Lol wat dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
wauw....dat was even een leermoment!!!
Boh gek, echte Noren eten zeehond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hoax!
Christenhond, echte Scandinaviërs eten rendier!
Dat ook uiteraard.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hoax!
Christenhond, echte Scandinaviërs eten rendier!
Dat waren toch Inuit :p.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Boh gek, echte Noren eten zeehond.
Sure, tijd genoeg om te oefenenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
wil je well ff slayer - angel of death spelen dan
Nee laat maar, je gaat later slapen als ik dachtquote:
Nou.....het is sneller dan je denkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sure, tijd genoeg om te oefenen
Ja, volgens mij heb ik ze wel allemaal gelezen hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee laat maar, je gaat later slapen [s]als [/s dan ]ik dacht.
Wie danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben er velen geweest, maar deze.....Nee.
Je bedoelt zeker Eskimo's ( Inuit )quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Boh gek, echte Noren eten zeehond.
dat dach jij , ik moet van de week vanuit het veilige Sittard naar Rotterdam toequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sure, tijd genoeg om te oefenen
Inderdaad, denk het ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik ze wel allemaal gelezen hoor!
Ooh neeeequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat dach jij , ik moet van de week vanuit het veilige Sittard naar tterdam toe
quoted for truthquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat betekent dat nou eigenlijk? En IBTL?
Zeg, bij jij niet nieuw hier?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat betekent dat nou eigenlijk? En IBTL?
Nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Eskimo's ( Inuit )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |