".
Begrijp me niet verkeerd, ben totaal niet tegen op zichzelf staande episodes bij deze serie. Supernatural heeft altijd voor het grootste deel bestaan uit fillers. Deze aflevering vond ik gewoon niet zo bijzonder, had meer uit gehaald kunnen worden. Het begin vond ik spannend maar de clou was matig en ongeloofwaardig. Heb verder geloof ik nog geen enkele slechte aflevering gezien dit seizoen en eerdere seizoenen ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap de klagers niet helemaalDeze aflevering vind ik echt heerlijk recht toe recht aan griezelen zonder overdreven die Dean in de hel plotlijn erin te knallen
laten we niet vergeten dat deze serie van huis uit een horror serie is
Ik zat het mijn hart in mijn keel in ieder geval en heb genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |