maar absoluut niet bijzonder..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:39 schreef RedDevil085 het volgende:
LOL... 100 euro voor een NESIk heb die van mij voor 10 euro aan een vriend verkocht (was wel niet mint maar toch :p). Nostalgie kan soms duur zijn, maar dit is toch een beetje gortig..
JIj snapt het echt niet hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:56 schreef muay-toy het volgende:
Alleen de TT al. Denk je echt dat je die oude troep voor 100/130 euro kwijtraakt? En die biedingen op ebay zijn niet serieus bedoeld.
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Gaaf hoor, een NES mint in box!
Snap goed dat mensen daar veel geld voor neerleggen!
Blijkbaar snapt een aantal mensen hier het concept van "collector's items niet".....![]()
Succes met je verkoop!
kun je me een pm sturen met je gegevens? ik wil hem wel overnemen voor die prijs.quote:
'mint condition' = zo goed als nieuw (nieuwstaat)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:06 schreef CaLeX het volgende:
MINT, waar stond dat ook alweer voor?
Sorry voor de offtopic
Ook te koop?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef T42 het volgende:
poef! ik ben rijk! heb ik dus voor ruim 1500 aan nesjes liggenlol
ik zou best eens wat foto's willen zien van die collectie MIB items.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef T42 het volgende:
[..]
nu niet meerover 5 jaar ben ik mijonair
lolz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |