Bedankt ik heb de topic gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:42 schreef Cee het volgende:
Heb 't net gedaan. Zo goed en kwaad als het mij (niet) lukte.
En waarom precies als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Marble het volgende:
En nu ben ik hier weg want elke keer als ik op dit topique klik voel ik me vies en proletisch aangerand. (En het toch niet kunnen laten he, the flesh is weak. It's like picking scabs.)
Die lijkt mij inderdaad ook erg leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:10 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb zaterdag The Sound of Music gezien in de Efteling, ik mocht mee omdatjarig was... Hij was best leuk, iig beter dan de film waar ik niet doorheen kwam
Waarom? Jammer eigenlijk ...ik heb ze allebei gezien in Ciske ook Mariska.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Clauw het volgende:
Hajo Bruins en Sjoerd Pleijsier verlaten beiden de Musical Ciske de Rat. Gelukkig komt Mariska wel terug!
Anne was af en toe understudy van Marjolein in Evita.. Naast Brigitte is Marjolein haar understudy kan deze niet dan is het Anne Stalman ..Want ik heb haar zie spelen in Evita!! ik denk dat ze vergissen met OZNE maar dat ze bedoelen dat Anne ook understudy was/is bij Evita.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind het er ook een beetje ongelukkig staan, maar zoals ik het lees benadrukken ze de Evita tournee, en heeft ze het daar te druk mee.
Hajo gaat spelen in Hotel Atlantico en Sjoerd zal ook iets anders gaan doen denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom? Jammer eigenlijk ...ik heb ze allebei gezien in Ciske ook Mariska.
.quote:Twéé kindjes voor Chantal Janzen
Amsterdam - Chantal Janzen krijgt twee kindjes. Naast de baby die zijn in januari op de wereld hoopt te zetten, is speciaal voor haar de musicalcomedy Petticoat! geschreven. De musical is de nieuwste oorspronkelijke productie van Stage Entertainment, het internationale live entertainment bedrijf van Joop van den Ende. De voorstelling gaat in november 2009 in het Beatrix Theater in Utrecht in première.
Het creatieve team van de succesvolle musical Ciske de Rat is ook verantwoordelijk voor Petticoat!: Henny Vrienten tekent voor de muziek, André Breedland is de schrijver en Paul Eenens is verantwoordelijk voor de regie.
Joop van den Ende: "Toen ik Chantal Janzen voor het eerst zag in het ensemble van 42nd Street, zag ik een jong, onervaren maar groot talent. Ze heeft in de loop der jaren haar stem ontwikkeld, een enorme groei doorgemaakt en ze gaat heel serieus met haar vak om. Chantal is zo'n uniek talent, binnen de nieuwe generatie musicalartiesten, dat we hebben besloten een productie voor haar te maken."
Chantal Janzen speelde eerder in de musicals Tarzan, Beauty and the Beast, Crazy For You, Saturday Night Fever, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, 42nd Street. Daarnaast speelde ze rollen in verschillende films en televisieseries, onder andere Alles is Liefde, De Dominee, Feestje en Volle Maan. Op televisie presenteerde ze onder andere Idols, Staatsloterij Live, chantal@avro.nl en de uitreiking van AVRO's Televizier Ring 2008.
bron
Hoelang willen ze Tarzan nog laten draaien? Is dat al bekend of...?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
En hoe zit het met de rol die ze in Tarzan speelt Jane..Ze zou naar de geboorte van haar kindje en zwangerschaps verlof weer in Tarzan spelen in de rol van Jane.
Ik denk niet dat ze daar op gaan gokken & er staat dat de audities al begonnen zijn... (oké morgen). Maar goed; je weet maar nooit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |