abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72941509
Ik herken me wel een beetje in je kritiek. Het is inderdaad wat onrealistisch dat zoveel ellende om zich heen meemaakt. Echter, het surrealistische en soms bizarre karakter van Rescue Me maakt dat wel wat minder storend, eigenlijk. Het zet zich immers niet neer als een klassiek drama.

De humor vind ik wel erg goed eigenlijk, meestal dan. Ik houd ook van de combinatie van tragedie en komedie, iets war Scrubs bijvoorbeeld ook goed kan, alhoewel dat meer een komedie met wat goede drama is, en Rescue me meer een drama met wat goede komedie.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:35:52 #27
177948 Daskaar
cake or death?
pi_72999173
ja das waar, het zet zich niet neer als een klassiek drama, maar de drama is vaak wel het onderwerp en wordt goed uitgewerkt, vandaar dat voor mij de 'domme' karakters erg afsteken.
t ding is waarschijnlijk dat ik the sopranos gewend ben, en die hadden een in mijn ogen de perfecte mix van humor en drama, net als de wire eigenlijk. Die serie is dan ook een beetje de standaard waar ik alle andere series tegenaan leg om te vergelijken.
Maar het verbaasd me niet heel erg dat deze serie vaker de humor als boventoon heeft, Denis Leary heeft er een grote hand in neem ik aan.
Oeh, 1 ding moest ik nog even kwijt, waarom hebben ze die verhaallijn van Lou met Candy/Danielle zo kortaf beeindigd? T is zo'n interessant idee, die situatie, naar mijn idee verdiende dat meer aandacht, of gebeurt dat nog in t derde seizoen?
pi_73104913
vijfde seizoen pas, maar ik ga geen spoilers erover geven
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:56:04 #29
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73106978
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:34 schreef JohnLocke het volgende:
vijfde seizoen pas, maar ik ga geen spoilers erover geven
eerlijk?
lou is wel erg depressief in t derde seizoen, maar candy komt dus nog terug?
ik ben benieeeeeuwd!
  woensdag 30 september 2009 @ 17:13:52 #30
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73248096
sinds tom zn ex verkrachtte heb ik t n beetje gehad met de serie.
ik kijk nog wel, maar t boeit me niet meer echt.
wat een kutscene
pi_73248304
Ze pakt hem nog terug hoor, letterlijk...
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:44:14 #32
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73356036
ennnnnn ik ben er klaar mee.
heb een beetje door de laatste afleveringen van 3 gebladerd maar t interesseert me allemaal niet meer.
de oppervlakkigheid bedekt onder een dun laagje diepgang word me teveel.
ik blijf erbij dat t goed geschreven is, en t is erg grappig, maar t boeit me niet meer.
ik ervaar nu wat vrienden van me hadden toen ze the sopranos gingen kijken, alle seizoenen achter elkaar.
hoe t ook verder moge gaan, het zal wel.
pi_73371739
Ach ja, smaken verschillen he.
pi_84487170
Nog steeds verder niemand die deze serie volgt?

Seizoen 7 is inmiddels al weer een paar afleveringen bezig.
pi_84490674
Vind het seizoen tot nu toe nog niet zo heel sterk :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')