VUR WELLEKE CLUB BENDE GAI, VUR WELLEKE CLUB BENDE GAI?quote:
je kunt wel merken wat voor zwakzinnige figuren daar komenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
VUR WELLEKE CLUB BENDE GAI, VUR WELLEKE CLUB BENDE GAI?
IK BEN VUR HELMOND SPORT, IK BEN VUR HELMOND SPORT
VUR WELLEKE CLUB BENDE GAI, VUR WELLEKE CLUB BENDE GAI?
TUURLIJK VUR HELMOND SPORT!!!!
Vertel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
je kunt wel merken wat voor zwakzinnige figuren daar komen
Nou toen ik gister in de trein naar Eindhoven zat, stapte er in Helmond (ja daar stopt de trein helaas) allemaal van die zwakzinnige figuren in die helaas ook nog eens bij mij in de coupe gingen zitten. En die begonnen dat toen ook te zingenquote:
Hoe durf je daar al over te zeiken als je in Limburg woont?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou toen ik gister in de trein naar Eindhoven zat, stapte er in Helmond (ja daar stopt de trein helaas) allemaal van die zwakzinnige figuren in die helaas ook nog eens bij mij in de coupe gingen zitten. En die begonnen dat toen ook te zingen
Zit de nederlaag van 2 jaar geleden nog zo diep...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je van saaie Duitsers houdt wel ja.
Ach kom op, VVV is toch al jaren gewoon een kleurloze club. Het enige karakteristieke is de Koel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:33 schreef JLSB het volgende:
Zit de nederlaag van 2 jaar geleden nog zo diep...
Ondanks dat ik ze tegen ons absoluut maar matig vond, (zegt genoeg over ons mbt die wedstrijd) zullen ze samen met Excelsior wel gaan uitmaken wie er kampioen gaat worden denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah, ze hebben een goede afmaker in de spits, en die Honda kan wel leuk voetballen. Maar verder vind ik het niet zo spannend.
quote:FC Emmen heeft trainer Gerry Hamstra met ingang van vandaag op non-actief gesteld. Thiemo Meertens, technisch manager van FC Emmen, zal de taken van Gerry Hamstra voorlopig overnemen.
Gerry Hamstra trad op 12 maart 2007 in dienst van FC Emmen als opvolger van Jan van Dijk. Hij sloot het seizoen 06/07 af met de elfde plaats. In het vorige seizoen kende FC Emmen eveneens een moeizame eerste helft en kwam uiteindelijk niet hoger uit dan de negende plaats en miste daardoor de play offs. Ondanks het aantrekken van diverse versterkingen is FC Emmen wederom in het rechterrijtje beland met als dieptepunt de 5-0 nederlaag van afgelopen vrijdag bij FC Den Bosch. De clubleiding had er geen vertrouwen meer in dat de resultaten op aanvaardbare termijn zouden verbeteren waardoor tot de maatregel is besloten. Er is tot op dit moment geen enkel contact geweest met een mogelijke opvolger.
FCEmmen.nl
Lijkt me ideaal als trainer. Elftal beukers samenstellen en vertellen dat ze moeten beuken, vechten, schoppen en wat goals moeten maken. Maar het schijnt dat hij iedereen volpropte met opdrachten. Niet zo handig op het Jupiler-niveau, en dat is dus gebleken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef methodmich het volgende:
Geen succes dus voor deze man die bij SC Genemuiden redelijk werk had geleverd. Maar ja, dat schopvoetbal van die mannen kan je in de JL moeilijk spelen, dus daar zal de schoen wel een beetje gewrongen hebben.
Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen. Ernie Brandts zal vast weer kandidaat zijn.
Heb hier al 2 jaar geen bikkelvoetbal gezien, een uitzondering daarbij nagelaten. En op de grens voetballen kan perfect. Slechts 2 á 3 ploegen met veel kwaliteit kunnen in de JL voetballend zich nestelen in de top, de rest zal dat toch echt moeten doen met wilskracht, vechtlust, passie enzovoorts enzovoorts.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:50 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, SC Genemuiden eindigde om de twee wedstrijden niet met elf man zo ongeveer, dat kan ook de bedoeling niet zijn toch?
Vervelend..quote:Helmond Sport: andere basis
HELMOND - Helmond Sport-trainer Jurgen Streppel moet vrijdagavond noodgedwongen zijn basiself van de afgelopen weken wijzigen.
Zowel middenvelder Sjaak Lettinga als aanvaller Dirk Jan Derksen kampt met liesklachten. "Vervelend", zei Streppel gisteren na de laatste training voor het uitduel met BV Veendam. "We moeten nog even afwachten hoe Sjaak en Dirk Jan er morgen (vandaag, red.) voor staan, maar de kans dat ik ze allebei opstel is sowieso klein. Starten met twee niet-honderd-procent-fitte spelers lijkt me niet verstandig. Het risico is te groot."
Omdat ook Bruno Roma geblesseerd is geraakt (enkel) en ook Ruud Jansen, Joost Habraken en Bruno Andrade nog niet inzetbaar zijn, heeft Streppel niet meer veel smaken over. Als Lettinga en Derksen vanavond niet kunnen spelen, zijn Jelle de Bock en Mart van de Gevel waarschijnlijk hun vervangers.
Streppel maakte zich overigens niet al te veel zorgen. "Onze speelwijze is duidelijk, dáár verandert niets aan, en we zijn goed bezig de laatste tijd."
Helmond Sport, de nummer vier van de ranglijst, kan vanavond goede zaken doen. Veendam is de nummer zes. Het heeft twee punten minder. Streppel: "We kunnen dus een gaatje slaan."
De wedstrijd in het Gjaltema stadion in Veendam begint vanavond om 20.00 uur.
Vermoedelijke opstelling Helmond Sport: Van Westerop; Lammens, Uneken, Joppen, Suart; Van Leerdam, De Bock, Guijo-Velasco; Van de Gevel, Chida, Höcher.
Volgens mijn bronnen heeft hij valgearen in zijn kruis betast.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:54 schreef Silenus het volgende:
Wat heeft die van der Kruis uitgespookt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |