je moet ook niet uit dat kutboek gaan leren...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Principes van Marketing verpest mijn humeur keer op keer.
Nee, daar ben ik ook achter nu haha..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
je moet ook niet uit dat kutboek gaan leren...
Die tip wilde ik je al geven jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook achter nu haha..
Ik heb de samenvattingen van studentonly.nl gekocht en die zijn zoveel handiger
Dan moet je in een ander topic zijn. Interactieve Media zit wel in hetzelfde gebouw, maar is een heel andere studie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef Evolet het volgende:
Hoi,
ik ga zo enzo naar de opendag op 15 november voor de studie interactieve media.
Maar ik zou graag wat meningen vooraf horen over de studie en school zodat ik wel een gespreksonderwerp kan aanknopen. Zijn er hier toevallig mensen die interactieve media doen?
Que?! Leg eens uit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:25 schreef aapie007 het volgende:
Lienelien, heb jij ook een Mymim, en hoe ging dat jou af in het begin?
omdat ze nergens over gaan ja...quote:Slb opdrachten vind ik sowieso kut,
Artikelen? Ik vrees dat je een nieuw iets moet doen jaquote:gewoon omdat ik er alsmaar tegenaan zit te hikken, maar ik had wel verwacht dat ik die artikelen er wat makkelijker op zou zetten....
Ja ik zag het al in de handleiding.. Wel leuk hoor! Maar ook wel een stuk meer werk dan wij vorig jaar hadden. Euh, 2 jaar geleden. (ik vergeet steeds dat ik 4e jaars benquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:30 schreef aapie007 het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Que?! Leg eens uit?
[..]
mmmm oke, het is een weblog waarop je per periode twee artikelen schrijft. Daarnaast zet je er ook je slb opdrachten op, veilig achter slot en grendel zodat alleen je slb'er t kan lezen. Oh ja je eigen werk
kan je er ook op zetten
Wat had jij dan vorig jaar voor slb?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja ik zag het al in de handleiding.. Wel leuk hoor! Maar ook wel een stuk meer werk dan wij vorig jaar hadden. Euh, 2 jaar geleden. (ik vergeet steeds dat ik 4e jaars ben)
Wij moesten naar een paar bijeenkomsten, 2 keer oid een reflectieverslag inleveren, en dat was het..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef aapie007 het volgende:
[..]
t is ook wel leuk hoor, beter dan die bijeenkomsten. Als ik nou maar iets leuks wist om over te schrijven iets te lang gewacht, en nu een beetje weinig tijd
! Maar komt wel goed. Kom je als 4e jaars nog wel in het gebouw eigenlijk?
deze had ik ff gemist. Ja dat van die tekens is best lastig. Dat gedeelte had ik net iets te laat gelezenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef lienelien het volgende:
Maar dat van die artikelen ziet er best leuk uit, ook al vind ik het niet zo zeer bij SLB passen. Maar wel stom dat het bericht min 300 en max 400 tekens mag zijn, dan word je aardig beperkt. En aan je mening over het bericht wordt dan weer geen lengte-eis gesteld..
Ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:39 schreef aapie007 het volgende:
[..]
deze had ik ff gemist. Ja dat van die tekens is best lastig. Dat gedeelte had ik net iets te laat gelezenmet als gevolg dat ik t hele stuk weer in moest korten en het nu niet goed meer vind.
Ik heb trouwens begrepen dat het totaal 300-400 tekens moet zijn, dus met mening. Of heb ik heb ik dat ook verkeerd gelezen
Ik weet het! Die worden al vanaf het begin van het jaar niet meer gebruikt. Het mannetje is ook weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Toevallig 2 weken geleden om iets op te halen, en gisteren om iets in te leveren. Verder niet meer..
Waarom heb je nu eigenlijk je pasje bij de poortjes niet meer nodig? (ze stonden iig gewoon open) Want eerst werd je achternagezeten door de pasjesmaffia vanaf achter die balie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |