Kijk dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef alors het volgende:
Bing gaat met Lorena -> Ronja komt erachter -> Ronja zegt: Bing, du gehst raus! -> Bing gaat naar Sjors om over zijn gevoelens te praten -> Sjors komt erachter dat ze hem nog leuk vind -> Het is wederzijds -> Bing en Sjors![]()
![]()
![]()
Maar wel weer ontzettend voorspelbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan wel weer leuk
Om maar weer even in de vergelijkingen vroegen-nu te blijven, nu is het zo dat als 2 personages niemand hebben, de schrijvers ze aan elkaar linken (alhoewel Bing natuurlijk wel iemand heeft, maar) met Sjors en Nick ging het precies zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:54 schreef Ticootje het volgende:
"Ik mag je niet, maar ik word wel ontzettend geil van je...." Heerlijke slet.
In seizoen 1 nog niet hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef Canisfire het volgende:
Van Arnie en Suzanne snap ik dat wel.
Suzanne was ugly as hell....
Geweldig jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een bewegende sprekende landkaart.
Dat is juist goed, als ze dan weer bij elkaar komen zijn ze tenminste even slecht en hoeft ze hem niet steeds weer af te vallen, maar aan andere kant, het personage Janine is pas boeiend geworden door Ludo, daarvoor was Anita nog interressanterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |