Volgens mij heb ik dat nooit* gedaan op dit forum en ik zie geen reden om daar verandering in aan te brengen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:
Schrijf op zijn minst Feyenoord voluit, klootviool.
Zelfs ik durf het tegenwoordig aan om Ajax met een hoofdletter te schrijven. Toon op zijn minst dat beetje respect voor mijn club.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nooit* gedaan op dit forum en ik zie geen reden om daar verandering in aan te brengen.
Is het trouwens met een Y of een IJ, die club van jou?![]()
* in ieder geval minder dan 1 op de 1000 keer dat ik die club noemde...
Dan ben je volwassener geworden dan ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs ik durf het tegenwoordig aan om Ajax met een hoofdletter te schrijven. Toon op zijn minst dat beetje respect voor mijn club.![]()
Je mag het met Y of IJ schrijven. Deert me niet.
Het is een verkorting - niets eens zozeer een een verbastering. Zoiets als H'veen en zo. Aangename bijkomstigheid is dat ik niet na hoef te denken of ik een IJ of een Y moet gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap dat nooit die naam verbasteringen. Al is F'noord al een stuk beter dan manure, Che£ski, of mensen die AJAX zonder uitzondering volledig met hoofdletters schrijven, alsof het een afkorting is.
kneusjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:12 schreef Doc het volgende:
Tenminste als je daar behoeft toe voelt. Ik zal ze in ieder geval niet feliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |