Addiosquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik moet morgen nog werken.
Hmm, ik geet nog maar eev'n TV kiekn. Ajuu!
ik kan morgen lekker uitslapenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik moet morgen nog werken.
Hmm, ik geet nog maar eev'n TV kiekn. Ajuu!
Jij staat morgen om 7 uur op en gaat naar mijn werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan morgen lekker uitslapen
kiek ze
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga ook naar bed. Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Ik moet de Mr. wegbrengen om 7.10 maar daarna duik ik lekker nog even mijn nest in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan morgen lekker uitslapen
kiek ze
rij je door naar mij en duik je bij mij mijn nest inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet de Mr. wegbrengen om 7.10 maar daarna duik ik lekker nog even mijn nest in.
ow, slaap lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga ook naar bed. Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Heb je warme voeten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
rij je door naar mij en duik je bij mij mijn nest in
dan weet jij meer dan mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij staat morgen om 7 uur op en gaat naar mijn werk
Vlug nog een keerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet de Mr. wegbrengen om 7.10 maar daarna duik ik lekker nog even mijn nest in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jazekerquote:
die moet je opvolgen volgens de regels onie?quote:
tot morgenquote:
Waarom mag ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Aanwezig zijn Zullen wel raar kijken morgen Eens een keer niet brak
Jawohlquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die moet je opvolgen volgens de regels onie?
Neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar jij hoeft verders geen fuck uit te voeren?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom mag ik nietomdat ze denkt dat je in bed net zoveel uitvoert als op je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |