Nu is het beter mutsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Enschede wás ooit redelijk, en toen gingen ze verbouwen.
quote:
die feesten zijn hardstikke tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat inderdaad, vond het niet echt je van het trouwens.
Ik ben er maar 1 middag geweest. Heb me er zeker wel vermaakt, maar het is niet iets waarvan ik zeg 'wow'. Ik zal er niet snel weer zo'n stuk voor gaan fietsen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die feesten zijn hardstikke tof
je moet ook 's avonds komenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben er maar 1 middag geweest. Heb me er zeker wel vermaakt, maar het is niet iets waarvan ik zeg 'wow'. Ik zal er niet snel weer zo'n stuk voor gaan fietsen.
drink zequote:
truste basquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen de groetjes van Nathalie trouwens. Zij slaapt vannacht hiero
davidquote:
groeten terugquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen de groetjes van Nathalie trouwens. Zij slaapt vannacht hiero
niet omvallen, dat geeft zo'n rotzooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Ik denk dat ik zo mijn nest op ga zoeken. Ik val om.
Valt mee, ik val in bed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet omvallen, dat geeft zo'n rotzooi
trustenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Valt mee, ik val in bed.![]()
Trusten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |