abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62662856
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Principes van Marketing verpest mijn humeur keer op keer.
je moet ook niet uit dat kutboek gaan leren...
pi_62663279
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef lienelien het volgende:

[..]

je moet ook niet uit dat kutboek gaan leren...
Nee, daar ben ik ook achter nu haha..
Ik heb de samenvattingen van studentonly.nl gekocht en die zijn zoveel handiger
pi_62664442
Het is zo makkelijk allemaal
pi_62665892
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik ook achter nu haha..
Ik heb de samenvattingen van studentonly.nl gekocht en die zijn zoveel handiger
Die tip wilde ik je al geven ja
3 jaar lang heb ik vrijwel al mijn tentamens gehaald met enkel het leren van die samenvattingen
pi_62665905
Ik wilde dus vanmiddag heel actief gaan zijn op school (is gewoon open volgens intranet). Mijn photoshop was er namelijk mee gekapt, en in de bieb hebben ze dat niet, dus had weinig keus.
Maar school was dicht, lekker dan.
pi_62691508
Hallo, kan iemand mij misschien wat meer vertellen over het uitstroomprofiel: Informatie & Media? Het lijkt me echt iets typisch voor mij. Uit alle tests die ik maak (beroepskeuzetest), komt er vrijwel altijd Informatieanalist als 1e eruit! Dus.. gooi het maar los!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_62691777
Hmm, informatie en Media doen maar heel weinig mensen.Volgens mij iig niemand die hier ook rondhangt. In mijn 2e jaar waren er maar 7 mensen die voor dit profiel hadden gekozen.
Misschien kan je 15 november beter even naar de open dag gaan
pi_62702332
Bedankt voor je antwoord lienelien, maar jij wordt dus webredacteur?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_62702594
nee
Hoezo?
pi_62739015
vandaag tentamens gehad, 40 vragen bedrijfseco..

hoeveel vragen mag je ongeveer fout hebben om een 5,5 te halen?
David!
pi_62739092
Staan de antwoorden al online, of zijn ze weer eens lui?
Denk 15 fout oid? Meestal moet je iets van 60% goed hebben oid... Maar als er veel mensen een laag cijfer hebben, dan willen ze soms wel de normering aanpassen.
pi_62744592
Heb er precies 15
pi_62745526
Hm
Twijfelgeval denk ik hoor. Ik vind 15 fout iig wel veel. Ik zal straks thuis eens kijken op mijn oude tentamen, hoeveel fouten ik toen had
pi_62749660
Hoi,

ik ga zo enzo naar de opendag op 15 november voor de studie interactieve media.
Maar ik zou graag wat meningen vooraf horen over de studie en school zodat ik wel een gespreksonderwerp kan aanknopen. Zijn er hier toevallig mensen die interactieve media doen?
pi_62749865
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef Evolet het volgende:
Hoi,

ik ga zo enzo naar de opendag op 15 november voor de studie interactieve media.
Maar ik zou graag wat meningen vooraf horen over de studie en school zodat ik wel een gespreksonderwerp kan aanknopen. Zijn er hier toevallig mensen die interactieve media doen?
Dan moet je in een ander topic zijn. Interactieve Media zit wel in hetzelfde gebouw, maar is een heel andere studie.

Daarnaast is 'een gespreksonderwerp aanknopen' vrij lastig, dunkt me.
En je vraagt toch gewoon wat je wil weten?
pi_62753133
Lienelien, heb jij ook een Mymim, en hoe ging dat jou af in het begin? Slb opdrachten vind ik sowieso kut, gewoon omdat ik er alsmaar tegenaan zit te hikken, maar ik had wel verwacht dat ik die artikelen er wat makkelijker op zou zetten....
pi_62753166
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:25 schreef aapie007 het volgende:
Lienelien, heb jij ook een Mymim, en hoe ging dat jou af in het begin?
Que?! Leg eens uit?
quote:
Slb opdrachten vind ik sowieso kut,
omdat ze nergens over gaan ja...
quote:
gewoon omdat ik er alsmaar tegenaan zit te hikken, maar ik had wel verwacht dat ik die artikelen er wat makkelijker op zou zetten....
Artikelen? Ik vrees dat je een nieuw iets moet doen ja
pi_62753302
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

Que?! Leg eens uit?
[..]

mmmm oke, het is een weblog waarop je per periode twee artikelen schrijft. Daarnaast zet je er ook je slb opdrachten op, veilig achter slot en grendel zodat alleen je slb'er t kan lezen . Oh ja je eigen werk kan je er ook op zetten
Wat had jij dan vorig jaar voor slb?
pi_62753383
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:30 schreef aapie007 het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

Que?! Leg eens uit?
[..]

mmmm oke, het is een weblog waarop je per periode twee artikelen schrijft. Daarnaast zet je er ook je slb opdrachten op, veilig achter slot en grendel zodat alleen je slb'er t kan lezen . Oh ja je eigen werk kan je er ook op zetten
Wat had jij dan vorig jaar voor slb?
Ja ik zag het al in de handleiding.. Wel leuk hoor! Maar ook wel een stuk meer werk dan wij vorig jaar hadden. Euh, 2 jaar geleden. (ik vergeet steeds dat ik 4e jaars ben )
Wij moesten naar een paar bijeenkomsten, 2 keer oid een reflectieverslag inleveren, en dat was het..
pi_62753441
Maar dat van die artikelen ziet er best leuk uit, ook al vind ik het niet zo zeer bij SLB passen. Maar wel stom dat het bericht min 300 en max 400 tekens mag zijn, dan word je aardig beperkt. En aan je mening over het bericht wordt dan weer geen lengte-eis gesteld..
pi_62753504
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja ik zag het al in de handleiding.. Wel leuk hoor! Maar ook wel een stuk meer werk dan wij vorig jaar hadden. Euh, 2 jaar geleden. (ik vergeet steeds dat ik 4e jaars ben )
Wij moesten naar een paar bijeenkomsten, 2 keer oid een reflectieverslag inleveren, en dat was het..
t is ook wel leuk hoor, beter dan die bijeenkomsten. Als ik nou maar iets leuks wist om over te schrijven iets te lang gewacht, en nu een beetje weinig tijd ! Maar komt wel goed. Kom je als 4e jaars nog wel in het gebouw eigenlijk?
pi_62753557
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef aapie007 het volgende:

[..]

t is ook wel leuk hoor, beter dan die bijeenkomsten. Als ik nou maar iets leuks wist om over te schrijven iets te lang gewacht, en nu een beetje weinig tijd ! Maar komt wel goed. Kom je als 4e jaars nog wel in het gebouw eigenlijk?

Toevallig 2 weken geleden om iets op te halen, en gisteren om iets in te leveren. Verder niet meer..
Waarom heb je nu eigenlijk je pasje bij de poortjes niet meer nodig? (ze stonden iig gewoon open) Want eerst werd je achternagezeten door de pasjesmaffia vanaf achter die balie
pi_62753595
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef lienelien het volgende:
Maar dat van die artikelen ziet er best leuk uit, ook al vind ik het niet zo zeer bij SLB passen. Maar wel stom dat het bericht min 300 en max 400 tekens mag zijn, dan word je aardig beperkt. En aan je mening over het bericht wordt dan weer geen lengte-eis gesteld..
deze had ik ff gemist. Ja dat van die tekens is best lastig. Dat gedeelte had ik net iets te laat gelezen met als gevolg dat ik t hele stuk weer in moest korten en het nu niet goed meer vind.
Ik heb trouwens begrepen dat het totaal 300-400 tekens moet zijn, dus met mening. Of heb ik heb ik dat ook verkeerd gelezen
pi_62753670
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:39 schreef aapie007 het volgende:

[..]

deze had ik ff gemist. Ja dat van die tekens is best lastig. Dat gedeelte had ik net iets te laat gelezen met als gevolg dat ik t hele stuk weer in moest korten en het nu niet goed meer vind.
Ik heb trouwens begrepen dat het totaal 300-400 tekens moet zijn, dus met mening. Of heb ik heb ik dat ook verkeerd gelezen
Oh
Ja het staat er een beetje onduidelijk.. Ik dacht dat het over het bericht moest gaan, maar het kan idd ook het totaal zijn..
Heb je een leuke SLB-er trouwens? Dat wil ook nog wel eens meewerken
pi_62753677
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef lienelien het volgende:

[..]

Toevallig 2 weken geleden om iets op te halen, en gisteren om iets in te leveren. Verder niet meer..
Waarom heb je nu eigenlijk je pasje bij de poortjes niet meer nodig? (ze stonden iig gewoon open) Want eerst werd je achternagezeten door de pasjesmaffia vanaf achter die balie
Ik weet het! Die worden al vanaf het begin van het jaar niet meer gebruikt. Het mannetje is ook weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')