abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65641206
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Toad het volgende:

Ik heb nog 2 dingen die ik moet inleveren.
Valt ook wel mee.

Ik had er nog 6
In het 2e jaar uitermate lui geweest, alles van het derde jaar en van mn minor had ik wel direct. Maar goed, bijna alles ingehaald nu gelukkig
pi_65664094
heey,

ik heb voor zover mogelijk een beetje door alle topics gebladerd en ben al een stuk wijzer geworden over de opleiding..zal zeker ook aanwezig zijn om te komen kijken op de open dag.

toch heb ik nog een paar vragen

- hoe technisch is de richting informatie en media (communication and multimedia design) en weet iemand toevallig waarin deze verschilt van andere communication and multimedia design opleidingen.

- ik ben iemand die veel bezig wil zijn, hou van conceptueel denken en zit altijd te bedenken hoe dingen beter kunnen worden gestyled en gepromoot, past de MIM dan bij mij? oftewel komt er genoeg creativiteit aan bod en dan niet alleen in de zin van ontwerpen maar ook creatief denken?

- wat is nou precies het grote verschil tussen de vijf afstudeer richtingen?

- is er ondanks de grote van de HVA toch genoeg individuele begeleiding?

alvast bedankt voor de antwoorden
pi_65664988
quote:
nee.
pi_65665389
grootte
pi_65667305
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef lienelien het volgende:
grootte
Jij maakte me echt bang voordat ik aan de opleiding begon.
pi_65667769
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Jij maakte me echt bang voordat ik aan de opleiding begon.
wat?
pi_65667843
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef JobRietbergen het volgende:
heey,

ik heb voor zover mogelijk een beetje door alle topics gebladerd en ben al een stuk wijzer geworden over de opleiding..zal zeker ook aanwezig zijn om te komen kijken op de open dag.

toch heb ik nog een paar vragen

- hoe technisch is de richting informatie en media (communication and multimedia design) en weet iemand toevallig waarin deze verschilt van andere communication and multimedia design opleidingen.
Geen idee. Je schijnt hiermee meer met databases bezig te zijn?
quote:
- ik ben iemand die veel bezig wil zijn, hou van conceptueel denken en zit altijd te bedenken hoe dingen beter kunnen worden gestyled en gepromoot, past de MIM dan bij mij? oftewel komt er genoeg creativiteit aan bod en dan niet alleen in de zin van ontwerpen maar ook creatief denken?
Je kunt het zo creatief maken als je zelf wilt. In het eerste jaar heb je alleen maar multiple-choice toetsen, en dus geen essays waar je je eigen denkwijze kunt spuien. Ook zijn projecten aan strenge regels gebonden qua inhoud. Ook zijn je studiegenoten nogal conformistisch, en wordt out-of-the-box-denken niet echt gewaardeerd.
quote:
- wat is nou precies het grote verschil tussen de vijf afstudeer richtingen?
Zie website! Die hebben veel meer getypt dan iedereen hier zal doen
quote:
Als je net van de middelbare school komt zal het schrikken zijn. Je voelt je verwaarloosd. Maar da's ook wel logisch, met 1300 eerstejaars kun je niet verwachten dat iemand aan je vraagt hoe het met je zusjes is. Voor mij is het genoeg, want ik hou niet van gezeur aan m'n kop. Maar dat hangt dus van de persoon af. Kwaliteit is soms wel ver onder de maat.
[/quote]
quote:
alvast bedankt voor de antwoorden
Geen dank
pi_65667877
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef lienelien het volgende:

[..]

wat?
Ik was nog nooit op het Singelgrachtgebouw geweest, of had ook maar enige info over de opleiding gehad. Vervolgens verkondigde hier op het forum dat ik de opleiding zou gaan doen en jij zat een beetje spelfouten te constateren.
pi_65667958
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik was nog nooit op het Singelgrachtgebouw geweest, of had ook maar enige info over de opleiding gehad. Vervolgens verkondigde hier op het forum dat ik de opleiding zou gaan doen en jij zat een beetje spelfouten te constateren.
gossiej

1 fout is een half punt aftrek op je tentamen, dus wees blij met de hulp
Ik ben vanmiddag voor het eerst sinds een tijdje weer even op school geweest (ik heb geen printer thuis )
het was nogal uitgestorven!
pi_65668026
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Koewam het volgende:
Ook zijn je studiegenoten nogal conformistisch, en wordt out-of-the-box-denken niet echt gewaardeerd.

hihi, jij hebt écht een kutgroepje hè?
pi_65668073
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef JobRietbergen het volgende:

Ik snap niet hoe jij die twee namen aan elkaar linkt? Informatie en Media heet namelijk gewoon Informatie en Media, en niet communication and multimedia design..
pi_65668108
Dit helpt je misschien
pi_65668135
quote:
Ook zijn je studiegenoten nogal conformistisch, en wordt out-of-the-box-denken niet echt gewaardeerd
Ik denk dat jij het slecht getroffen hebt met je groepsleden, in onze klas zijn de projecten juist erg creatief en origineel!
pi_65668810
Al m'n groepsleden zijn trouwens al gestopt!
Net nu ik een nieuw groepje krijg.
pi_65669094
allemáál?
pi_65669397
Ja!
pi_65669413
je hebt ze gewoon weggespest!
pi_65677792
je hebt helemaal gelijk! ik haalde 2 studies door elkaar heen beetje dom..
maarja in ieder geval bedankt voor de info tot dusver, ik zal op de open dag nog een heleboel info moeten verzamelen en dan zien we wel weer verder..
pi_65680653
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef JobRietbergen het volgende:
je hebt helemaal gelijk! ik haalde 2 studies door elkaar heen beetje dom..
maarja in ieder geval bedankt voor de info tot dusver, ik zal op de open dag nog een heleboel info moeten verzamelen en dan zien we wel weer verder..
Gezellig, ik ben d'r ook
pi_65680709
Job zoekt trouwens iemand met wie 'ie een dagje mee kan zag ik net: Zou jij het leuk vinden om Fok!kers mee te laten lopen?
Misschien is hier wel iemand die je mee wil slepen, daarom zet ik het hier maar even neer
Ik kan je zelf niet helpen aangezien ik helemaal geen colleges ed meer heb
pi_65703950
Nog maar even voor de duidelijkheid:

Aanstaande zaterdag is er weer een open dag! Van 10 tot 14
pi_65760275
Wisten jullie trouwens dat we een numerus fixus hebben, al een aantal maanden? geldt voor het nieuwe jaar dus, 960 worden er maar toegelaten! Past het allemaal vast wat beter in het gebouw
pi_65786401
Ik zie dat iig niet staan bij de toelatingseisen op de website. Wat is je bron?
pi_65786444
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef Koewam het volgende:
Ik zie dat iig niet staan bij de toelatingseisen op de website. Wat is je bron?
Geheim

Mannetje van het onderwijsbureau
pi_65787971
Nog 843 leerlingen over van de 1300(?), en nog steeds dalende..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')