abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:13:44 #101
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62274595
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:26 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind trouwens dat gezeur over Lorena over hoe snel ze de serie wel niet uitmoet en hoe slecht gigi wel niet kan acteren moet ophouden. Ze is het enige vrouwelijke personage dat nu probeert een beetje evil te zijn.
Bovendien vind ik dat ze het de laatste tijd qua acteren veel beter doet dan in het begin.

Als ze nou eens echt leuke streken zou gaan leveren bij bijvoorbeeld Jack of Ludo dan heeft ze uitgroei potentie tot een van mijn favoriete personages.
mee eens vergeleken bij bijv. die vreselijke pascal is lorena een verademing qua acteren en qua verhaallijn..
fijn!
pi_62283561
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Inderdaad wat dat betreft is ONM daar in gtst voorbij gegaan.
Daar komen de bewoners van het pakhuis elkaar vaak genoeg tegen en zie je ze ook vaal samen ontbijten en dat soort dingen dat komt gewoon meer realistisch over. Wat ik ook zo nep vind aan gtst is dat iedereen maar zo makkelijk verhuist. Charlie heeft bijvoorbeeld al bijna overal gewoont. En als ze dan weer ruzie had met een van haar mannen woonde ze ineens weer in bij Barbara. gtst moet drastisch veranderen wat dat soort dingen betreft.

En ik heb trouwens een tijdje zitten denken over het gebrek aan een echte badguy.
We moeten nu bij Jack en Nick namelijk tevaak zien dat ze ook goeie kanten hebben. Dat ligt er zeker bij Jack te vaak bovenop. Ooh hij flikt Nick wat maar ach hij is wel heel goed voor Charlie en Valentijn.
Wat je een aantal jaren geleden trouwens vaak zag is dat personages met veel tamtam binnen komen
Neem Morris die bij zijn comeback zwaar aan de drugs zat. Milan die heel arrogant was en geld vroeg om zijn lever te moeten doneren. Bing die als bajes klant begon

Het had allemaal potentie en vervolgens waren het na een tijdje de liefste jongetjes van de klas.
Helemaal mee eens. Dat verhuizen wordt ik ook beetje moe van. Sjors die aan Bing vraagt of ze bij hem mag wonen. Wanneer gaat die gewoon eens zelfstandig worden. Die is alleen nog bij anderen ingetrokken. Ze verdient toch en heeft toch zo'n semi-interessante studie?
Vind ook niet dat Laura moet verhuizen, dom advies van Noud. Laura hoort gewoon in Huize Alberts, zoals het begonnen is.

Dat van die comebacks enzo klopt ook. Ik wordt daar ook altijd beetje kriebelig van. Zeker wanneer een oudpersonage door een nieuwe acteur wordt gespeeld. Milan was eerst een bot, arrogant en egocentrisch figuur gespeeld door die Wouter de Jong (dacht ik). Toen kwam Milan opnieuw, gespeeld door -whats his name- en ineens is het zo'n lieve en gevoelige jongen die 10.000 keer per dag sorry zegt.
pi_62295934
Bah Burgertrut Barbara
Een heer met stijl
pi_62296370
Arme Nina
Aids.
pi_62296411
Nina's broer heeft hetzelfde gedaan bij Sjors, Sjors d'r vader heeft hetzelfde gedaan bij Suzanne Balk, ik zie een patroon
Een heer met stijl
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:51:31 #106
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62296819
Ach arme Nina... wordt tijd dat Papa Ludo erachter komt...
pi_62297238
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Starlie het volgende:
Ja en dan wat? Zich uiteindelijk nog meer ergernis op de hals halen van Janine en Nina die toch wel weer gaan vinden dat hij weer iets gaat doen wat toch net iets te ver gaat volgens hun idealistische principes?

Net als met die filmpjes van 'de grote strijd', eeuwig zeiken op die man, maar hem wel weten te vinden en op waarde weten te schatten als je hem nodig hebt
Een heer met stijl
pi_62302799
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Starlie het volgende:
zooo benieuwd na zijn wraakactie de hij weer sinds lange tijd zal uitvoeren laat de oude ludo maar weer even tevoorschijn komen
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:16:53 #109
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62340668
Vandaag dus weer een dubbele GTST in verband met voetbal woensdag.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:56:30 #110
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62341774
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dat verhuizen wordt ik ook beetje moe van.
Haha ja dat is de discussie die iedere GTST volger heeft met vrienden en co. Verbazing over dat een schooljuf als Anita moeiteloos een jaar een suite in een hotel kan betalen. Sowieso, de notie, dat mensen in hotels wonen.

Jack die overal kan wonen, maar gewoon een suite in de Rozenboom laat verbouwen, enkel vanwege de roomservice. Hij lijkt me iemand die erg op zijn hoede is, maar nu accepteert hij het dat alle personeel bij hem naar binnen kan en dat een vreemde zijn post het eerst in handen heeft.

Achja, soaps en logica, dat moet je maar heel breed zien Gaat er gewoon om dat ze na al die jaren nog steeds geen geld hebben en maar een beperkt aantal sets kunnen laten staan. Daarom gaat Huize Alberts nu verdwijnen.
pi_62346816
Ik denk dat Laura naar de set gaat waar Bar dr huis stond.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62347168
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 01:56 schreef Perico het volgende:

[..]
Achja, soaps en logica, dat moet je maar heel breed zien Gaat er gewoon om dat ze na al die jaren nog steeds geen geld hebben en maar een beperkt aantal sets kunnen laten staan. Daarom gaat Huize Alberts nu verdwijnen.
Gebeuren dit soort Hotels + verhuizen + intrekken overal dan ook in ONM?
Dat volg ik niet maar vroeg me dat dan eens af. Lijkt me dat er best een andere oplossing kan komen. Je hoeft niet bij iedereen zijn huiskamer te zien denk ik. Scenes kan je best voorkomen dat die bij Sjors thuis bijv. afspelen, als ze een huis zou hebben.
Ik vind het jammer iig dat ze zulke dingen niet een beetje anders kunnen doen. Ik vind het gewoon belachelijk.
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 17:49:03 #113
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:34:05 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62357272
Nu begint CSI pas om 21:00
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:42:43 #115
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62357465
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:59 schreef vencodark het volgende:

Lijkt me dat er best een andere oplossing kan komen. Je hoeft niet bij iedereen zijn huiskamer te zien denk ik. Scenes kan je best voorkomen dat die bij Sjors thuis bijv. afspelen, als ze een huis zou hebben.
Ik vind het jammer iig dat ze zulke dingen niet een beetje anders kunnen doen. Ik vind het gewoon belachelijk.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Ze zijn weinig origineel, ze kiezen nu vanwege schaarste, voor de ruimtes waarvan zij het logisch vinden dat ze door Jan en alleman gebruikt kunnen worden. De lobby en het restaurant van de Rozenboom, de keuken bij Teluma, het Huygens huis omdat die sowieso al met zijn vieren zijn...

Andere series zijn minder "lui", en vinden het niet erg om sets op te bouwen en af te breken, ook niet als het maar voor even is.

En soms hoef je ook maar een hoekje te hebben van een slaapkamer, of voor iemand zijn werkplek. Een beetje meer afwisseling doet al wonderen, nu zijn het allemaal mensen die niet hechten aan een huis of eigen spullen en omdat iedereen in de serie zo is, komt dat vreemd over.
pi_62357815
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Ze zijn weinig origineel, ze kiezen nu vanwege schaarste, voor de ruimtes waarvan zij het logisch vinden dat ze door Jan en alleman gebruikt kunnen worden. De lobby en het restaurant van de Rozenboom, de keuken bij Teluma, het Huygens huis omdat die sowieso al met zijn vieren zijn...

Andere series zijn minder "lui", en vinden het niet erg om sets op te bouwen en af te breken, ook niet als het maar voor even is.

En soms hoef je ook maar een hoekje te hebben van een slaapkamer, of voor iemand zijn werkplek. Een beetje meer afwisseling doet al wonderen, nu zijn het allemaal mensen die niet hechten aan een huis of eigen spullen en omdat iedereen in de serie zo is, komt dat vreemd over.
Ook weer eens.

Het stoorde me trouwens voorheen nooit echt maar het lijkt de laatste jaren ook erger geworden. Zeker dat bij elkaar intrekken en hotels.
En wat je ook zegt: al was het maar een klein hoekje. Had trouwens het huis van Barbara (voorheen weer Jef en Sylvia) totaal niet gemist.
Dat ze een huiskamer weleens een make-over geven vindt ik prima maar al die scenes in de Rozenboom zijn gewoon niet meer leuk. Zeker niet in de fitnissruimte.
Af en toe in de Rozenboom dat snap ik (daar is dat hotel al jaren voor) maar niiet elke afspraak Die lui gaan alleen maar uit eten in dure restaurants.
Trouwens, de sapbar is ook al eeuwen niet meer in beeld. Wat is daar mee gebeurd?
pi_62359583
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bah Burgertrut Barbara
Overbodige personage ja.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62360003
Wow Nina !
Eindelijk eens een toffe actie van haar.
Als ze nou vaker zulk soort dingen gaat doen en het echte zakenleven ingaat inplaats van dat tasjes dief gedoe kan ze promoveren van irritante tiener personage naar toffe jonge zaken bitch.
Let it be the moment !.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62360512
Waarom hebben Nick en Nina trouwens als enige broer en zus ooit in gtst nooit eens een normale broer en zus scene ? Zo als Jack en Sjors vlak daarvoor. Echt iedereen had dat Milan en Daantje.
Kim en Julian, Dian en Remco, Maar Nick en Nina zie je nooit eens familie dingen bespreken ofzo.
Zo raar vind ik dat. Zelfs toen Ludo schijndood was hadden ze geen scenes samen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62360750
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Overbodige personage ja.
Zijn er überhaupt mensen die nog op haar zitten te wachten eigenlijk?
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')