mee eensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:26 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind trouwens dat gezeur over Lorena over hoe snel ze de serie wel niet uitmoet en hoe slecht gigi wel niet kan acteren moet ophouden. Ze is het enige vrouwelijke personage dat nu probeert een beetje evil te zijn.
Bovendien vind ik dat ze het de laatste tijd qua acteren veel beter doet dan in het begin.
Als ze nou eens echt leuke streken zou gaan leveren bij bijvoorbeeld Jack of Ludo dan heeft ze uitgroei potentie tot een van mijn favoriete personages.
Helemaal mee eens. Dat verhuizen wordt ik ook beetje moe van. Sjors die aan Bing vraagt of ze bij hem mag wonen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad wat dat betreft is ONM daar in gtst voorbij gegaan.
Daar komen de bewoners van het pakhuis elkaar vaak genoeg tegen en zie je ze ook vaal samen ontbijten en dat soort dingen dat komt gewoon meer realistisch over. Wat ik ook zo nep vind aan gtst is dat iedereen maar zo makkelijk verhuist. Charlie heeft bijvoorbeeld al bijna overal gewoont. En als ze dan weer ruzie had met een van haar mannen woonde ze ineens weer in bij Barbara. gtst moet drastisch veranderen wat dat soort dingen betreft.
En ik heb trouwens een tijdje zitten denken over het gebrek aan een echte badguy.
We moeten nu bij Jack en Nick namelijk tevaak zien dat ze ook goeie kanten hebben. Dat ligt er zeker bij Jack te vaak bovenop. Ooh hij flikt Nick wat maar ach hij is wel heel goed voor Charlie en Valentijn.
Wat je een aantal jaren geleden trouwens vaak zag is dat personages met veel tamtam binnen komen
Neem Morris die bij zijn comeback zwaar aan de drugs zat. Milan die heel arrogant was en geld vroeg om zijn lever te moeten doneren. Bing die als bajes klant begon
Het had allemaal potentie en vervolgens waren het na een tijdje de liefste jongetjes van de klas.
Ja en dan wat? Zich uiteindelijk nog meer ergernis op de hals halen van Janine en Nina die toch wel weer gaan vinden dat hij weer iets gaat doen wat toch net iets te ver gaat volgens hun idealistische principes?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Starlie het volgende:
Ach arme Nina... wordt tijd dat Papa Ludo erachter komt...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Starlie het volgende:
Ach arme Nina... wordt tijd dat Papa Ludo erachter komt...
Haha ja dat is de discussie die iedere GTST volger heeft met vrienden en co. Verbazing over dat een schooljuf als Anita moeiteloos een jaar een suite in een hotel kan betalen. Sowieso, de notie, dat mensen in hotels wonen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat verhuizen wordt ik ook beetje moe van.
Gebeuren dit soort Hotels + verhuizen + intrekken overal dan ook in ONM?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:56 schreef Perico het volgende:
[..]
Achja, soaps en logica, dat moet je maar heel breed zienGaat er gewoon om dat ze na al die jaren nog steeds geen geld hebben en maar een beperkt aantal sets kunnen laten staan. Daarom gaat Huize Alberts nu verdwijnen.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Ze zijn weinig origineel, ze kiezen nu vanwege schaarste, voor de ruimtes waarvan zij het logisch vinden dat ze door Jan en alleman gebruikt kunnen worden. De lobby en het restaurant van de Rozenboom, de keuken bij Teluma, het Huygens huis omdat die sowieso al met zijn vieren zijn...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:59 schreef vencodark het volgende:
Lijkt me dat er best een andere oplossing kan komen. Je hoeft niet bij iedereen zijn huiskamer te zien denk ik. Scenes kan je best voorkomen dat die bij Sjors thuis bijv. afspelen, als ze een huis zou hebben.
Ik vind het jammer iig dat ze zulke dingen niet een beetje anders kunnen doen. Ik vind het gewoon belachelijk.
Ook weer eens.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Ze zijn weinig origineel, ze kiezen nu vanwege schaarste, voor de ruimtes waarvan zij het logisch vinden dat ze door Jan en alleman gebruikt kunnen worden. De lobby en het restaurant van de Rozenboom, de keuken bij Teluma, het Huygens huis omdat die sowieso al met zijn vieren zijn...
Andere series zijn minder "lui", en vinden het niet erg om sets op te bouwen en af te breken, ook niet als het maar voor even is.
En soms hoef je ook maar een hoekje te hebben van een slaapkamer, of voor iemand zijn werkplek. Een beetje meer afwisseling doet al wonderen, nu zijn het allemaal mensen die niet hechten aan een huis of eigen spullen en omdat iedereen in de serie zo is, komt dat vreemd over.
Dit zijn inderdaad van die kleine dingen die gtst zo onecht maken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Waarom hebben Nick en Nina trouwens als enige broer en zus ooit in gtst nooit eens een normale broer en zus scene ? Zo als Jack en Sjors vlak daarvoor. Echt iedereen had dat Milan en Daantje.
Kim en Julian, Dian en Remco, Maar Nick en Nina zie je nooit eens familie dingen bespreken ofzo.
Zo raar vind ik dat. Zelfs toen Ludo schijndood was hadden ze geen scenes samen.
Die Jack zeg, wat een watje vergeleken bij zijn vader en die Nick is al even erg, waar blijven die echte bad guys nou eindelijk?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef suus21 het volgende:
ik dacht het leuk werd vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |