Ook een goed overzicht bij de 2-2quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef Dos37 het volgende:
Wat een goal van Honda die 3-3, hoelang speelt ie nog bij VVV
mja dat zou wel enigszins terecht zijn.. want zoals je zelf al aangeeft.. die jongen is veeeeeeeel te goed voor de Jupiler League..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ook een goed overzicht bij de 2-2
Die jongen is echt 3 klasse te goed voor de eerste divisie.
Ik ben bang dat hij in de winterstop al weggaat.
Kom je daar nu al achter?quote:
Veendam mag blij zijn met een puntje. Ik vind dat Eindhoven behoorlijk genaaid werd de laatste minuut....quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom je daar nu al achter?
Zonder gein: Eindhoven is niet makkelijk te verslaan zoals andere jaren. Pakken toch geregeld een puntje mee.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Cambuur![]()
2 penalties missen en een stel 200%-kansen
Nouja, ze winnen tenminste, en al 5x op rij. Dat kunnen wij niet zeggen de laatste weken
Nah, wat mij betreft komt Cambuur liever vandaag dan morgen nog in de Eredivisie.. Zijn we in ieder geval verzekerd van 6 puntenquote:
Grootspraak past niet bij Heerenveenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nah, wat mij betreft komt Cambuur liever vandaag dan morgen nog in de Eredivisie.. Zijn we in ieder geval verzekerd van 6 punten
Ach, gelukkig zit ik op een niveau dat ik nog in staat ben om Cambuur gewoon goed te spellen.. Of was dat van jou een typefoutje?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:54 schreef Halcon het volgende:
Alsof Hoerenveen het altijd zo goed doet tegen de "zwakke broeders"
helemaal mee eens.. schandalig gewoon.. het was echt overduidelijk buitenspel..quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:22 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Veendam mag blij zijn met een puntje. Ik vind dat Eindhoven behoorlijk genaaid werd de laatste minuut....
Buitenspel niet (blijkt nu), maar de corner waaruit de goal viel had niet gegeven mogen worden wegen een overtreding van Veendam. Maar ach, mooi om te zien dat spelers passie tonen. Vrijdag winst tegen cambuur en ze doen mee voor de periode!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. schandalig gewoon.. het was echt overduidelijk buitenspel..
Cambuur wordt wel lastig.. die zitten in een aardige reeks sinds Menzo daar trainer is..quote:Op maandag 3 november 2008 09:43 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Buitenspel niet (blijkt nu), maar de corner waaruit de goal viel had niet gegeven mogen worden wegen een overtreding van Veendam. Maar ach, mooi om te zien dat spelers passie tonen. Vrijdag winst tegen cambuur en ze doen mee voor de periode!
Arbitrage was wel echt schandalig. TOP twee keer een 1000% penalty onthouden, 1 pingel van Cambuur sloeg helemaal nergens op en werd ook nog eens met rood bestraft en Jansen vond het nodig om een speler van TOP een vuistslag in zijn onderbuik te verkopen voor de ogen van de grens die ook deed alsof zijn neus bloedde. Echt te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Cambuur![]()
2 penalties missen en een stel 200%-kansen
Nouja, ze winnen tenminste, en al 5x op rij. Dat kunnen wij niet zeggen de laatste weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |