quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik zou je pwnen met de Grieken, zelfs als je valsspeelt met die kutLoki en z'n kutdraak.
Hahahhaaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
Breathtaking is lekker,
maar ben nu klaar met fappen,
Opruimen die lichaamssappen,
en eruit die stekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dag baasjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef postmortum het volgende:
hey bazen , ik ben weg , ik ben zondagmiddag weer terug![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef KingOfPop het volgende:
23 keer raden wat ik nu op de radio hoor?0x raden wat ik nu op m'n WMP hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namelijk:
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef KingOfPop het volgende:
23 keer raden wat ik nu op de radio hoor?Vengaboys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of eh, vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys?
The who !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:27 schreef Rhythm het volgende:
[..]
0x raden wat ik nu op m'n WMP hoor?
Namelijk:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vengaboys?
Of eh, vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys of vengaboys?
Ouder rockquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
The who !![]()
Ik luister nu naar Camel ( oude symfonische rock band. )
Als dat kon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Rendier und Zeehunden fleisch FTW!
Nu staat er Pink Floyd op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ouder rock![]()
x120129
Ik heb zó'n goede muzieksmaak dat ik eigenlijk mezelf wil complimenteren![]()
.
Voor kwaliteit moet betaald wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als dat kon.
Neen we gaan naar een restaurant waar ze uitsluitend wild serveren.
Kankerduur ! Maar wel lekker.![]()
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet betaald worden
Oh Yes he knows mequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nu staat er Pink Floyd op.
En dadelijk de oude Genesis.
Pink Floydquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nu staat er Pink Floyd op.
En dadelijk de oude Genesis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |