http://gossipgirl-blog.cwtv.com/quote:D and V seeing Nick and Norah’s Infinite Playlist at the Court Street Stadium in Brooklyn. V was overheard saying she had a thing for Michael Cera
Dat las ik ergens. Maar het kan ook een ander event zijn, geen idee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
de Superbowl? Waar haal je die in oktober vandaan?
Dan ben je niet de enige. Maar goed, ik dacht "Deze site is altijd ZO netjes, er zal wel iets anders aan de hand zijn geweest".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef MisterO het volgende:
Goh, en ik overal maar zoeken naar de aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar de volgende afleveringIk vind het tot nu toe steeds beter worden
![]()
Er is er maar één en het is inderdaad nummer 6quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat is nummer 6 he? Ik ben de tel ff kwijt. Of krijgen we er twee nu het vorige week niet doorging of dat niet?
Onrealistisch? Doen meiden dat niet altijd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:36 schreef MisterO het volgende:
Beetje onrealistisch om het ene moment tegen elkaar te zeggen dat je elkaar nooit meer wil zien en dan bij de volgende take alles bijgelegd wordt... Ik ben het heen en weer gedoe tussen Serena en Blair zat. What else is new.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |