ben af en toe wel goedquote:
Carnaval? Nu al? Dat is in Twente toch gewoon een boerenkiel met stickers enzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben m'n carnavalsoutfit aan het uitzoeken
11 november begint het weer officieel. En nee joh... flink uitgedost enzquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Carnaval? Nu al? Dat is in Twente toch gewoon een boerenkiel met stickers enzo?![]()
Trusten Nathalie.![]()
ok.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Carnaval? Nu al? Dat is in Twente toch gewoon een boerenkiel met stickers enzo?![]()
Ik heb een keer carnaval in Boekelo en een keer in Oldenzaal gezien en beide keren zag je toch vooral dat.quote:
Hoe ga je danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben m'n carnavalsoutfit aan het uitzoeken
trustequote:
ik ben vorig jaar als wegwerker geweest met een groep, jaar daarvoor als vampier, daarvoor als brokkenpiloot maar dat kwam omdat ik met een gebroken been liep. Jaar daarvoor links zwart en rechts wit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een keer carnaval in Boekelo en een keer in Oldenzaal gezien en beide keren zag je toch vooral dat.
helemaal naakt?quote:
Probeer het perfecte vijgenblad maar eens te vinden!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Valt weinig aan uit te zoeken toch?
lijkt mij ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Valt weinig aan uit te zoeken toch?
gewoon een kromme tak in je kut stoppen zodat er automatisch een bosje voorhangtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer het perfecte vijgenblad maar eens te vinden!
Stoertjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon een kromme tak in je kut stoppen zodat er automatisch een bosje voorhangt
anders had jij het gezegdquote:
moet toch wat zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |