noujah zeker niet echt, maar de hints zijn nogal zwak...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:28 schreef Rimas het volgende:
Hoe weet jij zo goed dat SG een dorpeling is?
Omdat ik ook een dorpeling ben misschienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:28 schreef Rimas het volgende:
Hoe weet jij zo goed dat SG een dorpeling is?
Verdacht...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah zeker niet echt, maar de hints zijn nogal zwak...
laat ik het zo zeggen ik heb andere mensen op mijn lijstje
jah klopt een verdachten lijstjequote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als SG de dorpsidioot is.
zeg je dat met een redenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:55 schreef Ladidadida het volgende:
Wat duur het lang voordat het 19:00 is
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als SG de dorpsidioot is.
Ja. SOGquote:
En ik heb helemaal niks maar toch stemt iedereen op mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Yosander heeft gif en spiekerd, Rimas een vage film
Operatie of spuitje voor grootste hond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
En ik heb helemaal niks maar toch stemt iedereen op mij.
Ja, lul erover heenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
En ik heb helemaal niks maar toch stemt iedereen op mij.
Misschien overleef ik dit keer dan toch de eerste paar rondesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Yosander heeft gif en spiekerd, Rimas een vage film
't zou kunnen, maar ik denk niet dat ladidadida op losse topic af gaat, dan zou het wel heel moeilijk worden en kan je aan bijna iedereen wel een tip vastknopen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:44 schreef Rimas het volgende:
[..]
Operatie of spuitje voor grootste hond.
Dus!
Dát zeg ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:46 schreef Rimas het volgende:
[..]
Misschien overleef ik dit keer dan toch de eerste paar rondes
Dan geld het zelfde voor mij, einige wat ze op mij hebben is dat ik in een dragonball topic heb gereageerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:46 schreef Robier het volgende:
[..]
't zou kunnen, maar ik denk niet dat ladidadida op losse topic af gaat, dan zou het wel heel moeilijk worden en kan je aan bijna iedereen wel een tip vastknopen.
Ja, daarom geef ik jou op het moment het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:49 schreef Rimas het volgende:
[..]
Dan geld het zelfde voor mij, einige wat ze op mij hebben is dat ik in een dragonball topic heb gereageerd.
Hovjquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
-SG- Daaaaaaaaag
Ik zie het om 19:00 wel. Kusjes.
Ik zou dr maar te vriend houden, ze kan op dit moment iedereen in het spel zo omleggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:08 schreef Rimas het volgende:
[..]
Jij bent al lekker dooooood, ik lekker (nog) niet!
Precies!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:16 schreef Rimas het volgende:
[..]
Niet te breken wil je nooit meer kwijt?
Nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef -SG- het volgende:
Maar is het spel nu niet afgelopen? Ik heb toch gewonnen??
Anders zou er toch geen regeling zijn dat er geen lynch is de volgende dag... Jij hebt het voor jou gewonnen maar voor de rest gaat het gewoon verder.quote:
staan hier nou hints inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
De hele stad was in rep en roer na de vreselijke moorden van afgelopen nacht. De dag van gister leek zo mooi te zijn, maar de realiteit van vannacht hield alle inwoners in een ijzeren greep. Een paar inwoners namen het woord en riepen dat er iemand omgebracht moest worden. Elkaar opjuttend met grove taal en vele beschuldigingen, kwamen zij tot de conclusie dat er iemand ontbrak in hun midden. Het was –SG-. “Afgelopen week deed hij ook al zo verdacht,” meldde één van de inwoners. Samen trokken ze ten strijde, naar het huis van –SG-, waar deze in zijn Clini Clowns-pak de hond van de buren stond te vermaken. De dorpelingen sleurden –SG- uit zijn woning en zetten hem op de brandstapel. Daar schudde -SG- nog eens flink met zijn billen, al roepend: “Ik ben een pony!” waarna zijn ziel zijn lichaam verliet. -SG- (dorpsidioot) was niet meer.
Intussen, een paar straten verderop, liet onze zombie Harajuku. nog even van zich horen. In het rijk van de doden had zij het één en ander vernomen over de moordende maffiabende en daarom kwam zij terug om er één om te leggen. Toen een figuur in een donkere jas haar voorbij liep, sloeg Harajuku. haar zombiearmen om hem heen en wurgde hem langzaam. “Slaap lekker, mobje!” riep ze tegen BarraCupraCuda (maffia), terwijl deze in haar armen stierf.
Rust zacht, -SG- en Barra!
Morgen zal er geen dorpslynch zijn. De speciale rollen mogen nu hun PM’s sturen, tot 22:00.
De nachtwaker is al doodquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
Uit het dorp kan toch ook nog een kill komen van8. Spannend!
quote:Duh Fri 3 October 2008 19:07u door timmmmmjij hebt wel gewonnen, maar het spel gaat wel door, om te kijken of mob of dorp wint
Nee, hier staan geen hints in. Die staan alleen in de nachtpost.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
staan hier nou hints inWaarom, dat hoort toch alleen bij de maffialynch?
wat is dat dan over CliniClowns?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, hier staan geen hints in. Die staan alleen in de nachtpost.
Omdat ik een fucking dorpsidioot ben misschienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat is dat dan over CliniClowns?
Maar voorlopig dus geen maffia's vermoorden...
Ohquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat ik een fucking dorpsidioot ben misschien_!
Wel leuk verzonnen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:17 schreef Robier het volgende:
Een voordeel, het lijkt me duidelijk dat ik geen maffia ben nu, anders had ik ook wel op -SG- gestemd, dus de rechercheur kan me PMen.
Edit: Moet me PMen eigenlijk, onze enige kans is een goede dubbele lynch zodra het weer mogelijk is, dus alle informatie is welkom.
Dat je een keer niet op mij gestemd hebt wil nog niet zeggen dat jij geen maffia meer bentquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:17 schreef Robier het volgende:
Een voordeel, het lijkt me duidelijk dat ik geen maffia ben nu, anders had ik ook wel op -SG- gestemd, dus de rechercheur kan me PMen.
Edit: Moet me PMen eigenlijk, onze enige kans is een goede dubbele lynch zodra het weer mogelijk is, dus alle informatie is welkom.
Ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef Susi het volgende:
Maar... Morgen dus geen lynch, maar wel moorden van de maffia ?
haha dude!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:17 schreef Robier het volgende:
vertel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef krioro het volgende:
Het valt wel nogal op dat sommige verdachten genoemde oplossingen voor hints steeds maar "vergeten", in hun eigen voordeel.
Haraquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
sloeg Harajuku. haar zombiearmen om hem heen en wurgde hem langzaam
Gefeliciteerdquote:
Wist ik niet. Ik dacht het door ineens ander gedrag. De hints waren ook niet echt doorslaggevend voor anderen dus ik dacht ik probeer het gewoonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Wow, goed gedaan Hara, hoe wist je dat barra maffia was?
I am Spartacus!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:17 schreef Robier het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
dood. R.i.p. Vlg. x doe ik weer mee. Ladida schrijft leuk!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zut Alors-SG- Mob! Ik wist het nog wel zo zeker
Biertjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Na de moord op hun fanatieke lid Barra, waren de wraakgevoelens bij de maffialeden sterk opgelopen. In hun gezamenlijke onderkomen, midden in het woud naast FOK!-City, besloten ze dat er vannacht weer dorpelingen het loodje moesten leggen. Eén van de voornaamste leden ging direct de donkere nacht in en kwam zo aan bij het huis van de_boswachter (bodyguard). De maffioso besloot om voor de verrassingsaanval te gaan en sloop via de achtertuin, over het grindpad, langs het zwembad naar de achterdeuren. Deze gingen gemakkelijk open. In de woonkamer zat de_boswachter rustig naar “Wie Ben Ik?” op SBS6 te kijken. Sluipend kwam de indringer dichterbij en in één makkelijke beweging werd de keel van de_boswachter doorgesneden.
Wraak smaakt echter zoet. Tripack (dorpsbewoner) zat rustig te genieten van een biertje op zijn balkon, toen hij ineens gestommel in zijn kamer hoorde. Hij stond op om te kijken wat er daar aan de hand was. Het was donker in de kamer. Ineens werd er heel hard rapmuziek aangezet. "Ey stick, krijg jij mij de game in, ik rap ook weetje, wacht ik laat je horen. Ik heb een aangeboren natuurlijke cameraperformance, we gaan Scoruuuuuh!!!" Verstijfd van angst blijft tripack staan. Dan ineens wordt er een kabel rond zijn nek gebonden en steeds strakker aangetrokken. Tripack spartelt nog wat met zijn ledematen, maar het mag niet baten.
Rust zacht, de_boswachter en tripack!
[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, los de moorden op! Onthoud dat er morgen geen dorpslynch is. De maffia slaat echter wel om 22:00 weer toe.
Echt, for real. Gaan we er weer een voetbaltopic van makenquote:
Sterkte aan timmmmm.quote:Maffiaspel Sat 4 October 2008 09:44u door timmmmm
-SG-, ben je er?
Ik heb net telefoon van het ziekenhuis gehad, heb paar dagen geleden aantal tests uitgevoerd, en het resultaat is dus heel slecht (zo slecht dat ze me er op zaterdag over bellen) en ook zo slecht dat ik vandaag nergens anders mee bezig ben, ik heb ladidadida beloofd het spel te regelen, maar dat kan ik nu helemaal niet mee bezig zijn, wil jij het alsjeblieft overnemen, alsjebieft?
Zo ja, stuur je mail adres even, dan stuur ik de ontvangen mailtjes door, ik heb zo'n zelfde mail naar hara gestuurd, maar vooralsnog reageert zij niet. De tijd begint te dringen, want ik moet over uur weg naar ziekenhuis
Dan kun je ook niet biljarten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kreeg geen keus, heb de gegevens al. En nu ook al de mafia gezien terwijl ik er één nog niet wist
Had je het niet liever wat uitgesteld?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als iedereen al gestuurd heeft kunnen we toch net zo goed de deadline al verzetten?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had je het niet liever wat uitgesteld?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou PS, we liggen naast elkaar en ik ben al stijf![]()
Ehrquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sorry PS!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En hou je smerige opmerkingen bij je, aap!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed idee van die dubbele lynch ja, ook omdat het straks misschien niet meer kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Morgen lijkt me een goede dag voor een dubbele lynch, straks zijn er namelijk nog maar 6 dorpsbewoners tegen 4 maffia.
Ook daarin ga ik met je mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Yosander en PP maffia zijn maar moeten morgen maar weer naar de hints kijken.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook daarin ga ik met je mee.
PrincePolly:
- In zijn UserIcon staat VBL Gokkampioen.
- De som van de getallen van zijn UserID (153356) is 23.
- Het wedden op sport waaraan hij doet heeft vooral met voetbal te maken.
En dan heb ik nog niet naar de nieuwe hints gekeken.
Ja, ik dacht ook al aan PrincePolly, en yosander moet er ook aan, daar heb ik heel veel hints tegen... Komop dorp, dit is de kans om 2 maffia neer te krijgen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
PrincePolly:
yosander:
- Gifjes in zijn signature.
- Spiekerd in zijn ondertitel.
- yosander, Rappen. En net als rapper Sticks komt hij uit Zwolle.
3 stemmen, terwijl ik er op mijn naam pas 1 heb gezien,quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
Lynch
PrincePolly (3) Krioro, Robier
Yosander (3) Krioro, Robier
Ja of x4, dan gaat het harder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef Robier het volgende:
Zet er anders x2 achter.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:39 schreef Rimas het volgende:
Ik leef nog![]()
Denk dat jullie gelijk hebben dus
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
6 + 17 = 23quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:54 schreef Harajuku. het volgende:
Voorlopig deelnemerslijst.
6. yosander
17. PrincePolly
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.Gelukkig maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:02 schreef Ladidadida het volgende:
Die moord is gepleegd door 2 personen. De 23 hoeft dus niet op één persoon te slaan. Het kan ook een som zijn..
Geweldig, dat is een heel sterke!quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:03 schreef Rimas het volgende:
[..]
6 + 17 = 23
Om terug te komen op die ene hint.
Wauw. Vooral die som van de usergetallenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
PrincePolly:
yosander:
- Gifjes in zijn signature.
- Spiekerd in zijn ondertitel.
- yosander, Rappen. En net als rapper Sticks komt hij uit Zwolle.
Potentiële hints.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst in tijden verliep de dag in FOK!-City weer eens rustig. De vogeltjes floten, de zon scheen, het was een prachtige zomerdag waarin niks bijzonders gebeurde. Toen het donker werd, reed Hawaii_Tim (Rechercheur) dan ook rustig in zijn uitmuntende Volkswagen Transporter. De raampjes open, de koele avondwind die door zijn autootje blies. Totdat er ineens vanuit het niets een auto op die van Hawaii_Tim inbeukte. Hawaii_Tim verloor de macht over het stuur en belandde dood in de berm.
Intussen zat Puntenslijpsel lekker in haar slaapkamer te genieten van haar verjaardagscadeautje: zij had een kleine kitten gekregen en was er helemaal gek mee. Zij had hem Dikke genoemd en was helemaal in de wolken. Het was echter ook tijd om naar bed te gaan, maar toen Puntenslijpsel (Dorpsbewoner) de badkamer inliep, kreeg zij de schrik van haar leven. Haar mond viel open van verbazing en zij kreeg kippenvel over haar hele lichaam. Op haar badkamermuur stond met bloed geschreven: “You are next”. Nog voordat Puntenslijpsel zich kon omkeren, voelde zij hoe een aantal kogels haar lijf doorboorden.
Rust zacht, Hawaii_Tim en Puntenslijpsel!
Welkom terugquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:30 schreef Ladidadida het volgende:
Hallo allemaal, ik ben weer terug
Wat een happenings
Whahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 06:23 schreef Isdatzo het volgende:
PrincePolly (altijd bonus als hij sterft)
yosander
ik volg de rest maar, ikh eb 't niet helemaal gevolgd:@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Whaha![]()
Kneus.
Die spoiler.. wát scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilen dan.
quote:
Op dit moment wel ja.quote:
Niet zo flauw doen.quote:
ik denk dat het voor jou ook niet meer zo lang gaat durenquote:
Double bluf?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ik denk dat het voor jou ook niet meer zo lang gaat duren
Wat insinueer jij daarmee?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
quote:
* Robier streept Isdatzo van zijn verdachtenlijstje!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als ze juist proberen op deze manier isdatzo minder verdacht te laten lijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Robier het volgende:
[..]
* Robier streept Isdatzo van zijn verdachtenlijstje!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:30 schreef Rimas het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als ze juist proberen op deze manier isdatzo minder verdacht te laten lijken
Zeg lijerquote:
Is dit niet je tweede keer?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef Rimas het volgende:
Ik wil een keer een leuke rol hebben!
Ben alleen dorpsbewoner steeds
Ik ook. Maar dan worden we toch gewoon een moordende gang?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef Rimas het volgende:
Ik wil een keer een leuke rol hebben!
Ben alleen dorpsbewoner steeds
Nee, swa! Doe al sinds het begin steeds mee.quote:
Echt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Rimas het volgende:
[..]
Nee, swa! Doe al sinds het begin steeds mee.
Paar potjes gemist, maar bij de meeste was ik er wel steeds.
Je bent pas zo'n beetje aan het eind van het spel vermoord dit keer!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, trouwens, PP, waarom moest ík dood
Jaa toch!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan worden we toch gewoon een moordende gang?
Gaan wij lekker óók vermoorden
Oeps..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Ladidadida het volgende:
StopIk wil de kill hier nog plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |