Hoezo dat nu weer? Je wilde zeggen dat Groningen the place to be is?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ze de stad Groningen verplaatsen naar Twente verhuis ik zeker mee. Maar nu is het qua steden maar een beetje een sneu gebiedje.![]()
Onmeunig mooi, maar toch.
tjah, ik kom eigelijk nooit zoveel in de stadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hengelo is ook al eenwaard. Hengelo vind ik bijna net zo boring als Almelo.
quote:
niets te dankenquote:
Sint Isidorushoeve is wel een toffe plaatsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Borne is mn hometown, ouwe. Ik eis rezzzpekt!
Gewoon kopen, wausquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het eigelijk over married with children
zie mijn spoiler. had ik gelijk?quote:
Het klinkt wel ontzettend stoer jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Sint Isidorushoeve is wel een toffe plaats
De stad Groningen wel ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer? Je wilde zeggen dat Groningen the place to be is?
Ik deed het expres niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zie mijn spoiler. had ik gelijk?
Ja achquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hengelo is ook al eenwaard. Hengelo vind ik bijna net zo boring als Almelo.
Nooit geweest?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het klinkt wel ontzettend stoer ja
eigelijk wil ik een box hebben met alle seizoenenquote:
quote:
hemelvaartquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nooit geweest?
Ik ook maar 1x trouwens, met pinksteren volgens mij. Of wanneer is dat feest daar? Pokkestuk fietsen met die hitte dat jaar, paar uur aan lauwe blikjes bier.
daaromquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het klinkt wel ontzettend stoer ja
Ja maar het zijn van die prútsteden! Twente heeft een leuke, goede, mooie stad nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja achTwente is trouwens veel stedelijker dan bvb de achteroek of het noorden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Borne is mn hometown, ouwe. Ik eis rezzzpekt!
Enschede is toch wel leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja maar het zijn van die prútsteden! Twente heeft een leuke, goede, mooie stad nodig.
En Groningen een fatsoenlijk buitengebied.![]()
Foto van je zusje, jetztquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |