abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:31:27 #251
42184 crew  DaMart
pi_62653297
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:23 schreef Frey het volgende:
Ik vind de tune van Maxime erg mooi.
Ja, dat vond ik ook. Zou ze in navolging van haar broer haar eigen tune houden?
pi_62653361
ik vond het een saaie aflevering. Koud die stoer staat te doen bij nick, sla mdan gewoon op znbek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62653911
Ze hebben echt naar seizoen 1 gekeken die makers, nu Dex en Noud ineens een baan gaan zoeken..
Een heer met stijl
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:03:25 #254
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_62657370
Geweldig personage die Marleen.
Ze doet me aan Martine denken , heerlijk.... I love her already.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:30:17 #255
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62663702
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ik niet, het is inderdaad wel grappig, maar het moet niet de overhand gaan krijgen, anders wordt het weer zo ongelooflijk eentoning flauw, ik stem juist voor meer reëlere verhaallijnen en natuurlijk echte badguy-zakenlui-verhaallijnen
Eens, humor is prima, maar niet zoals in seizoen 17 en 18 waar de humor zogenaamd erbij moet horen. De vreselijke one-liners en open deuren waren minstens elke aflevering aanwezig en dat begon zo ongelooflijk te vervelen. Liever mensen als René, Ludo, Jack, en Dex mag ik ook wel, met indrukwekkende en 'volwassen' verhaallijnen. Ik ben benieuwd hoe die Marleen zich gaat ontwikkelen. Persoonlijk ben ik niet ontevreden over de recente ontwikkelingen.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:29:22 #256
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62664772
Ik hou nu al van Maxime! Zij en Dr. Huygens zijn toch van een heel ander kaliber dan Barbara en Anita.

Ik vind ook wel dat er wat meer humor in mag, want iedereen neemt zichzelf doorgaans wel heel serieus. Ook grappig hoe men het er vaak over heeft van: "Ik heb met hem/haar een goed gesprek gehad!", wat dan 2 zinnen in de Rozenboom betrof.

Maar okee, dat is soap eigen. Ik ben benieuwd, ook naar de ongure types die Janine wil optrommelen om René te verkrachten.. hij deed dat wel goed in de lift!
pi_62664829
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef Perico het volgende:
Ik ben benieuwd, ook naar de ongure types die Janine wil optrommelen om René te verkrachten..
goeie wraak actie , maar waar haal je die info vandaan ?
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:43:55 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62665011
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef Perico het volgende:
Ik hou nu al van Maxime! Zij en Dr. Huygens zijn toch van een heel ander kaliber dan Barbara en Anita.
nou..... ik had niet verwacht dat het gedrag van ludo zou accepteren.
(midden in een gesprek de telefoon opnemen en vervolgens zo weglopen)
ronduit asociaal. ik hoop dat ze ludo daar een keer op terugpakt.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:02:02 #259
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62666585
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef janimie het volgende:

[..]

goeie wraak actie , maar waar haal je die info vandaan ?
Ik zag het gisteren aan het eind van de aflvering in de preview.. want doorgaans weet ik liever niet wat er gebeurt! Ik denk wel dat het in een opwelling is gezegd, want ze had het ook over castreren etc.

Waarop Barbara zei, waar ze in hemelsnaam mee bezig was, en dat ze de politie ging bellen als ze dat zou doen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:06:54 #260
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62666687
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou..... ik had niet verwacht dat het gedrag van ludo zou accepteren.
(midden in een gesprek de telefoon opnemen en vervolgens zo weglopen)
ronduit asociaal. ik hoop dat ze ludo daar een keer op terugpakt.
Iedereen neemt sowieso altijd de telefoon op, inderdaad onbeschoft van Ludo. Je kunt merken dat hij het heel moeilijk vindt om de zin van therapie in te zien. Maar zoals gisteren, maakte hij dan toch een knieval, om toch nog wat tegen Maxime te zeggen.

Maar wanneer krijgt Martijn es een patient? Hij is nu ook al een klusser van niks, begint onderhand de kneus van de serie te worden... als "Stoute Wout" was hij beter in het verleden
pi_62666858
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:06 schreef Perico het volgende:

[..]

Iedereen neemt sowieso altijd de telefoon op, inderdaad onbeschoft van Ludo. Je kunt merken dat hij het heel moeilijk vindt om de zin van therapie in te zien. Maar zoals gisteren, maakte hij dan toch een knieval, om toch nog wat tegen Maxime te zeggen.

Maar wanneer krijgt Martijn es een patient? Hij is nu ook al een klusser van niks, begint onderhand de kneus van de serie te worden... als "Stoute Wout" was hij beter in het verleden
Inderdaad.
Op de een of andere manier speelt hij ook zo ehr.. gespeeld / nep.
Zo van, En nu komt mijn regel.......
pi_62667765
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:06 schreef Perico het volgende:
Dorethea was zijn patient.
pi_62668066
Interressant hoe er hier over het een en ander gedacht wordt, ik ben het alleen niet met alles eens, vooral die humor, het wordt volgens mij juist tijd dat de soap en wat er speelt wat serieuzer wordt. Het gaat al beter, maar eigenlijk moeten we echt helemaal van die Timon & Pumbaa-achtige humor af, vind ik.

Over Martijn, ik vind inderdaad dat ie een wat grotere rol mag krijgen en ook weleens voor zichzelf mag opkomen, zodat ie wat meer op de voorgrond staat. Irene en Maxime zijn inderdaad een heel ander kaliber vrouwen, een soap heeft ze zeker nodig naast een stel theemutsten (Barbara en Janine, Anita een klein beetje, Laura nog minder)

Nog even wat Barbara betreft, ik vind het nog steeds 4x niks, iedere keer wanneer zij en/of Charlie in beeld komt dan denk ik 'stoorzender alert'. Sjors daarentegen die brengt nog eens wat leven in brouwerij en die Ronja is in ieder geval iemand die wel enige symphatie opwekt, Charlie en d'r nepmoeder bij mij voor geen meter.

Dan nog Lorena, ze zijn op de goede weg met haar, maar het mag wel een beetje meer evil. Dat gedoe bij die oma van Wickenrode, de manier waarop ze sprak, zelfs een baby zou eruit kunnen opmaken dat het er ongelooflijk dik bovenop lag dat ze de boel belazerde.

Het jammere hiervan en van de al eerder genoemde humor is dat het lijkt alsof ze zichzelf, maar ook deels ons als kijker niet serieus nemen....
Een heer met stijl
pi_62668846
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Interressant hoe er hier over het een en ander gedacht wordt, ik ben het alleen niet met alles eens, vooral die humor, het wordt volgens mij juist tijd dat de soap en wat er speelt wat serieuzer wordt. Het gaat al beter, maar eigenlijk moeten we echt helemaal van die Timon & Pumbaa-achtige humor af, vind ik.
Het jammere hiervan en van de al eerder genoemde humor is dat het lijkt alsof ze zichzelf, maar ook deels ons als kijker niet serieus nemen....
Ik denk dat ik wel begrijp met wat je tegen humor (of de hoeveelheid ervan enzo hebt) want het moet nog wel beetje fatsoenlijk blijven en niet 1 grote grap.
Maar de scenes tussen iedereen zijn vaak dodelijk saai en niemand lacht ooit om elkaar. In het echt is dat ook niet zo. Een grapje tussendoor, of gewoon een dialoog/samenspel tussen 2 mensen (zonder dat er heel een verhaallijn aan vast moet zitten) is niet zo erg denk ik. Vroeger (als ik denk aan Stan (Paul Groot)) kwam er ook gewoon een leuke opmerking uit en dat geeft ook wat meer plezier denk ik. Zomaar een 'ginnegapje' of geintje.
Maar het is geen verkeerd seizoen, maar Charlie en Barbara verpesten de boel gewoon.

Charlie krijgt trouwens een steeds zwaardere stem.
pi_62669432
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel begrijp met wat je tegen humor (of de hoeveelheid ervan enzo hebt) want het moet nog wel beetje fatsoenlijk blijven en niet 1 grote grap.
Een heer met stijl
pi_62671204
die jack heeft tegenwoordig een bierpens
hoezo herstellen in het ziekenhuis
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:11:06 #267
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62673318
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dorethea was zijn patient.
En Lonneke... stiekem vond ik Lonneke best leuk, maar ja, net zoals met Lorena lag het er duimendik bovenop, wat ze uitspookte.

Met dokters zijn zoveel verhaallijnen mogelijk.. iemand krijgt een ernstige ziekte, maar het moet geheim blijven, wat niet kan... en Martijn blijft toch een Wout, een knappe vrouw in zijn praktijk, en hij kan zich misschien niet beheersen..

Het lijkt me ook onvermijdelijk dat Ludo en Dr. Huygens een affaire krijgen. Ik kan me van jaren terug herinneren dat Barbara of zo zei dat Ludo veel sex nodig heeft.. wat denken jullie, gaat hij langs in een chique club, laat hij iemand thuis komen, heeft hij een maitresse, of is hij nu al lang sex-loos?
pi_62684165
Ik vind die Marleen enorm intressant,GTST is voor mij nu echt te genieten omdat ik ook merk dat de jongeren een beetje naar de achtergrond worden gedrukt terwijl ze de vorige seizoenen centraal stonden! Dus een complimentje voor de nieuwe schrijvers
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:41:02 #269
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62686677
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:45 schreef janimie het volgende:
die jack heeft tegenwoordig een bierpens > dat heeft ie altijd al gehad
hoezo herstellen in het ziekenhuis
fijn!
pi_62728632
DIe Marleen is inderdaad boeiend.
Net als mevrouw Huygens trouwens.
Dex is ook interresant mits ze hem wat boeiends laten doen.
Martijn vind ik nog steeds niets krijg hij eindelijk een verhaalijn gaat het over Jeff en koken
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62730181
Rik en Anita de burgertrutten van gtst 08.
Is Ferry nou echt voor dit soort scenes terug uit Amerika gekomen ?
Vroeger ging hij altijd tof op zijn motor rijden. Zat hij gevangen in het buitenland allemaal dat soort interresante dingen zinds zijn terugkomst heeft hij geen boeiende verhaalijn meer gehad.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:14:40 #272
123170 alors
zlata1234
pi_62732019
Ben ik gtst aan het kijken, valt die kutsite uit

Wat is Barbaar een zeikmiep, beetje dreigen je beste vriendin verraden
Go Janine, hak zn ballen eraf! Zulke dingen ŕ la Martine dat wil ik zien
know'm sayin?
word? word.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:40:44 #273
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62733062
Janine is goed bezig tegenwoordig. Wel leuk dat er weer eens een oude connectie tussen Meerdijk en New York liep, net als in de eerste seizoenen met de familie Alberts en de Hogendoorn zakenlui.

Rik en Anita waren vreselijk. Dit moet echt gauw tot een einde gaan komen. Anita en Rik waren zulke vette personages, maar nu zijn het saaie en kleffe karikaturen.

Noud was wel grappig en het was leuk dat Sjors zo maar even de aflevering kwam binnenvallen. Marleen vind ik echt uitstraling hebben, zoals de oude personages van weleer.

Morgen komen die vreselijke Van Wickenrodes. Ik heb nu echt een afkeer van hen gekregen. Oma wordt irritant, Vicky is echt een zeikerig burgertrutje geworden en die Floris heeft totaal geen karakter, zeker niet nu hij bij Barbara ligt te klagen. Gauw schrappen die handel!
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62733088
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:14 schreef alors het volgende:
Ben ik gtst aan het kijken, valt die kutsite uit

Wat is Barbaar een zeikmiep, beetje dreigen je beste vriendin verraden
Go Janine, hak zn ballen eraf! Zulke dingen ŕ la Martine dat wil ik zien
Ja maar wel het liefst van een Martine-achtig mens en niet van een softie die ineens even de held wilt uithangen, ik vind Janine en Barbara maar vervelend. Barbara trekt het personage Janine echt omlaag voor mij
Een heer met stijl
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:43:33 #275
123170 alors
zlata1234
pi_62733176
Trouwens nu sucken alle rtl programma's op rtlgemist als een gek
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: