Met die uitspraak maak je het weekend van Manu weer goed.quote:
Heb je nog meer foto's dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:54 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Ben jij een muis? Hier dan: KUT muis! Een natte wind van Vaarsje over je spitse toet! Iemand die hier vaak post zeii dat jullie wel lief waren en vooral op vrijdag nou daar is weinig van te merken!! Maar het geeft niet hoor verder ik snap het wel. zo; n nieuwe ster aan het firmament is hard to handle en de ster van mijn Marietje Servaesje blijft twinkelen. Over jou TOET Soury!!!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:54 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Ben jij een muis? Hier dan: KUT muis! Een natte wind van Vaarsje over je spitse toet! Iemand die hier vaak post zeii dat jullie wel lief waren en vooral op vrijdag nou daar is weinig van te merken!! Maar het geeft niet hoor verder ik snap het wel. zo; n nieuwe ster aan het firmament is hard to handle en de ster van mijn Marietje Servaesje blijft twinkelen. Over jou TOET Soury!!!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:54 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Mr Groundhogday is back!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met die uitspraak maak je het weekend van Manu weer goed.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meer woorden kan ik hier niet aan spenderen.
Ik ben toch niet een kut muis op vrijdag ??? Dacht van ma tot zoquote:
Oh, sjips, nee, niet Schiphol. Wel Glock 17 en C7/8. Tot hier en niet verder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef APK het volgende:
Ruud, je hebt nog geen antwoord op mij 'Schiphol?' post gegeven.
Kutquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat waren toch nog 8 woorden Ruud
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Mondje open schat
[ afbeelding ]
Na P&Wquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:50 schreef APK het volgende:
Maar kunnen we het even over een serieus probleem hebben?
Moet je zo af en toe niet om jezelf lachen als je zegt dat ik geobsedeerd ben door jouquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ondanks zijn tandenborstel die het niet meer deed, de zon die niet scheen en zijn nieuwe tandenborstel die moest opladen.
Maar met een cock en een ster, maak je Manu weer helemaal blij. Dus is zijn dag alsnog goed gekomen.
chear up !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ondanks zijn tandenborstel die het niet meer deed, de zon die niet scheen en zijn nieuwe tandenborstel die moest opladen.
Maar met een cock en een ster, maak je Manu weer helemaal blij. Dus is zijn dag alsnog goed gekomen.
Je bent huurmoordenaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, sjips, nee, niet Schiphol. Wel Glock 17 en C7/8. Tot hier en niet verder.
WTFquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, sjips, nee, niet Schiphol. Wel Glock 17 en C7/8. Tot hier en niet verder.
Gelukkig worden we daar beiden blij vanquote:
Nee, want mijn opmerkingen slaan tenminste nog ergens op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je zo af en toe niet om jezelf lachen als je zegt dat ik geobsedeerd ben door jou
Mooi hè, alles onder dat woordje Austria is van plasticquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Je bent huurmoordenaar?![]()
[ afbeelding ]
Glock 17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |