Kekke muzak. Vind het een wereldnummer.quote:
Ik ook, geniaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kekke muzak. Vind het een wereldnummer.
Ik heb dus hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ook, geniaal.
Wel apart dat ik de rest van hun repertoire niet uit kan staan.
Ik geloof de kenners.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde. Qua stijl volgens de kenners hun tijd ver vooruit.
Standaard kippenvel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:10 schreef Biogarde het volgende:
En de eind/aftiteling tune van Fightclub
Dat gevoel deel ik.quote:
De echte liefhebber herkent het gelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:16 schreef Biogarde het volgende:
Dat we dit nummer kennen. Oldskool
Zag de TT en herkende 'm direct!![]()
Dat vrouwtje heeft wel iets, overigens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:17 schreef remlof het volgende:
Hey!
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zy5ngAiLKvc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/zy5ngAiLKvc&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
BNW.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:22 schreef Chriz2k het volgende:
Maar dan nu, het moment suprême van deze nacht.
Ik heb zojuist 1984 van George Orwell uitgelezen (beter dan de film) en er liggen twee (2!) boeken voor m'n neus, Propaganda van Edward Bernays en Brave New World van Aldous Huxley.
Welke zal ik lezen?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:20 schreef Chriz2k het volgende:
Wtf man ik bn echtt kkdonrken.
Grapje.
Ik luister momenteel naar Mozart.
't syndroom van Down?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat vrouwtje heeft wel iets, overigens.
Die stribbelen in ieder geval niet zoveel tegen.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:37 schreef Chriz2k het volgende:
Die stribbelen in ieder geval niet zoveel tegen.
Nouquote:Op zondag 5 oktober 2008 03:55 schreef Chriz2k het volgende:
De Spice Girls zijn artistiek gezien zwaar underrated.
Poetryquote:Op zondag 5 oktober 2008 04:00 schreef Chriz2k het volgende:
Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
really really wanna zigazig AHHHHHHHHH
Het moment van de waarheid.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
och jawa
tenzij je insider info hebt
BRING ME BACK TO THE RAILROAD TRACK, YEAAAAAAAH.quote:
Het bekritiseren van de consumptiemaatschappij en de wijze waarop mensen leven, wat ze veelal doen als slaven van hun eigen consumptiepatroon en miezerige bestaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan je even de clue van Fight Club uitleggen, die snapte ik serieus niet.
Serieus? Dan was ik wel erg knetter toen ik die film keekquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het bekritiseren van de consumptiemaatschappij en de wijze waarop mensen leven, wat ze veelal doen als slaven van hun eigen consumptiepatroon en miezerige bestaan!
Heerserquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:13 schreef Salvad0R het volgende:
Puyke muziek, harde boeken vol met waarheid, I like this topic just smelling it.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieus? Dan was ik wel erg knetter toen ik die film keek.
Ik merk dat ik snak naar meer intellectuele gedachten in mijn lege bestaan!quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een oase van rust in deze hectische tijden.
Wie zijn gevoel voor eigenwaarde af laat hangen van externe factoren zal altijd een slaaf blijven van zijn omgeving.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:15 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik merk dat ik snak naar meer intellectuele gedachten in mijn lege bestaan!
Dat is al een mooie, maar wel een beetje voor de hand liggend.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie zijn gevoel voor eigenwaarde af laat hangen van externe factoren zal altijd een slaaf blijven van zijn omgeving.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heerser.
[..]!
Je dacht dat het over vechten ging?
Dan gooi ik er wel wat verlichtende Fight Club citaten tegenaan:quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat is al een mooie, maar wel een beetje voor de hand liggend.
Neeeeequote:Op maandag 6 oktober 2008 02:53 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
Bwhahaha.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:53 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had hem al gezien ja! Hoe kan je nou zo'n geluid maken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:53 schreef Chriz2k het volgende:
Dit is een jonkoquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:53 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zeg: amen.quote:
Vanessa Anne Hudgensquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat nou naamloos?! wie de beeb is dat??
Ik deed het met liefdequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:08 schreef Thieske het volgende:
Je hypnotiseert me met dat laatste plaatje.
Wil ik op de intellectuele toer gaan, komt 'ie hiermee aanzetten.quote:
Stick to ya role niggaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil ik op de intellectuele toer gaan, komt 'ie hiermee aanzetten.
Ik wilde trouwens Gangster's Paradise posten toen ik je post zag, blijkt het de eerste related video te zijn!
Pardon, ik was mezelf er niet van bewust dat ik mijn fans in de steek zou latenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:43 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik mis de kick van afgelopen nacht. What went wrong?
Geen probleem, mits je beterschap beloofd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pardon, ik was mezelf er niet van bewust dat ik mijn fans in de steek zou laten.
Die zat ik net nog te luisterenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:45 schreef Chriz2k het volgende:
Wie het aantal ''Nigger(s)'' correct weet te tellen krijgt een presentje.
Toeval bestaat niet, Biogarde.quote:
Ik ben ontroerd. Wat is dit goed zeg!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
Oh grote leider, waarom bent U zo wreed?
Verdeel en heers, is het devies.
Onderdrukking en terreur, enkel masturbatie kan ons nog redden.
Oppervlakkigheid en dramatiek.
Hij zag dat het goed was.
Alle blikken op één man gericht.
De leider.
Een valse hoop.
Mocht het waar zijn: Hulde!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik weet het niet zeker maar.. ik denk dat ik zojuist bier heb gedronken.
Drink je dat met een rietje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn: Hulde!
Ik heb een pak Mango & Guanabana sap opengetrokken, ook best ruig.
Beetje aan een bana lurken, moet kunnen tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die is wel lekker ja, maar guanabana klinkt stiekem wel gay.
Nee.quote:
Als ik nuchter was geweest was ik wellicht jaloers geweest. Nu vind ik je gewoon een pathetic mannetje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn: Hulde!
Ik heb een pak Mango & Guanabana sap opengetrokken, ook best ruig.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:42 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Als ik nuchter was geweest was ik wellicht jaloers geweest. Nu vind ik je gewoon een pathetic mannetje.
Hier moet ik eventjes goed over nadenken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:56 schreef Larry-Laffer het volgende:
Overigens, ik kwam vanmorgen (gistermorgen) op m'n stage en zag dat er enige activiteit was geweest in dit topic. Toen ik echter pagina 5 wilde openen werd deze geblokkeerd door het systeem dat m'n stagebedrijf gebruikt. De reden was een "banned keyword". Ik wil jullie dan ook verzoeken om de rest van dit topic niet te verzieken met woorden die god of m'n stagebedrijf verboden heeft. Mijn dank is bij voorbaat groot en ik wens jullie bij deze een goede nachtrust.
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:57 schreef Larry-Laffer het volgende:
Plaatjes van nazi-niggers moeten trouwens wel gewoon kunnen vind ik.
Haha.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:59 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik zie dat de LSA is ingeslagen, Chriz.
Nigger, gay, homo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:56 schreef Larry-Laffer het volgende:
Overigens, ik kwam vanmorgen (gistermorgen) op m'n stage en zag dat er enige activiteit was geweest in dit topic. Toen ik echter pagina 5 wilde openen werd deze geblokkeerd door het systeem dat m'n stagebedrijf gebruikt. De reden was een "banned keyword". Ik wil jullie dan ook verzoeken om de rest van dit topic niet te verzieken met woorden die god of m'n stagebedrijf verboden heeft. Mijn dank is bij voorbaat groot en ik wens jullie bij deze een goede nachtrust.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:12 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik breek je combo even, mind?
Ik vind het zowaar te pruimen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:13 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Voor jou Chris, geniet ervan.
Helaas, ik heb hem gewoon van Google geplukt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die op een wat groter formaat wil ik wel als wallpaper
Die sculptures zijn de shit, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:52 schreef Polomito het volgende:
[..]
http://www.jenstark.com.
Zeer tof.
Hee hallo, wat is dit nu weer? Dat plaatje staat toch al bovenaan pagina 6. Hoe moet ik nou weer weten dat dat banwaardig is?quote:-nee, nog zo'n plaatje en je bent weg-
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:16 schreef Polomito het volgende:
Jij vlerk, losgaan en pronken 's nachts, zo zonder blauw.
Zulk een waaghals, jij.
Her vajayjay probably hangs like the sleeve of a wizard.quote:
Nee, same goes for chrisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kan posten whatever the fuck I want.
Jij moet daarentegen goed oppassen.
Het beste is er wel af hé?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:52 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dat dit topic wel in vrede mag gaan rusten.
Nee, het wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter.quote:
Dat siert je. Wel jammer dat er geen mod is die je verzoek wenst te honoreren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, het wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter.
Maar voor de zekerheid wil ik op het hoogtepunt stoppen.
Slotjes zijn vies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:38 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Dat siert je. Wel jammer dat er geen mod is die je verzoek wenst te honoreren.
Ik vind dat dit topic nog een mooi dankwoord heeft verdient alvorens we de reageren-knop voor dit topic nooit meer aan zullen klikken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Slotjes zijn vies.
Een natuurlijke dood is veel romantischer.
Ga je gang, ik ben te emotioneel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:47 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik vind dat dit topic nog een mooi dankwoord heeft verdient alvorens we de reageren-knop voor dit topic nooit meer aan zullen klikken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de juiste woorden ook nog niet helemaal vinden kan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ga je gang, ik ben te emotioneel.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:58 schreef Theroin. het volgende:
Och, een TT naar mijn hart. Fight Club, Pixies
.
Vanzelfsprekend Chriz.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
Het valt me zeer zwaar, Larry-Laffer, maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen een mooie dame te negeren, dat gaat tegen mijn aard en de principes van dit revolutionaire topic in.
[..]!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |