Vet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, mn vader had dat wel kunnen zijnhier naast me staan allemaal LP's van Deep Purple enzo
Judas priest, gitaar, versterker, klein beetje distortion = Knaller van een nummer!quote:
U meneer/mevrouw, heeft verstand van muziek en kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Judas priest, gitaar, versterker, klein beetje distortion = Knaller van een nummer!![]()
Webcammenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, mn vader had dat wel kunnen zijnhier naast me staan allemaal LP's van Deep Purple enzo
Haha dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Webcammenmet die LP's welteverstaan.
Mooi verhaal trouwens, ik had ooit eens 'iets' met een meisje, dus ik ga zo een keer die ouders toe. Dus ik begin een beetje met die pa te praten, keirelaxte kerel, en die hield dus van dezelfde muziek als ik, en hij was fan van PSV. Het komt erop neer dat we 4 uur hebben zitten ouwehoeren, en hij heeft me z'n LP verzameling en alles laten zien. Niet met het meisje in kwestie gepraat, zij ging maar pc'en. Dag erop maakt ze het uit_!
Kut dit had een topic kunnen zijn.
Hahah, wat een kuthoer. Vader nog gesproken daarna?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Mooi verhaal trouwens, ik had ooit eens 'iets' met een meisje, dus ik ga zo een keer die ouders toe. Dus ik begin een beetje met die pa te praten, keirelaxte kerel, en die hield dus van dezelfde muziek als ik, en hij was fan van PSV. Het komt erop neer dat we 4 uur hebben zitten ouwehoeren, en hij heeft me z'n LP verzameling laten zien. Niet met het meisje in kwestie gepraat, zij ging maar pc'en. Dag erop maakt ze het uit_!
Wat was dat 'iets'?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Mooi verhaal trouwens, ik had ooit eens 'iets' met een meisje, dus ik ga zo een keer die ouders toe. Dus ik begin een beetje met die pa te praten, keirelaxte kerel, en die hield dus van dezelfde muziek als ik, en hij was fan van PSV. Het komt erop neer dat we 4 uur hebben zitten ouwehoeren, en hij heeft me z'n LP verzameling laten zien. Niet met het meisje in kwestie gepraat, zij ging maar pc'en. Dag erop maakt ze het uit_!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hahah, wat een kuthoer. Vader nog gesproken daarna?
Trouwenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha dat is wel heel ergmijn vader is ook fan van PSV trouwens
!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
U meneer/mevrouw, heeft verstand van muziek en kwaliteit.
Whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
Well we both know what memories can bring they bring diamonds and rust!
Weet jij veel. Misschien geilde hij op haar linker tiet? Dr ingezakte oogkas? Etc..quote:
Los gaan op uberfoute muziekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:37 schreef KingOfPop het volgende:
Jos, doe eens wat aan je muzieksmaak.
Stiekem vind je het kankergeil en probeer je allemaal breezahs te hosselen tijdens die foute muziek.quote:
Nee, maar ik weigerde het te vragen en zij was zo onfeministisch dat zij het ook niet vroegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je er tegenwoordig je handtekening opzetten?
Klopt. Werkt afentoe!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stiekem vind je het kankergeil en probeer je allemaal breezahs te hosselen tijdens die foute muziek.
Nou nou, poe poe. Je zal wel je best hebben gedaan zo te heuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, maar ik weigerde het te vragen en zij was zo onfeministisch dat zij het ook niet vroeg.
Ohnie, jij hebt daar een hele harem lopen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef Broekpaling het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel onofficiele relaties ik dan heb.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou nou, poe poe. Je zal wel je best hebben gedaan zo te heuren.
Neukze!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen ik ga mijn Noorse schone ophalen in mijn benzineslurper !
Fijne avond , en fijn weekend
De beste kelderbouwer van Europa!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
M'n snaren zijn zo verrot dat de wikkeling er spontaan afknalt. Als ik nu een snaar aansla hoor je de toon en frzzlzlzzlzl.![]()
Noes, misschien zit, FRITZL erachter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
DUDE !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
M'n snaren zijn zo verrot dat de wikkeling er spontaan afknalt. Als ik nu een snaar aansla hoor je de toon en frzzlzlzzlzl.![]()
Noes, misschien zit, FRITZL erachter.
Nee, ik schaam me voor m'n passiviteit in dergelijke relaties met meisjes.quote:
Dat doet mijn Noorse schone wel voor mij.quote:
Tja, just do itquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me voor m'n passiviteit in dergelijke relaties met meisjes.
Ik steek er liever iets anders in dan moeitequote:
Moest datquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat doet mijn Noorse schone wel voor mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het iets beter aanpakt, kun je dat ook nog oefenen op derquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik steek er liever iets anders in dan moeite.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:46 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Trouwen![]()
? Zo'n schoonpa wil ik
.
Ik zat toendertijd krap bij kas, en hij wilde zelfs een seizoenskaart voor me sponsoren. Kuthoer dat het was. Geruchten gingen via haar vriendinnen dat haar vader het fucking jammer vond enzo
.
Zijn ze bij jullie echt zo dat ze dat pas na ontmoetingen met ouders doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je het iets beter aanpakt, kun je dat ook nog oefenen op der
Have fun!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat doet mijn Noorse schone wel voor mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik echt
Ouders? Nooit gezien, en zij ook niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie echt zo dat ze dat pas na ontmoetingen met ouders doen?
Vastketenen aan de muur voor seks wanneer jij wiltquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ouders? Nooit gezien, en zij ook niet meer![]()
Cam jij met fokkersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trouwens Rhythm net al mijn vaders leuke LP's laten zien voor de webcam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |