The Flaming Lips - Race For The Prize (volgens mijn info uit 1999)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zitten bijna door onze platen heen, dus kom maar op met die requests "en ik zal kijken wat ik voor je kan doen" (TM)
The Verve Pipe - Freshmenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zitten bijna door onze platen heen, dus kom maar op met die requests "en ik zal kijken wat ik voor je kan doen" (TM)
Technohead - I want to be a hippyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik kan nooit wat bedenkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom kunnen jullie altijd zo goed kiezen...mn kop slaat op hol als ik bedenk wat ik allemaal wel niet zou willen horen op de radio![]()
De mijne ook hoor...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom kunnen jullie altijd zo goed kiezen...mn kop slaat op hol als ik bedenk wat ik allemaal wel niet zou willen horen op de radio![]()
Ik had het er ook wel even moeilijk mee hoor, maar heb een lijstje aangelegd op Youtube (afspeellijstje gemaakt) met platen die ik nog weleens zou willen horen @ 3.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
is vrouwen logica ten opzichte van vrouwen logica, vrouwen denken bij alles aan een beeld in gedachtenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Dat "(TM)" er ook achteraanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is vrouwen logica ten opzichte van vrouwen logica, vrouwen denken bij alles aan een beeld in gedachten
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had het er ook wel even moeilijk mee hoor, maar heb een lijstje aangelegd op Youtube (afspeellijstje gemaakt) met platen die ik nog weleens zou willen horen @ 3.
Ik ben bang dat de komende week maar weer een beperkt aantal platen voorbij komt... Die hoor je dan vervolgens 2 keer op een dag terwijl in die 10 jaar toch genoeg materiaal gemaakt is om een hele week mee te vullen. Zie Chumbawamba die 3 keer binnen 9 uur voorbij kwam....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:weer spaceman
*hijs niet slecht hoor, maar das de 2de keer vandaag al en de derde deze week*
Fantastsiche plaat ! Infinity is trouwens ook geen verkeerde request.. Natuurlijk wel gedraaid @ EkStra weekend.quote:
Ben Liebrand feat. Tony Scott - Move It To The Bigband! (1990)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
denk genoeg om een complete maand te vullen zonder 2x het zelfde te hoeven horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de komende week maar weer een beperkt aantal platen voorbij komt... Die hoor je dan vervolgens 2 keer op een dag terwijl in die 10 jaar toch genoeg materiaal gemaakt is om een hele week mee te vullen.
dan heb je zo'n lange tijd en kom je met zo'n request.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb een request
* muisje-eliza vraagt Metallica met Fuel aan bij deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |