zie je wel, stresskipquote:
Ja, vermoeiend hè. Ik was pas op een zondagavond in de oba om een herkansing uit te printen (ook gehaald trouwensquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Gezeik altijd met die computerlokalen, ben gedwongen verkast naar de OBA(al is dat wel heerlijk ontspannen hier)
www.campuswiki.nl voor amsterdamquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:26 schreef Toad het volgende:
@lienelien: Wat ga je nou doen met je afstuderen?
bercje, vriend! Joh, ik was echt helemaal vergeten dat jij nu ook op het mim zit! Hoe bevalt het? En woon je nu samen in amsterdam? Nog wel eens bij rascal te vinden trouwens? Maar marketing is gewoon een kwestie van veel leren, al die stomme begrippen ed in je hoofd stampen. Meestal halen veel mensen juist marketing wel, maar bedrijfseconomie niet. Achjoh, je hebt dit jaar nog wel een herkansing toch?quote:
zozo gefeliciteerdquote:
oja, haarlem was je van plan jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef berc het volgende:
loop je trouwens nog wel eens rond op school?
zozo als tutorquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
oja, haarlem was je van plan jatot nu toch nog steeds heen en weer reizen dan joh?! Nee niet echt meer op school.. Misschien nog een keer voor herkansing, en vanaf nu een keer of 4 voor mn scriptie, en verder helemaal niet meer. Eigenlijk wel jammer.. Maar als mn plan lukt, dan vanaf september wel weer heel wat uur per week. Maar dan als tutor ipv student
het ís leukquote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Toad het volgende:
Geen MIMers meer op FOK?
Lien! Je bent nu zeker wel klaar met je stage? Was het leuk?
Nee, veel te druk. Wil het steeds gaan doen, maar hier op stage kan niet echt, en verder ook drukdruk. Maar over 2 weken ben ik van plan om daar ook lekker mee bezig te gaan zijnquote:Al wat geschreven voor de FP?
Lol, volgens mij heb je dat al een paar keer vertelt, wanneer je klaar bent met je stage.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
het ís leukNog niet klaar namelijk! De 19e, dus net voor kerst. Ben wel toe aan een beetje vrije tijd, ook al ga ik het wel erg druk krijgen met capuswiki..
Ja wel oke. Het is wel minder boeiend dan het tweede jaar. Ik ga praktische filosofie dan.quote:En hoe gaat jaar 3? Welke minor ga jij nou eigenlijk doen?
Ja, omdat jij steeds denkt dat ik al (bijna) klaar benquote:Op woensdag 3 december 2008 14:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol, volgens mij heb je dat al een paar keer vertelt, wanneer je klaar bent met je stage.![]()
[..]
oh da's ook een beetje jammer danquote:Ja wel oke. Het is wel minder boeiend dan het tweede jaar.
Oh leuk hoorquote:Ik ga praktische filosofie dan.
Je moet wat als je drie tussenuren hebt.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, omdat jij steeds denkt dat ik al (bijna) klaar ben
Mwhoa, valt een beetje tegen. Je krijgt nu ook veel over voorlichting en ondernemerschap. Vind ik iets minder...quote:Geen leuke projecten/activiteiten?
i know.quote:Oh leuk hoorDat was mijn einge 2e keus geweest.
iedere week dusquote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Je moet wat als je drie tussenuren hebt.
Hm ja nouja, misschien voor anderen juist weer interessant. Zo werd ik helemaal moe over alles wat met boeken uitgeven te maken had..quote:[..]
Mwhoa, valt een beetje tegen. Je krijgt nu ook veel over voorlichting en ondernemerschap. Vind ik iets minder...
[..]
ohquote:i know.
Nee maar wel in het publiekquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:59 schreef Toad het volgende:
@lienelien: zit jij ook vanavond aan tafel bij DWDD?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef lienelien het volgende:
Toad, vandaag is het dan toch écht zo ver, mijn laatste stagedag!
Leuk! Succes!quote:Met 2 kerstpakketten en een lading taart en vanavond nog een mooi feest kan ik hier met een gerust hart vertrekken![]()
Stiekem ook wel héél blij dat ik lekker kan gaan afstuderen
Met als link.quote:Studie Journalistiek?
Bezoek de HvA Open Dag op 8 januari Communicatie Opleidingen op de HvA!
oh ik zie het al. Ze zijn een beetje dom.quote:
helemaal gene MIM dus.quote:Februaristart Media, Creatie en Communicatie
Inleiding Economie en Management Gezondheid Maatschappij en Recht Media, Creatie en Informatie
Geen tijd te verliezen: start je studie in februari!
Halverwege het jaar starten met een nieuwe studie kan uitkomst bieden als je in september per ongeluk de verkeerde studie hebt gekozen en nu kosteloos wilt switchen. Of als je in december klaar bent met je vooropleiding en zo snel mogelijk aan het vervolg wilt beginnen.
En natuurlijk kan het ook zo zijn dat je nu - met de goede voornemens luid en duidelijk in je achterhoofd - eindelijk die studie gaat doen die je altijd al had willen doen. Hoe het ook zij: je bent niet de enige. Honderden studenten starten elk jaar in februari.
De opleidingen die meedoen met de Februaristart:
* Informatica (voltijd)
* Informatica (deeltijd)
* Technische Informatica (voltijd)
(Technische Informatica kent alleen een februaristart voor doorstromers)
wel 3e!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:04 schreef Duim het volgende:
Zijn er ook nog tweedejaars RMP'ers hier? Ik ben bang van niet
Ja ik ben met mijn neus in het boek gedoken. Hoezo? Was het zo'n moeilijk tentamen dat je het nu nog weet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
wel 3e!
ehh, 4e alweer..![]()
Lekker aan het leren voor media&cultuur?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef Duim het volgende:
[..]
Ja ik ben met mijn neus in het boek gedoken. Hoezo? Was het zo'n moeilijk tentamen dat je het nu nog weet?
vandaag nog een afspraak voor gehad om wat dingen door te sprekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef Toad het volgende:
Hoe is het met je scriptie lien? Volgens mij is het lastigste om de discipline te vinden om eraan te gaan werken... of niet?
En hoe is het gegaan?quote:
Dikkequote:Aantal lesuren
Vijf college-uren per avond, twee avonden per week.
Lestijden
Van 18.15 tot 22.15 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |