* indahnesia.com kijkt naar usernamequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef Xtreem het volgende:
Ouch.
Het is weer 'ouderwets gezellig'....
Die gaan gewoon stijgen omdat ze graag met zijn allen in de afgrond storten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:29 schreef Drugshond het volgende:
Ben benieuwd op de Amerikanen straks nog zo positief zijn (over hun reddingsplan).
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:45 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die gaan gewoon stijgen omdat ze graag met zijn allen in de afgrond storten.
Kan God er wat aan doen dat iedereen 'PANIEK' voor zijn ogen ziet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef kraaksandaal het volgende:
Het wordt nu ieder voor zich en god voor ons allen.
Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:49 schreef DustPuppy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Aegon zo onderuit gaat?
218quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat was ons laagste punt op de AEX in 2003 (want toen ergens stond ie toch het laagst?)
Lijkt of we er nu gewoon nog onder gaan.
We zitten nog niet op de -10 % vandaag, dus het valt allemaal wel mee nog.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:55 schreef Drugshond het volgende:
-5,2 %.... na 50 min.
Alle sprookjes dat de situatie in Europa wel mee zou vallen kunnen naar de prullenbak.
Ook hier zitten we er diep in... Wellicht met iets betere toezichthouders (uche)... maar zelfs dan nog (Europa gaat wel een prijs betalen omdat er geen Europese dekkingsgraad is).
De eerste scheurtjes zijn goed zichtbaar...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:49 schreef DustPuppy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Aegon zo onderuit gaat?
Met de Euro en alles wat er aan vooraf ging was de AEX al overgewaardeerd net zoals de huizen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat was ons laagste punt op de AEX in 2003 (want toen ergens stond ie toch het laagst?)
Lijkt of we er nu gewoon nog onder gaan.
Kut, ik heb geen frikadellenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Drugshond het volgende:
Bier check....2 pizza's check.... 20 Beckers frikandelen check.
Jij overleeft vandaag wel.... Maar ben je ook voorbereid op morgen?!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Drugshond het volgende:
Bier check....2 pizza's check.... 20 Beckers frikandelen check.
Normaal geen punt omdat de vuile was netjes achter raam met gordijnen hing, maar nu wil iedereen zelf de vuile was bekijken en erover oordelen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:57 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Meestal is er dan vuile was binnenboord, dat is normaal geen punt maar nu is 't vertrouwen zoek, niemand weet precies tot hoever de stront rijkt.
ik heb nog geld op de bankquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij overleeft vandaag wel.... Maar ben je ook voorbereid op morgen?!
Man dat mis ik zoo!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kut, ik heb geen frikadellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |