quote:
Ik vind het allebei goede suggesties die het overwegen waard zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Ik realiseerde me een paar jaar geleden dat ik een sociale freak was. Ik ben toen lid geworden bij een studentenroeivereniging en dat is een van de betere keuzes uit m'n leven geweest.
Nja, het hoeft ook niet per se in die stad. De nadruk ligt meer op het mensen ontmoetenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef MoneyTalks het volgende:
benzin laten we eerlijk zijn, je gaat niet snel mensen ontmoeten in een stad als je er zelf niet woont.
Je moet sowieso iets proberen kerel. Anders ben je straks 5 jaar verder en kan je jezelf wel voor je kop schoppen dat je niks hebt geprobeerd. Niks ergers dan je tijd verspillen met passiviteit (als gevolg van gebrek aan durf of wat dan ook).quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het hoeft ook niet per se in die stad. De nadruk ligt meer op het mensen ontmoeten
Ey spoorrrrknorrrr, ik maak contacten veurrrrr het leven, ja? Met mijn netwerrrrrk ben ik strrraks topmanagerrrrr, en jij zult een arrrbeiderrr zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:08 schreef Jajong het volgende:
Ga bij 't corps! Kan je geforceerde nepvrienden maken, chill joh.
Jij bent er wel enorm mee bezig dat je straks in R'dam gaat studeren he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey spoorrrrknorrrr, ik maak contacten veurrrrr het leven, ja? Met mijn netwerrrrrk ben ik strrraks topmanagerrrrr, en jij zult een arrrbeiderrr zijn.
Laten we er geen "studentenverenigingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:08 schreef Jajong het volgende:
Ga bij 't corps! Kan je geforceerde nepvrienden maken, chill joh.
Ik probeer wel wat anoniem te blijven jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:58 schreef Stefanovich het volgende:
Benzin, waar studeer je nou eigenlijk, en wat precies? Je woont dus niet op kamers? Sorry, maar heb geen zin om het hele topic door te spitten....![]()
Ik weet het. Maar het is heel lastig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:58 schreef Stefanovich het volgende:
Verder, ik sluit me aan met de posts hierboven, je moet gewoon een keer wat gaan doen en niet constant overwegen, ik weet het, het is lastig, maar wel de beste manier.... Zoals je nu bezig bent, schiet het ook niet op, ofwel? ACTIEEEEEE
Zullen wij 'm een keertje mee op stap nemen? Ik heb ook in Utrecht gestudeerd en daar echt de beste tijd 'ever' gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef Catbert het volgende:
Ik vind dat je nog steeds enorm veel excuses zit te verzinnen. Je zit in Utrecht verdomme, DE studentenstad van Nederland.
Misschien ben ik wel lui. Hoe kom ik ervan af? Want dat is zwaar. Waarom hebben 'niet luie mensen' daar dan geen moeite mee?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef Pinterman het volgende:
Ten tweede, je hebt moeite net jezelf tot actie dwingen. Je wilt geen dingen doen die je moet doen, je wilt niet werken, je wilt niet opstaan in de ochtend. Zoek niet verder naar een 'probleem' want het is eenvoudig definieerbaar. Verschuil je niet in excuses over hoe moeilijk je in elkaar steekt en wat er mentaal allemaal aan schort. Je bent LUI.
En dat zijn heel veel mensen. Maar of je hebt er vrede mee, of je houdt ermee op lui te zijn. Want een andere oplossing is er niet.
Dat dus! waarom jij niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef Pinterman het volgende:
Jezus vent, ten eerste, IEDEREEN kan in Nederland een kamer betalen, hoezo jij niet?
Of misschien zeg je wel iets te vaak "misschien" Je lijkt net een klein onzeker kind man. Grow up.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel lui. Hoe kom ik ervan af? Want dat is zwaar. Waarom hebben 'niet luie mensen' daar dan geen moeite mee?
Door het gewoon te doen in plaats van er iedere keer over na te denken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef benzin het volgende:
Misschien ben ik wel lui. Hoe kom ik ervan af? Want dat is zwaar. Waarom hebben 'niet luie mensen' daar dan geen moeite mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |