quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef lienelien het volgende:
Toad, vandaag is het dan toch écht zo ver, mijn laatste stagedag!
Leuk! Succes!quote:Met 2 kerstpakketten en een lading taart en vanavond nog een mooi feest kan ik hier met een gerust hart vertrekken![]()
Stiekem ook wel héél blij dat ik lekker kan gaan afstuderen
Met als link.quote:Studie Journalistiek?
Bezoek de HvA Open Dag op 8 januari Communicatie Opleidingen op de HvA!
oh ik zie het al. Ze zijn een beetje dom.quote:
helemaal gene MIM dus.quote:Februaristart Media, Creatie en Communicatie
Inleiding Economie en Management Gezondheid Maatschappij en Recht Media, Creatie en Informatie
Geen tijd te verliezen: start je studie in februari!
Halverwege het jaar starten met een nieuwe studie kan uitkomst bieden als je in september per ongeluk de verkeerde studie hebt gekozen en nu kosteloos wilt switchen. Of als je in december klaar bent met je vooropleiding en zo snel mogelijk aan het vervolg wilt beginnen.
En natuurlijk kan het ook zo zijn dat je nu - met de goede voornemens luid en duidelijk in je achterhoofd - eindelijk die studie gaat doen die je altijd al had willen doen. Hoe het ook zij: je bent niet de enige. Honderden studenten starten elk jaar in februari.
De opleidingen die meedoen met de Februaristart:
* Informatica (voltijd)
* Informatica (deeltijd)
* Technische Informatica (voltijd)
(Technische Informatica kent alleen een februaristart voor doorstromers)
wel 3e!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:04 schreef Duim het volgende:
Zijn er ook nog tweedejaars RMP'ers hier? Ik ben bang van niet
Ja ik ben met mijn neus in het boek gedoken. Hoezo? Was het zo'n moeilijk tentamen dat je het nu nog weet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
wel 3e!
ehh, 4e alweer..![]()
Lekker aan het leren voor media&cultuur?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef Duim het volgende:
[..]
Ja ik ben met mijn neus in het boek gedoken. Hoezo? Was het zo'n moeilijk tentamen dat je het nu nog weet?
vandaag nog een afspraak voor gehad om wat dingen door te sprekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef Toad het volgende:
Hoe is het met je scriptie lien? Volgens mij is het lastigste om de discipline te vinden om eraan te gaan werken... of niet?
En hoe is het gegaan?quote:
Dikkequote:Aantal lesuren
Vijf college-uren per avond, twee avonden per week.
Lestijden
Van 18.15 tot 22.15 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |