Statiegeldquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij overleeft vandaag wel.... Maar ben je ook voorbereid op morgen?!
kennis van me is ze hier gaan maken, smaken erg goed, en zien er nog beter uit.. curry (import uit Nederland), mayo (ook zelfgemaakt) en uitjes erop en schuiven maar.quote:
die hebben nog maar voor een kote periode olie dus ze proberen er nog snel iets van te maken, voor ze terug moeten naar kamelen en tenten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Xtreem het volgende:
Er zijn landen die minder last hebben van een financiele crisis
En die hebben geen lijken meer in de kast zitten of hebben ze ze nog heel goed begraven ergens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef ItaloDancer het volgende:
BNP Paribas trouwens het enige grote fonds dat ik kan vinden met een PLUS(je)
frikandellen maken?!! waar haal je slachtafval vandaan danquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kennis van me is ze hier gaan maken, smaken erg goed, en zien er nog beter uit.. curry (import uit Nederland), mayo (ook zelfgemaakt) en uitjes erop en schuiven maar.
De kleur van curry is trouwens net als de beurs vandaag
dat is vervangen door verwerkt rundergehakt e.d.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:08 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
frikandellen maken?!! waar haal je slachtafval vandaan dan
Ik zit vooraan, vrijwel gratis.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:08 schreef athlonkmf het volgende:
toch wel spannende tijden. Hoewel het toegangsbewijs nogal duur is.
Ze hebben de kasten moeten verkopen en hebben de lijken er gratis bij gegevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En die hebben geen lijken meer in de kast zitten of hebben ze ze nog heel goed begraven ergens.
Sinds wanneer is Batavia vooraan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit vooraan, vrijwel gratis.
en ik las eerder vandaag dat deflatie op de loer ligt vanwege dalende grondstofprijzenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:10 schreef Drugshond het volgende:
http://www.itulip.com/forums/showthread.php?p=52281#post52281
Helemaal snappen doe ik het niet.
Maar het lijkt erop dat de drukpersen nu overuren draaien om de banken overeind te houden. Wat daarna komt is hyperinflatie.
sinds ze hier internet hebben aangelegd dat een beetje fatsoenlijk werkt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Batavia vooraan?
quote:Mad Scramble Into Guaranteed Banks
If I lived in Great Britain, I would be scrambling fast to move every penny to a bank with guarantees. So far Ireland, Greece, and Germany have guarantees. The UK better act quickly or there is going to be a mad flight of capital bankrupting every bank in the country.
Hoeveel zijn die garanties in Ierland en Griekenland, wetende dat de moffen 'alles' vergoeden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef Drugshond het volgende:
Mish verwacht trouwens een bank-run in England.
[..]
Ierland was de eerste die volledige dekking aankondigde, maar moest daar door Kroes op terug komen (concurrentievoordeel voor Ierse banken). Geen idee hoe dat nu is doordat Duitsland ook alles vergoedt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die garanties in Ierland en Griekenland, wetende dat de moffen 'alles' vergoeden.
eerst deflatie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:10 schreef Drugshond het volgende:
http://www.itulip.com/forums/showthread.php?p=52281#post52281
Helemaal snappen doe ik het niet.
Maar het lijkt erop dat de drukpersen nu overuren draaien om de banken overeind te houden. Wat daarna komt is hyperinflatie.
Ik denk dat we er nog lang niet zijn...Er zijn nog wat moeilijke deuren die gekraakt moeten worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:13 schreef downthedrain het volgende:
ik vraag me af waar we ons bevinden.
zitten we nu op het dieptepunt van de hele shit en gaan we straks langzaam weer omhoog of is dit het begin van de keiharde val?
Alles vergoeden... Leuk bedoeld, maar dit is DE manier om dat laatste beetje vertrouwen dat er nog is onderuit te halen.... Wat een motie van wantrouwen is dat richting de banken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ierland was de eerste die volledige dekking aankondigde, maar moest daar door Kroes op terug komen (concurrentievoordeel voor Ierse banken). Geen idee hoe dat nu is doordat Duitsland ook alles vergoedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |