abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:38:05 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62220215
Die klap die Ludo gaf was trouwens goed.
Eindelijk eens geen Cartoon geluid.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_62232054
Jack was toch zo'n sterke beer van de commando's?
In dat geval, had ik ludo, die ouwe tor, een ros terug op zn kaak gegeven.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:55:02 #83
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62236145
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:37 schreef Frey het volgende:
Het mooie aan Herman was dat hij in de serie nooit iets op heeft moeten bouwen. Hij was gewoon al geweldig voordat hij geïntroduceerd werd.
Al die verhalen over hem en de ontmoetingen die steeds weer niet doorgingen. Ik zat gewoon elke keer weer te wachten totdat hij eindelijk eens verscheen.
En hoe iedereen ook al over hem praatte, dat maakte je nog nieuwsgieriger.
Mee eens, Herman was al indrukwekkend, voordat je hem te zien kreeg. En dat koppel ik aan wat er gezegd is: wij hebben er moeite mee om Ludo te zien als de machtigste, omdat hij Frits van Houten zijn geld heeft afgetroggeld en eerder vijand van Frits had moeten zijn (het niveau van Frits), dan van iemand anders.

Die strijd tegen Meike, Martine, Dian (3), Roxy, enz. was niet meer interessant, omdat we het te vaak hebben gezien. Ik zal, in tegenstelling tot jou, altijd voor Martine zijn i.p.v. Ludo, omdat ik haar vroeger al geweldig vond. Bij Meike was ik bijvoorbeeld weer voor Ludo.

Daarbij wil ik ook nog even opmerken dat er veel schuil gaat in de performance. Ludo manifesteert zich op een andere wijze dan bijvoorbeeld Frits en dat spreekt mensen aan of juist niet. Ook Jack en Nick zetten hun eigen personage neer. En om dat te verbinden aan wat Heer van Bartolhoven zegt: het is zeker waar dat Nick verder is gegaan dan Ludo, maar in performance vind ik Ludo veel indrukwekkender dan Nick. En was Martine, die hetzelfde als Nick heeft gedaan, bijvoorbeeld veel doortrapter.
Wat ik vooral mis aan de nieuwe personages is de pretentie een slechterik te zijn. Frits luisde mensen erin met een zelfingenomen glimlach, Martine lachte gemeen als ze Helen Helmink kon aftroeven en Herman kon zo maniakaal kijken en bot zijn dat het bij voorbaat al goede personages en bovendien echte slechteriken waren. En dat is nu juist datgene dat ik bij Nick en Jack mis, ongeacht wat ze doen.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62242314
teeveeepee
pi_62243207
Ik vond het vandaag erg goed van Nick zo als hij tegen Ludo sprak.
Hij heeft ook gelijk het lijkt wel alsof Ludo hem nooit heeft vergeven dat mede door zijn komst de waarheid over Stefano naar boven kwam. Ludo moet Nick nou gewoon eens waarden voor wie hij is.
En eens laten zien dat hij een echte familie man is voor al zijn kinderen. Nick heeft hem verdomme zijn huis terug gegeven en Ludo heeft hem ook nog nooit voor iets bedankt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62249452
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond het vandaag erg goed van Nick zo als hij tegen Ludo sprak.
Hij heeft ook gelijk het lijkt wel alsof Ludo hem nooit heeft vergeven dat mede door zijn komst de waarheid over Stefano naar boven kwam. Ludo moet Nick nou gewoon eens waarden voor wie hij is.
En eens laten zien dat hij een echte familie man is voor al zijn kinderen. Nick heeft hem verdomme zijn huis terug gegeven en Ludo heeft hem ook nog nooit voor iets bedankt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je Nick zo geweldig vind? Ik vind ook wel dat hij een van de betere personages is, maar ik vind hem zeker niet de beste?
Een heer met stijl
pi_62249485
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef nWo4Life het volgende:
Frits luisde mensen erin met een zelfingenomen glimlach, Martine lachte gemeen als ze Helen Helmink kon aftroeven en Herman kon zo maniakaal kijken en bot zijn dat het bij voorbaat al goede personages en bovendien echte slechteriken waren. En dat is nu juist datgene dat ik bij Nick en Jack mis, ongeacht wat ze doen.
Deze regels, het is gewoon weer de spijker op zijn kop
Een heer met stijl
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:17:12 #88
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62249508
Ludo en Nick waren vandaag echt geweldig, vind ik.

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Nina, ze zal haar vader nu wel de schuld gaan geven van die verkrachting.
pi_62250283
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je Nick zo geweldig vind? Ik vind ook wel dat hij een van de betere personages is, maar ik vind hem zeker niet de beste?
Nick is iemand die altijd alle schijn tegen zich heeft.
Van af het begin Moest Ludo hem niet en na de verkrachting van Sjors was heel de cast zoon beetje tegen hem. Terwijl eigenlijk alles wat hij wil is een gelukkig gezin met Valentin en respect van zijn vader. Het is geen heilige zeker niet.

Maar hij moet altijd overal drie keer zo hard voor vechten.
En in het begin was hij gewoon masterlijk jammer dat hij zinds de geboorte van Valentijn te vaak als een kleuter is neergezet die zich door oa Charlie Ludo en Jack steeds de les laat lezen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62255783
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 01:03 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Nick is iemand die altijd alle schijn tegen zich heeft.
Van af het begin Moest Ludo hem niet en na de verkrachting van Sjors was heel de cast zoon beetje tegen hem.
Dat laatste op zich redelijk logisch, dat is toch echt een fout die hij zelf heeft gemaakt.
quote:
Terwijl eigenlijk alles wat hij wil is een gelukkig gezin met Valentin en respect van zijn vader. Het is geen heilige zeker niet.
Ik wed dat iedereen daar een gelukkig leventje wil, daarop vormt hij geen uitzondering
quote:
Maar hij moet altijd overal drie keer zo hard voor vechten.
En in het begin was hij gewoon masterlijk jammer dat hij zinds de geboorte van Valentijn te vaak als een kleuter is neergezet die zich door oa Charlie Ludo en Jack steeds de les laat lezen.
Het is waar dat ie harder moet vechten en dat ie zo behandeld wordt, maar sorry hoor hij gedraagt zich als een opgefokt mannetje die snel op zijn pik getrapt is. Als ie nou zou veranderen zouden ze hem wel anders gaan behandelen en zouden wij als kijker hem misschien net zo bewonderen als jij. Maar je kunt je niet zoals Nick gedragen èn verwachten dat je door iedereen bewonderd wordt en geweldig gevonden wordt....
Een heer met stijl
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:34:21 #91
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62263129
Ik zag in de preview dat ze toch de safe van Willeke van Wickenrode in het verhaal brengen en Lorena die hem natuurlijk zonder MacGyver toestanden open krijgt.

Dit is zelfs voor een soap een onthutsende verhaallijn. Mevrouw Swart weet van haar plannetjes, Vicki weet het al te goed, Floris ook, Noud, iedereen eigenlijk. Maar dan toch zal iedereen geloven dat het de Alzheimer is die de spullen kwijt maakt, en niet Lorena? Hou toch op... Lijkt wel een poppenkastvoorstelling!
pi_62268380
Jef is weer zoals vanouds, lekker bot, zich niet storende aan alle etiquettes
Een heer met stijl
pi_62268420
Beetje triest Martijn en Jeff en de strijd om de garnalen in het recept
Hoe ze daar ook allemaal zitten tenekrommend dit.
En dan Laura en Noud die aan het gamen zijn
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:15:26 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62268610
Totnutoe een hoop -momenten idd.
pi_62268816
Die mevrouw Zwart is ook een toffe toevoeging trouwens wat een babe
En Laura moet maar in het keukentje van Meneer Harmsen gaan wonen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62269032
Ik vind trouwens dat gezeur over Lorena over hoe snel ze de serie wel niet uitmoet en hoe slecht gigi wel niet kan acteren moet ophouden. Ze is het enige vrouwelijke personage dat nu probeert een beetje evil te zijn.
Bovendien vind ik dat ze het de laatste tijd qua acteren veel beter doet dan in het begin.

Als ze nou eens echt leuke streken zou gaan leveren bij bijvoorbeeld Jack of Ludo dan heeft ze uitgroei potentie tot een van mijn favoriete personages.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62269049
Het huis van Laura weg? Dit kan dus echt niet, het eerste huis van de serie!
Een heer met stijl
pi_62269185
Zo typisch ook voor gtst . Noud Bing en Vicky wonen alle drie in een huis.
En ze zijn nooit alle drie tegelijk thuis. Altijd als Bing er is dan Zijn Vicky en Noud er niet.
Geweldig realistisch weer.

En dan nu de preview van Ludo die Irene nu van alles en nog wat beschuldigt zonder haar eerst te laten uitpraten natuurlijk geweldige serie gtst
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62269731
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Zo typisch ook voor gtst . Noud Bing en Vicky wonen alle drie in een huis.
En ze zijn nooit alle drie tegelijk thuis. Altijd als Bing er is dan Zijn Vicky en Noud er niet.
Geweldig realistisch weer.

En dan nu de preview van Ludo die Irene nu van alles en nog wat beschuldigt zonder haar eerst te laten uitpraten natuurlijk geweldige serie gtst
Dat laatste is soap eigen, bij de Bold is het nog veel erger.

Met dat eerste ben ik het wel eens, vroeger had niet elke ontmoeting iets te betekenen, zo een ontmoeting als tussen Noud en Rik&Anita kwam vroeger inderdaad meer voor tussen huisgenoten. Als ze elkaar nu tegen mochten komen dan is er ook altijd een reden voor.
Een heer met stijl
pi_62269848
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat laatste is soap eigen, bij de Bold is het nog veel erger.

Met dat eerste ben ik het wel eens, vroeger had niet elke ontmoeting iets te betekenen, zo een ontmoeting als tussen Noud en Rik&Anita kwam vroeger inderdaad meer voor tussen huisgenoten. Als ze elkaar nu tegen mochten komen dan is er ook altijd een reden voor.
Inderdaad wat dat betreft is ONM daar in gtst voorbij gegaan.
Daar komen de bewoners van het pakhuis elkaar vaak genoeg tegen en zie je ze ook vaal samen ontbijten en dat soort dingen dat komt gewoon meer realistisch over. Wat ik ook zo nep vind aan gtst is dat iedereen maar zo makkelijk verhuist. Charlie heeft bijvoorbeeld al bijna overal gewoont. En als ze dan weer ruzie had met een van haar mannen woonde ze ineens weer in bij Barbara. gtst moet drastisch veranderen wat dat soort dingen betreft.

En ik heb trouwens een tijdje zitten denken over het gebrek aan een echte badguy.
We moeten nu bij Jack en Nick namelijk tevaak zien dat ze ook goeie kanten hebben. Dat ligt er zeker bij Jack te vaak bovenop. Ooh hij flikt Nick wat maar ach hij is wel heel goed voor Charlie en Valentijn.
Wat je een aantal jaren geleden trouwens vaak zag is dat personages met veel tamtam binnen komen
Neem Morris die bij zijn comeback zwaar aan de drugs zat. Milan die heel arrogant was en geld vroeg om zijn lever te moeten doneren. Bing die als bajes klant begon

Het had allemaal potentie en vervolgens waren het na een tijdje de liefste jongetjes van de klas.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')