abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:57:37 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62161301
In ieder geval nog tot eind november.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_62161799
Ow ja, saturday night fever, die musical was ik helemaal vergeten... Vond er ook niet zoveel aan... die liedjes werken niet in het nederlands. "night fever, night fever, zou het ernstig wezen?", dat kan toch gewoon niet? Volgens mij zal dat met hairspray ook zo zijn...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  ESF Reporter maandag 6 oktober 2008 @ 00:11:24 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_62162939
"Goedemorgen Baltimooooooore!"
Publiek (denkt): Wie is Bal Timor?
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:12:17 #55
71919 wonderer
pi_62162953
Ik vond de vertaling van Mamma Mia echt geniaal...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  ESF Reporter maandag 6 oktober 2008 @ 00:15:21 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_62162996
Mamma Mia heb ik niet in het Nederlands gezien. Aida vond ik mooi vertaald. Les Mis, ging wel, maar ik blijf Engels toch mooier vinden. Ben blij dat ze het "Asjemenou oh alsjeblieft is Marius opeens verliefd" in 'Rood en zwart' een beetje hebben gewijzigd in de revival-versie. Tenminste, Asjemenou is weg.

Oke nu ga ik slapen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:25:30 #57
71919 wonderer
pi_62163099
Les Mis heeft echt draken van zinnen, ik krijg er kromme tenen van. En Javert heeft de kutste
  maandag 6 oktober 2008 @ 02:28:27 #58
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62163823
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:25 schreef wonderer het volgende:
Les Mis heeft echt draken van zinnen, ik krijg er kromme tenen van. En Javert heeft de kutste
Sja, Seth Gaaikema
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_62164528
Ja die vertalingen zijn vaak waardeloos...
Uit Miss Saigon: "Ik versier je een meid." "Nee versier me een bier:" *zucht*
pi_62164915
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik vond de vertaling van Mamma Mia echt geniaal...
Ja "Dankje voor de liedjes, de melodieen"
Heb daar wel erg veel lol om gehad toen
I'm Fucking Brilliant!
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:04:52 #61
71919 wonderer
pi_62166325
Er zitten wel wat regels in waarvan je denkt "Uh... ok..." Maar uiteindelijk zorgde de vertaling er wel voor dat ik naar een musical zat te kijken en niet naar Abba's grootste hits (wat ik bij de film weer wel had).
pi_62166598
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef wonderer het volgende:
Er zitten wel wat regels in waarvan je denkt "Uh... ok..." Maar uiteindelijk zorgde de vertaling er wel voor dat ik naar een musical zat te kijken en niet naar Abba's grootste hits (wat ik bij de film weer wel had).
Ja, dat is ook wel weer zo, maar ik had me daar op zich wel bij neergelegd omdat ik wist dat ik naar een op Abba liedjes gebaseerde musical ging. Ik vond de film dan ook echt geweldig, omdat ze zo dicht bij de musical gebleven waren...

Welke ook echt tenenkrommend was "Meisje en het beest", waarom niet gewoon vertaald als Belle en het beest?
I'm Fucking Brilliant!
pi_62176132
En mevrouw Pot ipv mevr Tuit . Ohja, en Kom Erin ipv Kom Erbij. Snap niet waar die veranderingen dan precies nodig voor zijn.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:10:22 #64
71919 wonderer
pi_62179390
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
En mevrouw Pot ipv mevr Tuit . Ohja, en Kom Erin ipv Kom Erbij. Snap niet waar die veranderingen dan precies nodig voor zijn.
Omdat op die zinnen copyright zat en het te duur was om dat te kopen. Dan maar een nieuwe versie. Beetje duf maar ja. Zo gaat dat.
  ESF Reporter maandag 6 oktober 2008 @ 18:48:25 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_62180326
Echt waar, gaat dat zo? Wat idioot.
pi_62180525
Oh, ik dacht gewoon Disney is Disney
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:35:16 #67
130755 Kinga
versier hier
pi_62181739
Ja, jammer is dat he! Ik heb dat trouwens ook als ik nederlandse disney liedjes in het engels hoor ofzo, dat klopt dan gewoon niet
pi_62182297
Zit er echt op bepaalde zinnen copyright en niet op het hele liedje dan??
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:51:01 #69
71919 wonderer
pi_62186696
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef tessie het volgende:
Zit er echt op bepaalde zinnen copyright en niet op het hele liedje dan??
Ja, als je er dus bepaalde kenmerkende dingen in verandert, mag het wel, want je kunt dingen natuurlijk ook maar op een aantal manieren vertalen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:33:21 #70
130755 Kinga
versier hier
pi_62188283
Ik vind het best jammer dat Les Mis zo ver speelt. Misschien had ik er anders nog wel heen gewild. Van Zuid Limburg naar Rotterdam is echt te ver...
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:13:12 #71
71919 wonderer
pi_62189709
Is het ook. Ik kom vanuit midden Nederland en zelfs ik kom niet thuis. Verder dan Utrecht is pech hebben (met de trein).
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:37:10 #72
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62190323
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Omdat op die zinnen copyright zat en het te duur was om dat te kopen. Dan maar een nieuwe versie. Beetje duf maar ja. Zo gaat dat.
Dat geldt ook voor de muziek! Je mag niet zomaar een musical- of musicalnummer waar nog rechten opzitten opvoeren in het openbaar. Dan moet je rechten kopen of het nummer dusdanig arrangeren dat het hier en daar anders klinkt. Dan mag het weer wel.

Die componisten en tekstschrijvers moeten natuurlijk ook hun brood verdienen.

Ik heb ooit, in 1996, getracht de rechten van 'Into the Woods' gecomponeerd door Sondheim te kopen om te produceren en regisseren, maar een theatergigant was me voor, helaas. De rechten van een musical verkrijgen is tegenwoordig, met al die giganten die zo even wat miljoentjes uit de kast trekken, moeilijker als de staatsloterij winnen. Alleen hele ouwe en onbekende musicals zijn nog te doen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  ESF Reporter dinsdag 7 oktober 2008 @ 07:39:26 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_62193267
Nooit geweten dat het zo lastig is, is het in principe nog lastiger om bijvoorbeeld rechten voor het uitvoeren van een Mamma Mia of een Jersey Boys te verkrijgen? Of is dat niet te vergelijken? Ik doel hiermee op het feit dat de liedjes van die musicals al bestonden. En die worden vaak gezongen bij talentenshows en dergelijke maar zitten dus ook verwerkt in een show, met wat tekstaanpassingen "...they're on my track, three dads, one lover" en zo.

Heb gisteren kaartjes besteld eerste rij Les Mis, eind november, eerste rij. Weliswaar zonder Freek maar ik doe 't omdat het al zo lang geleden is dat ik de voorstelling op spuug-afstand heb bekeken.
pi_62193962
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 07:39 schreef Cee het volgende:
Heb gisteren kaartjes besteld eerste rij Les Mis, eind november, eerste rij. Weliswaar zonder Freek maar ik doe 't omdat het al zo lang geleden is dat ik de voorstelling op spuug-afstand heb bekeken.
Ik bestel eigenlijk nooit meer kaarten voor de eerste rij sinds mijn fiasco bij The Lion King, waar we een heleboel dingen niet zagen omdat je niet op de vloer van het podium kan kijken... Heb je daar nooit last van gehad? Wat ik altijd wel geweldig vond aan zo vooraan zitten: de dirigent, op een of andere manier heb ik daar een ontzettende fascinatie voor

Inmiddels ben ik wel verwend met vooraan zitten, omdat we nu vaak kaarten voor rij 6 ofzo bestellen... 5 november weer naar Les Mis, rij 9 deze keer, stiekem hoop ik toch dat Freek er dan nog bij is....Maar dat zal wel niet vermoed ik. Veel plezier in ieder geval eind november, dan zal je wel 1 van de laatste voorstellingen hebben, of niet?
I'm Fucking Brilliant!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:05:59 #75
71919 wonderer
pi_62196689
Les Mis rij 1 (3) is geweldig Wel LETTERLIJK spuugafstand bij een aantal acteurs...

Je hebt trouwens kans dat je Wim niet hebt want die gaat in november op vakantie, ik weet alleen niet wanneer precies.
pi_62208638
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef wonderer het volgende:
Les Mis rij 1 (3) is geweldig Wel LETTERLIJK spuugafstand bij een aantal acteurs...

Je hebt trouwens kans dat je Wim niet hebt want die gaat in november op vakantie, ik weet alleen niet wanneer precies.
Haha, ik geloof je direct! Ik ben toch wel blij met mijn rij 9 plaatsen hoor

En het zou erg jammer zijn als Wim er niet is, dan doen mijn 2 favorieten niet mee... Maar daar kan je helaas weinig aan doen.
I'm Fucking Brilliant!
pi_62208765
Bij sommige musicals is het idd heel irritant als je vooraan zit en ze gaan bijvoorbeel zitten of liggen op het podium. Dan mis je dat allemaal
Kan je beter op rij 4 ofzo zitten...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:39:32 #78
163650 Greys
pi_62208872
Een musicaltopic

Ik hou er van! 3 Musketiers bv drie keer gezien en ook nog op DVD gekocht
En Mamma Mia met Lone van Roosendaal ( ) vond ik nog beter dan met Simone Kleinsma, maar ik ben dan ook een grote Lone fan en Simone kan me een beetje gestolen worden.
Leuk om te zien ook dat de film zo enorm op de musical Mamma Mia lijkt, de outfit van Donna enzo

Verder vind ik de kleine musicals, de parodieėn ook erg leuk. Rocky over the Rainbow, man... ik wou dat dįįr een DVD van was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:22:29 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_62210022
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo ontzettend in een deuk gelegen tijdens een musical voorstelling als bij Rocky over the rainbow. Geweldig was dat inderdaad! Bij 'ons' ging er halverwege ook nog eens iets mis met het geluid waardoor de voorstelling stil moest worden gelegd. De acteurs gingen toen maar improviseren door om de beurt met een maf dansje op het podium te lopen, vooral Tony Neef deed het hilarisch. Je moest erbij zijn.

Akelalala, ben het helemaal met je eens wat eerste rij betreft. The Lion King moet je vanaf een afstandje bekijken, bij voorkeur in het midden in de zaal. Ik zag het vanaf het balkon en dan zie je de spelers achter die kartonnen struiken elkaar alvast in die 'zweef-harnassen' hijsen, neemt een beetje de magie weg. En als je Les Miserables voor het eerst ziet kan je maar beter het grote plaatje ervan bekijken door wat afstand te nemen. Maar ik zie het straks voor de 7e keer en dan raak je meer geļntrigeerd door bepaalde personages en gezichtsuitdrukkingen en details die van veraf minder duidelijk overkomen. Dat die schijf draait en die barricade heen en weer en omhoog en omlaag wordt geschoven weet ik nu wel.

Een show die je ten allen tijde trouwens van een afstandje moet zien, is Wicked. Ongeacht of je het voor de zoveelste keer ziet. Tenminste, dat vind ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:47:04 #80
163650 Greys
pi_62210783
Somewhereeeeeeeeeeeeeee over the.... Rambo

Rolf Koster was hilarisch he Cee? En Lone ook weer in Rocky. En Cystine die steeds in gezang wilde uitbarsten en steeds onderbroken werd

Ik had alle keren Michael Diederich in jarretels ipv Tony.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:10:43 #81
87554 Cee
Welluk?
pi_62211549
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Greys het volgende:
Somewhereeeeeeeeeeeeeee over the.... Rambo

Rolf Koster was hilarisch he Cee? En Lone ook weer in Rocky. En Cystine die steeds in gezang wilde uitbarsten en steeds onderbroken werd
Daarom wil ik ook zo graag een dvd hiervan. Ik weet me die laatste paar dingen nauwelijks meer te herinneren! Alleen dat ik ontzettend moest lachen en the image of Tony Neef in jarretels is burned forever in my mind!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 01:18:50 #82
71919 wonderer
pi_62220856
Rocky fans, hebben jullie Shh....it happens ook gezien dan?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 09:22:40 #83
163650 Greys
pi_62224201
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:18 schreef wonderer het volgende:
Rocky fans, hebben jullie Shh....it happens ook gezien dan?
Die trok me totaal niet
Met dat gejengel van Linda Wagemakers over wel of niet meedoen ivm scheldwoorden. Pfff.

Maar Forbidden Musicals dan weer wel!
Met Tanja de Nijs, Doris Baten, Michael Diederich en een jongen wiens naam ik niet meer weet.
Heb erg gelachen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:25:49 #84
71919 wonderer
pi_62228990
Zonde. Ik zal niet zeggen dat het een solide productie was, het rammelde nogal, maar Wim, Tony en Esther maakten het dubbel en dwars goed
pi_62231139
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo ontzettend in een deuk gelegen tijdens een musical voorstelling als bij Rocky over the rainbow. Geweldig was dat inderdaad! Bij 'ons' ging er halverwege ook nog eens iets mis met het geluid waardoor de voorstelling stil moest worden gelegd. De acteurs gingen toen maar improviseren door om de beurt met een maf dansje op het podium te lopen, vooral Tony Neef deed het hilarisch. Je moest erbij zijn.

Akelalala, ben het helemaal met je eens wat eerste rij betreft. The Lion King moet je vanaf een afstandje bekijken, bij voorkeur in het midden in de zaal. Ik zag het vanaf het balkon en dan zie je de spelers achter die kartonnen struiken elkaar alvast in die 'zweef-harnassen' hijsen, neemt een beetje de magie weg. En als je Les Miserables voor het eerst ziet kan je maar beter het grote plaatje ervan bekijken door wat afstand te nemen. Maar ik zie het straks voor de 7e keer en dan raak je meer geļntrigeerd door bepaalde personages en gezichtsuitdrukkingen en details die van veraf minder duidelijk overkomen. Dat die schijf draait en die barricade heen en weer en omhoog en omlaag wordt geschoven weet ik nu wel.

Een show die je ten allen tijde trouwens van een afstandje moet zien, is Wicked. Ongeacht of je het voor de zoveelste keer ziet. Tenminste, dat vind ik.
Ik vind het toch altijd afwachten met de plaatsen, wij zijn de laatste keer naar 2x naar musicals in Ahoy geweest, de eerste keer zaten we heel ver weg, maar dat was dan wel weer een succes om de ensemble stukken goed te kunnen zien. De tweede keer zaten we bijna vooraan, en dat was dan weer een prachtige aanvulling voor de gezichtsuitdrukkingen en de lolletjes die er op het podium waren (Het was ook de laatste voorstelling die gespeeld werd). Ik heb trouwens gehoord dat dat volgend jaar weer gaat komen, 'Musicals in Ahoy', vind ik toch altijd wel leuk

Wij gaan nu voor de 2de keer naar Les Miserables, mijn moeder is de vorige keer in 1991 ook geweest en is toen verliefd geworden op de musical. Nu was de eerste keer van ons samen dit jaar een kado voor haar verjaardag, helaas konden we daarna nog maar 1 keer gaan, 5 november dus.. Had m nog wel veel en veel vaker willen zien
I'm Fucking Brilliant!
pi_62268708
Wicked .. komt die hier ook in nederland uit?

Door de serie Ugly-betty.. waren ze de hele tijd aan het praten over wicked.. en ik"hu wat is en wie is wicked"
iedergeval,
heb het op gezocht en het lijkt me dus echt een leuke musical
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:22:46 #87
71919 wonderer
pi_62268880
Seizoen 2009-2010 geloof ik. Ik heb de Broadway-reisversie gezien en ik was niet erg onder de indruk. Mooi verhaal maar te showy.
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 20:28:28 #88
87554 Cee
Welluk?
pi_62269087
Ben benieuwd naar de NL productie van Wicked. Heb hem nu 4 keer gezien en zou zo een 5e keer gaan.
Ik heb trouwens vanmiddag weer eens een Les Miserables kaartje gekocht, laatste voorstelling in Nieuwe Luxor. Volgens mij wordt dat nummer 8.
pi_62269643
Jeeeetje, waar halen jullie het geld vandaan om zo vaak naar dezelfde musical te gaan joh ! Ik ga toch best vaak, maar zelden 2 keer naar dezelfde! Al zou ik dat wel willen, maar ik krijg mijn moeder echt niet nog een keer mee, en vrienden al helemaal niet

Wicked vond ik wel (heel) tof, maar dat gaat in Nederland niks worden joh Net als We Will Rock You, ik vond het een geweldige musical, toen wij gingen speelde die net op West End, maar in Nederland wordt het helemaal verkracht.. Hoe het nu in Duitsland is heb ik geen idee van, zou het wel een keer willen zien, al ben ik bang dat het tegenvalt na de versie in Londen. Iemand m daar gezien?
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 21:16:57 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_62270553
Ik denk juist wel dat Wicked het goed gaat doen hier! Kaliber Tarzan/Aida. Echt een gezinsmusical. Ik heb WWRY nooit live gezien, alleen een bootleg-versie en ik vond het verhaal echt bedroevend slecht. Welk verhaal trouwens? En dat terwijl ik een groot liefhebber van Queen ben en Ben Elton's boeken goed kan pruimen. Ik zou 'm toch eens in het echt moeten zien om door te hebben waarom dit vehikel al zo lang (en succesvol?) draait op West End.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:51:36 #91
71919 wonderer
pi_62271625
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:45 schreef booo het volgende:
Jeeeetje, waar halen jullie het geld vandaan om zo vaak naar dezelfde musical te gaan joh ! Ik ga toch best vaak, maar zelden 2 keer naar dezelfde! Al zou ik dat wel willen, maar ik krijg mijn moeder echt niet nog een keer mee, en vrienden al helemaal niet
Prioriteiten stellen en last minute boeken. Maar ik heb in de afgelopen drie weken ziek veel geld uitgegeven aan musicals Vijfmaal Les Mis (tweemaal volle pond, driemaal LM), Tarzan (LM), Ciske en Sunset Boulevard (volle mep)... Allemaal eerste rang dus reken maar uit Plus treinkaartjes erheen natuurlijk.
pi_62272664
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik denk juist wel dat Wicked het goed gaat doen hier! Kaliber Tarzan/Aida. Echt een gezinsmusical. Ik heb WWRY nooit live gezien, alleen een bootleg-versie en ik vond het verhaal echt bedroevend slecht. Welk verhaal trouwens? En dat terwijl ik een groot liefhebber van Queen ben en Ben Elton's boeken goed kan pruimen. Ik zou 'm toch eens in het echt moeten zien om door te hebben waarom dit vehikel al zo lang (en succesvol?) draait op West End.
Nou ik zal je zeggen, ik was er echt helemaal weg van. En stiekem eigenlijk nog steeds, maar ik blijf erbij dat een musical 'minder' wordt (niet bij grote musicals natuurlijk, maar hierbij wel) naarmate het langer speelt, en wij het geluk hadden dat we m zagen toen die pas net speelde. Het is gewoon Ja, ik weet t niet. Het verhaal is ook wel leuk hoor! Ik bedoel, mensen vinden Cats geweldig, en als er een musical is zonder verhaal, tsja Maar gewoon, dingen zoals een grote neger die Britney heet, en de hele tijd verwijzingen naar vanalles en de gewéldige (stem van) Scaramouche
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Prioriteiten stellen en last minute boeken. Maar ik heb in de afgelopen drie weken ziek veel geld uitgegeven aan musicals Vijfmaal Les Mis (tweemaal volle pond, driemaal LM), Tarzan (LM), Ciske en Sunset Boulevard (volle mep)... Allemaal eerste rang dus reken maar uit Plus treinkaartjes erheen natuurlijk.
Hmja, laat ik eerst mn school maar afmaken, dat ga ik niet redden met een bijbaantje
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:00:04 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62278407
We will rock you heb ik ook in Londen gezien met school. Vond het verhaal niet sterk, maar de grapjes waren wel tof, Scaramouche . Maar de sfeer en de muziek was wel erg tof.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:43:08 #94
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62377612
Ik wil echt snel naar Londen om nog een keer de Lion King te zien (L)
Verder is het eventjes 'rustig' - in december alleen voor de 4e keer naar Tarzan, maar heb dit jaar al genoeg gezien.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:53:14 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62377870
Ik ga volgende week zaterdag naar Sunset Boulevard, in november naar Joseph.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:54:48 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62377909
Sunset Boulevard trekt mij helemaal niet eigenlijk
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:58:35 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:55:32 #98
163650 Greys
pi_62381020
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:54 schreef automatic_ het volgende:
Sunset Boulevard trekt mij helemaal niet eigenlijk
Mij dus ook niet. Er lag een envelop op de mat met post over Sunset Boulevard, heb hem niet eens geopend
Maar dat kan ook komen omdat ik Simone Kleinsma echt vreselijk vind
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:20:25 #99
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62381682
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Mij dus ook niet. Er lag een envelop op de mat met post over Sunset Boulevard, heb hem niet eens geopend
Hmm.. Straks met Pia hoef ik er nog niet heen eigenlijk, haha. Ik weet niet, het verhaal lijkt mij gewoon 100x niets. Als ik een gratis kaartje krijg, dan ga ik misschien mee, maar ik vrees het ergste
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:53:02 #100
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62387059
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Greijs toch, Simone vreselijk..Ze is een leuke vrouw en een goeie musicalster ...Natuurlijk Pia is dat ook.
pi_62388764
Weten jullie leuke musicals - sites en liedjes ...
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:01:30 #102
163650 Greys
pi_62389167
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:49 schreef Treezz het volgende:
Weten jullie leuke musicals - sites en liedjes ...
Vertel, waar gaat het over
Dan kunnen we misschien iets gerichter advies geven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')